Kiitos mannikka, eli tein sitten oikein. :) Tänään oli lämpö alempi kuin kertaakaan aiemmin (olen kyllä mitannut vasta viikon eli aloitin kesken kierron) ja myös ovistestit ennustavat ovista lähipäiville. Latasin äsken kännykkään tuon Fertility Friendin ja nyt pääsen minäkin katselemaan hienoa käppyrää.
Minulla on CB fertiliteettimonitorikin ovisbongauksen apuna, mutta halusin alkaa lämpöjäkin mittaamaan varmistukseksi. Olen nimittäin kuullut huhuja, että tuo monitori näyttäisi LH-huipun ja oviksen vähän myöhässä (?). Nyt on sitten tämäkin lisäapukeino käytössä.
Minulla on CB fertiliteettimonitorikin ovisbongauksen apuna, mutta halusin alkaa lämpöjäkin mittaamaan varmistukseksi. Olen nimittäin kuullut huhuja, että tuo monitori näyttäisi LH-huipun ja oviksen vähän myöhässä (?). Nyt on sitten tämäkin lisäapukeino käytössä.

Jännä ettei ff ehdottanu sulle ovista tuonne kp15 paikkeille mihin tuli tuo lämmönnousu täs kierros. Kovasti sahaa lämpötilat sulla, herjaako ff että ne vaihtelee enemmän kuin normaalisti?