BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mrs.R., mä ainakin syötin Fertility friendiin useamman kierron mitä olin seurannu Flolla eli se on kyllä mahdollista. Olisko sitten vaan mahdollista siellä nettisivuversiossa? Mä alotin käyttään sitä nettiversiota ja sitte vasta hommasin apin niin en tiedä.

Mulla on nyt kyllä ollu mittailuinto kadoksissa ku oon nukkunu viimeaikoina niin huonosti ja pari kertaa on jääny mittaus kokonaan kun oon heränny aamuyöllä ja aatellu etten mittaa nyt ku herätykseen on yli kolme tuntia et mittaan vasta sitte mut sitte en ookkaa saanu nukuttua enää ku max tunnin ja sen jälkeisellä mittaustuloksella voiki sit varmaa heittää vesilintua. Pitää varmaan vaan ruveta mittaamaan silloin ku herää yöllä.

Gadian, mä siis syötin sinne edellisen kierron tiedot, mutta se vaan edelleen väittää jotain, että kun tää on eka kierto, ei pysty varmaksi sanomaan esim. luteaalivaiheen pituutta. Ja harmillisia noi heräilyt mittailun kannalta ja tietty muutenkin:sad001 Ootko koskaan mitannut päivällä? Mulla näkyy päivä- ja iltalämmöissäkin melko selkeä ero ovista edeltävän ja oviksen jälkeisten lämpöjen välillä. Eihän se niin tarkka menetelmä ole, mutta mä käytin sitä tossa vuodenvaihteessa, kun en yöheräilyjen takia saanut järkevää aamulämpödataa ja halusin vain seurata, onko ovista jo ollut vai ei.

Mrs.R. aijaa aika outoo, mulle se ei herjannu yhtää mitää! Antoi tilastot niistä aikaisemmista kierroistakin ihan normaalisti. Oommä nyt vähä iltalämpöjä mittaillut ku oon kuumetta murehtinu mutta aika tasasta neki on näyttäny. Mut mä en hirveesti ees odota että ovis tulis nyt ku ei oo vielä tullu negaa raskaustestistä, enemmän menkkoja odotan ja lämmöt onkin ollu enemmän laskusuunnassa mitä oon järkeviä mittaustuloksia saanu.

Kyllä minäkin oon saanut laitettua FF:n aiempien kiertojen tiedot näin jälkeenpäin ilman ongelmia. Ja ihan appin kautta. Jännä juttu miks Mrs. R sulla herjaa :confused:

Nousee, nousee..
1FD30C34-7D99-44DC-AA03-59D23281083D.jpeg

Edellisessä kierrossa dpo7 tippui lämmöt ja dpo8 alkoi tiputtelu (kiinnittymisyritys?)
Tässä käyrää suhteutettuna coverlineen. Todellisuudessa tässä kierrossa edelleen matalammat lämmöt kuin edellisessä.
B2DC3D9B-6E98-44DE-8FD6-889EBC2AD798.jpeg

Jotenkin on sellainen olo ettei tässä kierrossa kyllä tärpännyt..:shifty:

Mitenkäs muilla fiilikset tänään? :)

Mua harmittaa taas. Kp 32 ja ei tietoakaan menkoista. Eilen tein nega rtestin mutta oireet on taas aika inhottavat: kuvottaa aina vaan ja väsyttää. Tämmöstä on mulla ollu aiemminkin ja siis 100% varmasti en sillon ollu raskaana.

Oon nyt jatkanut noin 3vkoa mun ihmiskoetta: 200mikroa d vitamiinia päivässä. Onkohan nää jotain myrkytysoireita...

Täällä dpo12 ja nega testattu aamulla.
Kamala väsy mut johtuu mun flunssasta jota tulee kestäneeks 2vkoa huomenna.

Liitteet

• Screenshot_20180315-140352.jpg
    Screenshot_20180315-140352.jpg
    620.3 KB · Katsottu: 187
Mrs Smith, joo olen kyllä aika yllättynyt tuosta symmetriasta :D
Onpas taas kurjat oireet sulla! Ei kiva laisinkaan! Minäkin napsin D-vitamiinia tuplamäärän purkin ohjeeseen verrattuna. Suomessa ihan naurettavan pienet ne suositusrajat..

Muska77, no voihan peevalin nega :shifty: ja sitten vielä flunssa. Voimia ja tsemppiä<3 toivottavasti pian paranet!

