Jes, hienoa ettei eri olosuhteet paljoa vaikuttaneet lämpöihin :)Täällä saatiin ihan ok tasoisia lämpöjä mökkireissullakin (max 36.4, alkukierron lämmöt) ja ovista odotellaan :) tänään kp11 ja sen suuntaisia limoja ollut jo.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jes, hienoa ettei eri olosuhteet paljoa vaikuttaneet lämpöihin :)Täällä saatiin ihan ok tasoisia lämpöjä mökkireissullakin (max 36.4, alkukierron lämmöt) ja ovista odotellaan :) tänään kp11 ja sen suuntaisia limoja ollut jo.
Voi höh! Pahoittelut kp1Mulla alkoi menkat kuten odotinkin kun mitään oireita ei alkanut tuntumaan kropassa... lämpö droppasi samana päivänä kun menkat alkoi ja leposyke jo 2 päivää ennen. Kumpa ensi kierto olisi meidän
Ajattelin tikuttaa ovista ekaa kertaa ikinä digillä. Lähinnä koska rakastan tikuttaaNytkin tein dpo 8 alkaen raskaustestit.
Kiitos positiivisuudesta! :) tänään kyllä taas dpo10 täysin negra testattu, joten kyllä se taitaa seuraava kierto kutsua
Ei saisi liikaa verrata, kun voi aina mennä erilailla, mutta olen kahdessa plussakierrossa saanut niiiin selvät kiinnittymisoireet dpo6-8, että jotenkin niitä nyt odottaa varmistamaan raskautta.tuolloin oli dippi lämmöissä, menkkajomoa ja vuotoa.
Noh, noh..eipäs nyt negailla vallan. Olihan tämä vasta yk1
Tsemppiä töihin sinulle! Meinaako yksin töissä olo kiirettä vaiko vain tylsyyttä?![]()
Aistin jo massiivisen veetytyksen ja epätoivon jos ja kun niitä ei tulekaan
Näin jälkeenpäin ajateltuna sen kyllä tosiaan tunsi kun kaveri paineli syvemmälle kohdun limakalvoon! Täälläkin kirjoitin, miten silloin dpo 7-8 olin ihan varma, että alkaa tiputtelemaan jo siinä vaiheessa kun yöllä heräsin kramppeihin! 
Ah, niin ymmärrän! Juurikin se hiipivä veetutus, kun niitä oireita ei kuuluTämäpä tässä juuri! Viime kierto kun oli yk1 ja siitä heti nappasi mukaan! Nyt seuraavia en sitten osaakaan edes odottaa muuten kun noiden kiinnittymisoireiden kanssaAistin jo massiivisen veetytyksen ja epätoivon jos ja kun niitä ei tulekaan
Näin jälkeenpäin ajateltuna sen kyllä tosiaan tunsi kun kaveri paineli syvemmälle kohdun limakalvoon! Täälläkin kirjoitin, miten silloin dpo 7-8 olin ihan varma, että alkaa tiputtelemaan jo siinä vaiheessa kun yöllä heräsin kramppeihin!
Tänään alkoi tyypillinen kp 9 -----> ovikseen jatkuva tiputtelu
Töissä yksin oleminen onneksi tarkoittaa kiirusta! Josko tämä tiputteluaika ovikseen saakka edes menisi vähän nopeammin![]()
ja tosiaan, itse olen sen myös niin selkeästi tuntenut, että huh 
tämä sille sinun tyhmälle tiputtelulle!
No näinhän se onMä en tuntenut minkäänlaisia kiinnittymiskipuja, itseasiassa luulin ovuloimattomaksi ja tein testin vaan sen takia, että piti ottaa muutama siideri
Eli uskon vahvasti, että toivoa on vaikkei tuntiskaan kiinnittymistä.![]()
en minäkään itseasiassa esikoisesta tuntenut mitään, mutta sitten toista yrittäessä tunsin keskenmenneessä sekä pysyvässä plussassa.
Olin menossa äitelle ja kykin kakomassa siinä lähimettässä kun ei ollut avainta ja sisko oli myöhässä
Ehdin siinä jo ajatella, että ei jeesus jos tää on tällaista :arghh:
saa nähdä jääkö pysyväksi vai oliko tää vaan joku heilahdus. no hyvä että kuitenkin eilen saatiin talleteltua 
Eiköhän se sieltä sitten oo pian tulossa kun oireitakin siihen suuntaan onTäällä sahailee lämmöt tämmöstä käyrää, ei tainnu olla vielä ovis siis. Oireita kyllä on että niillä main varmaan liikutaan. Tänään/huomenna tallettelua lisää niin kyllä se siitä.![]()

Kääk, sehän on plussaSiis apuadpo12... Ei mitään oireita. Voiko olla!?
View attachment 90840
Tältä näyttää käyrä:
View attachment 90841
Kyllä nyt jännittää, onko normaaliraskaus, joka pysyy kyydissä, kun niin erilailla alkaa kuin aiemmat![]()
Onnea ja tarrasukkia. Mulla olikin sellanen fiilis, että kyllä sieltä plussa tulee 
Kiitos tuhannestiKääk, sehän on plussaOnnea ja tarrasukkia. Mulla olikin sellanen fiilis, että kyllä sieltä plussa tulee
![]()
olen kyllä ihan shokissa!Kiitos<3 pitää koittaa pysyä positiivisena:)Onnea ja toivottavasti kaikki menee hyvin!! ihanaa![]()