BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vielä jaksaa pysyä lämmöt ylhäällä.

Liitteet

• Screenshot_20200628_091346.jpg
    Screenshot_20200628_091346.jpg
    14.7 KB · Katsottu: 226
Aattelin pitkästä aikaa hypätä remmiin. Tosin saa nähdä miten mittailuille käy, kun loma alkoi :) saattaa tulla liian eri aikoja mittauksiin, mutta uskon, että lämmöt silti selkeässä nousussa lähipäivinä. Tosiaan vasta eilen kp23 pärähti ovisplussa. Mutta erittäin todennäköistä ettei tärppää, tullut tutuksi tässä melkein 2v aikana. No, yksi plussa tuli reilu vuosi sitten. Nyt lähinnä odottelen, että pääsen ilmoittautumaan inssiin ensi kierrossa. Luulin että tästä tulee ovuloimaton, mutta tuleekin pitkä kierto :bag: ja tuli jo vedettyä buranaa ja panadol (1kpleet torstaina) ja alkoholia ja tupakkaa perjantaina :bag: ensi la myös illanistujaiset, eikä tosiaan uskoa plussaa, mutta katsotaan kuinka rauhassa sitten otan.

Liitteet

• Screenshot_20200628-110803.jpg
    Screenshot_20200628-110803.jpg
    12.4 KB · Katsottu: 193
Täällä lähti lämmöt vihdoin nousuun, vaikea vaan nyt arvioida milloin oli ovis, kun ei yhtään ole sellainen olo, että olisi ollut torstaina, kuten flo laskee. Omien olojen mukaan muutama päivä aiemmin. Eipä sillä tarkalla päivällä kai lopputuloksen kannalta niin väliä..

Liitteet

• Screenshot_20200628_160821.jpg
    Screenshot_20200628_160821.jpg
    13.4 KB · Katsottu: 198
Täällä lähti lämmöt vihdoin nousuun, vaikea vaan nyt arvioida milloin oli ovis, kun ei yhtään ole sellainen olo, että olisi ollut torstaina, kuten flo laskee. Omien olojen mukaan muutama päivä aiemmin. Eipä sillä tarkalla päivällä kai lopputuloksen kannalta niin väliä..
Eipä sillä toki Niin väliä, jos on kuitenkin säännöllisesti talleteltu:)
Hienosti lähti nousuun lämmöt!

Tänäänkin lämmöt yhtä korkealla (36,9). Jes, kaipa se ovulaatio sitten oli!
Nyt vaan tosin flunssa itselle tulossa, lapsilla jo on ja korona testissä käyvät tänään :nailbiting:

Foreverfever toiv ei ole koronaa!

Mittasin tunnin myöhemmin kuin yleensä, mutta vähän nousussa kai luotettavasti kuitenkin. Lähipäivät näyttää. Usein mulla nousee kunnolla vasta pari päivää oviksesta.

Liitteet

• Screenshot_20200629-083114.jpg
    Screenshot_20200629-083114.jpg
    11.4 KB · Katsottu: 194
Tänäänkin lämmöt yhtä korkealla (36,9). Jes, kaipa se ovulaatio sitten oli!
Nyt vaan tosin flunssa itselle tulossa, lapsilla jo on ja korona testissä käyvät tänään :nailbiting:
Hui, toivottavasti ei koronaa :nailbiting:

Foreverfever toiv ei ole koronaa!

Mittasin tunnin myöhemmin kuin yleensä, mutta vähän nousussa kai luotettavasti kuitenkin. Lähipäivät näyttää. Usein mulla nousee kunnolla vasta pari päivää oviksesta.
Mulla ainakin on näyttänyt suht samoja vaikka olis se tunti heittoa, eli eiköhän oo ihan luotettava. Toivottavasti jatkaa nousua :)

No en nyt ihan heti, kun kuitenkin dpo 12 puhdas nega. Eiköhän ne sieltä kuitenkin vielä ala. :rolleyes:
Ihanaa kun toisilla maltti riittää :happy: itsen olen niin hätähousu!

Pidän kyllä peukkuja, ettei ne nyt tulisikaan :wink

Ihanaa kun toisilla maltti riittää :happy: itsen olen niin hätähousu!

Pidän kyllä peukkuja, ettei ne nyt tulisikaan :wink
Mä en jaksa meiän historialla ton negan jälkeen hirveesti uskoa enää plussaan niin sen takia ei oo hirveetä hinkua testatakaan. :rolleyes:

Takaisin