Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noniin, jes!Tylsä juttu, turotus!!
täällä lämmöt koholla kolmatta päivää ja ovis tunnistettu oikeinsit pitäis ainakin se 10 päivää ootella
![]()
Nonii mahtavaa, sit vaan piinailemaanTylsä juttu, turotus!!
täällä lämmöt koholla kolmatta päivää ja ovis tunnistettu oikeinsit pitäis ainakin se 10 päivää ootella
![]()

Montako päivää olisi menkkojen alkuun?Vielä jaksaa pysyä lämmöt ylhäällä.

Tänään pitäis alkaa jos flota on uskominenMontako päivää olisi menkkojen alkuun?![]()
Täällä mä odottelen alkoiko siullaTänään pitäis alkaa jos flota on uskominen![]()

Eipä sillä toki Niin väliä, jos on kuitenkin säännöllisesti talleteltu:)Täällä lähti lämmöt vihdoin nousuun, vaikea vaan nyt arvioida milloin oli ovis, kun ei yhtään ole sellainen olo, että olisi ollut torstaina, kuten flo laskee. Omien olojen mukaan muutama päivä aiemmin. Eipä sillä tarkalla päivällä kai lopputuloksen kannalta niin väliä..

Voi, toivotaan ettei ole koronaa!Tänäänkin lämmöt yhtä korkealla (36,9). Jes, kaipa se ovulaatio sitten oli!
Nyt vaan tosin flunssa itselle tulossa, lapsilla jo on ja korona testissä käyvät tänään![]()
Ei oo vielä näkynyTäällä mä odottelen alkoiko siulla![]()
![]()
Hui, toivottavasti ei koronaaTänäänkin lämmöt yhtä korkealla (36,9). Jes, kaipa se ovulaatio sitten oli!
Nyt vaan tosin flunssa itselle tulossa, lapsilla jo on ja korona testissä käyvät tänään![]()

Mulla ainakin on näyttänyt suht samoja vaikka olis se tunti heittoa, eli eiköhän oo ihan luotettava. Toivottavasti jatkaa nousua :)Foreverfever toiv ei ole koronaa!
Mittasin tunnin myöhemmin kuin yleensä, mutta vähän nousussa kai luotettavasti kuitenkin. Lähipäivät näyttää. Usein mulla nousee kunnolla vasta pari päivää oviksesta.
OiiiiEi oo vielä näkyny![]()
milloin meinaat testata?No en nyt ihan heti, kun kuitenkin dpo 12 puhdas nega. Eiköhän ne sieltä kuitenkin vielä ala.Oiiiimilloin meinaat testata?
Ihanaa kun toisilla maltti riittääNo en nyt ihan heti, kun kuitenkin dpo 12 puhdas nega. Eiköhän ne sieltä kuitenkin vielä ala.![]()
itsen olen niin hätähousu!Mä en jaksa meiän historialla ton negan jälkeen hirveesti uskoa enää plussaan niin sen takia ei oo hirveetä hinkua testatakaan.Ihanaa kun toisilla maltti riittääitsen olen niin hätähousu!
Pidän kyllä peukkuja, ettei ne nyt tulisikaan![]()
Ymmärrän toki :bag:Mä en jaksa meiän historialla ton negan jälkeen hirveesti uskoa enää plussaan niin sen takia ei oo hirveetä hinkua testatakaan.![]()