Emk, hyvän näköistä nousua siellä! :) seuraillaan tilannetta siis ;)

Pikainen päivitys, nousee nousee :nailbiting: Meinasin testiä tehdä jo maanantaina dpo11..

Tsemppiä muille kierron vaiheisiin :)

Liitteet

• 665C0303-E36B-4770-A508-6661DBD19F8F.png
    665C0303-E36B-4770-A508-6661DBD19F8F.png
    258.6 KB · Katsottu: 231
Zoria, hyvältä näyttää! :nailbiting: Luulen että itsekin sorrun jo sunnuntaina dpo10 testaamaan :hilarious:

Voi eeeei Muska77:sad001 *halirutistus*

Täällä myös nousee nousemistaan! Tiedä sitten, onko hyvä vai huono asia, kun ei sitä viimekierron dippia tule :rolleyes:
469AC172-F94E-42CB-B08F-5B06341E71B0.jpeg

Muska pahoittelut:sad001

Zoria, hyvältä näyttää! Mikä toi dpo 6 pallukka on, johon ei mene viivaa? Huonosti nukuttu yö vai muu dippi?

Vaiana, mä oon huomannu, että dipit tai niiden puuttuminen voi tarkottaa jotain, tai sit ei. En vetäis niistä hirveen suuria johtopäätöksiä.

Mulla vissiin dpo 5 ja tällasta:
FFBA1FC6-22A7-45A1-94A0-17578156C5AF.jpeg

Meinasin kyllä testata jo sunnuntaina, koska ylipäätään tässä kierrossa lämmöt on ollu niin korkeet tavalliseen verrattuna, että ovis on saattanut olla jo vähän aikasemminkin. Mulla on myös ollut jo eilen ja tänään ihan selkeesti kipeet rinnat. Esim. viime kierrossa ne kipeyty vasta joskus dpo 7-8o_O En kyllä pidä aikasta rintojen kipeytymistä välttämättä hyvänä merkkinä, kun elokuun plussa kierrossa ne kipeyty vasta dpo 9.

Onpas monta jännäilijää nyt samaan aikaan! Ootte kyllä kylmähermoisia kun maltatte odottaa vielä pari päivää :) peukut pystyssä ja sormet ristissä, nyt vois tulla iso plussa aalto!

Mrs R: Se on huonosti nukuttu yö, mittasin aamulla mut laitoin sit discarded kuitenkin. Hyvältä näyttää käyrä, toivotaan että plussatuuli tulisi ja veisi meidät kaikki mennessään :)

Vaianallakin hyvännäköistä käyrää. Mietin tossa kävellessä töistä, että parempi ehkä että se dippi puuttuu kun viimeksi ei ollut pysyvä plussa. Tai tulee myöhemmin kun voihan ne kiinnittyä myöhemmin, mulla ainakin marraskuun (hetkellinen) plussa selkeesti kiinnittyi vasta dpo 9.

Muskalle parempaa onnea ensi kiertoon, jos nyt ei ollut jotain maagisia dippejä ja lähtisikin vielä nousuun.

Emk:llakin nousujohteista käyrää, mahtavaa :)

Mrs R, hyvältä näyttää käyrä! :) kyllä nyt niiin toivon, että nuo sun korkeammat lämmöt lupailisi hyvää!

Zoria, mietin samaa. Varsinkin kun silloin alkoi se verinen vuoto aina pyyhittäessä.. ja kesti kuitenkin kolme päivää. Tuudittaudun siis toivoon, että dipin puuttuminen lupailisi hyvää! Ja pessimistinä kuitenkin totean, että tuskin on tärpännyt :hilarious:

Ohessa käyrää ja tein sittenkin testin tänä aamuna. Sinne piirtyi hentoa viivaa :nailbiting: Oheinen kuva otettu testiajan jälkeen, mutta oli ne siellä jo aiemmin. Nyt jännätään et vahvistuuko. Mikäli on oikea viiva ni tulee olee jännää neuvolassa tuo laskettu aika kun kierto oli niin pitkä, noh pääsen varmaan ultraan jo aiemmin :)

Liitteet

• 5427AD1E-7F3E-4FAE-A1ED-F24B79DFE78D.png
    5427AD1E-7F3E-4FAE-A1ED-F24B79DFE78D.png
    246.8 KB · Katsottu: 266
  • 2D384385-1831-4669-8E1F-28170E42DFCE.jpeg
    2D384385-1831-4669-8E1F-28170E42DFCE.jpeg
    466.4 KB · Katsottu: 246
Takaisin