BBT - basal body temperature

Mulla nousi onneks lämmöt vielä ylös, 36.98 oli aamulla. Flo ennustaa sunnuntaille menkkoja. Jostain syystä ihan sellanen olo, että olis raskaana, mut lienee toiveajattelua :rolleyes:
 
Mulla nousi onneks lämmöt vielä ylös, 36.98 oli aamulla. Flo ennustaa sunnuntaille menkkoja. Jostain syystä ihan sellanen olo, että olis raskaana, mut lienee toiveajattelua :rolleyes:
No ainakin lämpöjen puolesta voisi olla! Voi kunpa :)
 
Plaah, täällä ei vieläkään ole lämmöt noussut ja kaikki ovisoireetkin loppunut. Tämä kierto piti ottaa rennosti, mutta kyllähän se alkaa stressaamaan, kun ei ovista kuulu.
 
Mun ei todellakaan pitänyt piinailla, mutta tänään alkoi ihan järkyttävä palelu, siis siitä huolimatta, että meillä on sisälläkin hirveen kuuma, varmaan lähemmäs 30 astetta. Esikoisesta palelu oli ainoita kunnon oireita, muistan hytisseeni kesähelteilläkin takki päällä. :rolleyes:
 
Mun ei todellakaan pitänyt piinailla, mutta tänään alkoi ihan järkyttävä palelu, siis siitä huolimatta, että meillä on sisälläkin hirveen kuuma, varmaan lähemmäs 30 astetta. Esikoisesta palelu oli ainoita kunnon oireita, muistan hytisseeni kesähelteilläkin takki päällä. :rolleyes:
Oi että :rolleyes: mikäs dpo sulla nyt olikaan?
 
Mun ei todellakaan pitänyt piinailla, mutta tänään alkoi ihan järkyttävä palelu, siis siitä huolimatta, että meillä on sisälläkin hirveen kuuma, varmaan lähemmäs 30 astetta. Esikoisesta palelu oli ainoita kunnon oireita, muistan hytisseeni kesähelteilläkin takki päällä. :rolleyes:
oo kuulostaa lupaavalta :woot: toivotaan et on hyvä merkki!!
 
mulla tänään taas sekoili lämpömittari aamulla, kun sain ekalla mittauksella 35,3 :shifty: mietin jo et ei taas.... mutta tokalla näyttikin sit normaalimpaa 36,7. eli sillä perusteella vaikuttais ihan hyvältä oviksen suhteen :) myöskin limat on vähentyneet ja pari kertaa tullut sellainen "klimppi" jonka oletan liittyvän menneeseen ovikseen. ehkä sitä voi vielä tänään varmistella jos mies jaksaa, mutta muuten jäädään sit vaan piinailemaan :nailbiting:
 
No nyt on kyllä lupaavaa:woot: kaikki sormet ristissä täällä nyt!
Meinasin testata tänään, mutta päädyin sitten kuitenkin odottelemaan. Ei mee testit hukkaan kun menkat kuitenkin alkaa sunnuntaina :bag: Yrittäessä menin tilaamaan niitä ihan liikaa ja nyt ne sitten houkuttelee siellä. :rolleyes:
 
Meinasin testata tänään, mutta päädyin sitten kuitenkin odottelemaan. Ei mee testit hukkaan kun menkat kuitenkin alkaa sunnuntaina :bag: Yrittäessä menin tilaamaan niitä ihan liikaa ja nyt ne sitten houkuttelee siellä. :rolleyes:
Se on ihan hyvä, jos pystyy vastustamaan kiusausta testata :) innolla täällä silti odotellaan!

Mä menin puolestani tilaamaan niitä jotain ovistestejä kauheat kasat :laughing001
Noh, toivotaan ettei niille enää tule käyttöä :grin
 
Ää, nyt lämmöt korkeimmat, mitä ollut, mutta ei silti yhtä korkeat kuin aiemmin oviksen jälkeen, jos juhannuksena mökillä hikoilu yötä ei lasketa. Huomenna varmaan selviää, jos vielä noussut että oliko ovista vai ei. Mitään oireita ei ainakaan ole. Negan raskaustestinkin tein huvikseni eilen.
Muok. Alkukierrosta siis oli se patterit vähissä digi testi, niin aika heitteleviä lukemia
 

Liitteet

  • Screenshot_20200626_165517.jpg
    Screenshot_20200626_165517.jpg
    14.5 KB · Katsottu: 102
Ja negahan se, en kyllä enää ikuna tee ensimmäistäkään tikkua ellei menkat oo ainakin viikkoa myöhässä. :shifty: Saa mies piilottaa mun testit :rolleyes:
 
Takaisin
Top