BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä saatiin ihan ok tasoisia lämpöjä mökkireissullakin (max 36.4, alkukierron lämmöt) ja ovista odotellaan :) tänään kp11 ja sen suuntaisia limoja ollut jo.
Jes, hienoa ettei eri olosuhteet paljoa vaikuttaneet lämpöihin :)

Mulla alkoi menkat kuten odotinkin kun mitään oireita ei alkanut tuntumaan kropassa... lämpö droppasi samana päivänä kun menkat alkoi ja leposyke jo 2 päivää ennen. Kumpa ensi kierto olisi meidän :Heartred

Ajattelin tikuttaa ovista ekaa kertaa ikinä digillä. Lähinnä koska rakastan tikuttaa :bounce Nytkin tein dpo 8 alkaen raskaustestit.
Voi höh! Pahoittelut kp1 :(

Mutta jospa se ensi kierto tosiaan olisi SE kierto :) toivotaan!
Suosittelen digiä kyllä!

Kiitos positiivisuudesta! :) tänään kyllä taas dpo10 täysin negra testattu, joten kyllä se taitaa seuraava kierto kutsua o_O
Ei saisi liikaa verrata, kun voi aina mennä erilailla, mutta olen kahdessa plussakierrossa saanut niiiin selvät kiinnittymisoireet dpo6-8, että jotenkin niitä nyt odottaa varmistamaan raskautta.:shy: tuolloin oli dippi lämmöissä, menkkajomoa ja vuotoa.

Noh, noh..eipäs nyt negailla vallan. Olihan tämä vasta yk1 :smiley-angelic006

Tsemppiä töihin sinulle! Meinaako yksin töissä olo kiirettä vaiko vain tylsyyttä? :grin

Tämäpä tässä juuri! Viime kierto kun oli yk1 ja siitä heti nappasi mukaan! Nyt seuraavia en sitten osaakaan edes odottaa muuten kun noiden kiinnittymisoireiden kanssa :hungry: Aistin jo massiivisen veetytyksen ja epätoivon jos ja kun niitä ei tulekaan :shifty: Näin jälkeenpäin ajateltuna sen kyllä tosiaan tunsi kun kaveri paineli syvemmälle kohdun limakalvoon! Täälläkin kirjoitin, miten silloin dpo 7-8 olin ihan varma, että alkaa tiputtelemaan jo siinä vaiheessa kun yöllä heräsin kramppeihin!

Tänään alkoi tyypillinen kp 9 -----> ovikseen jatkuva tiputtelu :finger:

Töissä yksin oleminen onneksi tarkoittaa kiirusta! Josko tämä tiputteluaika ovikseen saakka edes menisi vähän nopeammin :rolleyes:

Tämäpä tässä juuri! Viime kierto kun oli yk1 ja siitä heti nappasi mukaan! Nyt seuraavia en sitten osaakaan edes odottaa muuten kun noiden kiinnittymisoireiden kanssa :hungry: Aistin jo massiivisen veetytyksen ja epätoivon jos ja kun niitä ei tulekaan :shifty: Näin jälkeenpäin ajateltuna sen kyllä tosiaan tunsi kun kaveri paineli syvemmälle kohdun limakalvoon! Täälläkin kirjoitin, miten silloin dpo 7-8 olin ihan varma, että alkaa tiputtelemaan jo siinä vaiheessa kun yöllä heräsin kramppeihin!

Tänään alkoi tyypillinen kp 9 -----> ovikseen jatkuva tiputtelu :finger:

Töissä yksin oleminen onneksi tarkoittaa kiirusta! Josko tämä tiputteluaika ovikseen saakka edes menisi vähän nopeammin :rolleyes:
Ah, niin ymmärrän! Juurikin se hiipivä veetutus, kun niitä oireita ei kuulu:shifty: ja tosiaan, itse olen sen myös niin selkeästi tuntenut, että huh :grin

Kiire on hyvä! Ei jää aikaa niin paljon ajatella kaikkea tätä :hilarious:
:finger: tämä sille sinun tyhmälle tiputtelulle!

Mä en tuntenut minkäänlaisia kiinnittymiskipuja, itseasiassa luulin ovuloimattomaksi ja tein testin vaan sen takia, että piti ottaa muutama siideri :hilarious:

Eli uskon vahvasti, että toivoa on vaikkei tuntiskaan kiinnittymistä. :grin

Mä en tuntenut minkäänlaisia kiinnittymiskipuja, itseasiassa luulin ovuloimattomaksi ja tein testin vaan sen takia, että piti ottaa muutama siideri :hilarious:

Eli uskon vahvasti, että toivoa on vaikkei tuntiskaan kiinnittymistä. :grin
No näinhän se on :hilarious: en minäkään itseasiassa esikoisesta tuntenut mitään, mutta sitten toista yrittäessä tunsin keskenmenneessä sekä pysyvässä plussassa.
Saa nähdä :grin

Näinpä! Ja siis todella toivon, että se järjetön laattaaminen, mikä alkoi jo silloin ennen sitä plussatestiä, johtui migreenistä :nailbiting: Olin menossa äitelle ja kykin kakomassa siinä lähimettässä kun ei ollut avainta ja sisko oli myöhässä :hilarious: Ehdin siinä jo ajatella, että ei jeesus jos tää on tällaista :arghh:

Se oli se migreeni, eks je? :angelic: Muuten tulee taivaalliset 9kk jos joskus tarraa paremmin kiinni :hungover:

^ oli se migreeni, sovitaan niin! :grin

jaahas, lämmöt pompsahti jo tänään ylös :think005 saa nähdä jääkö pysyväksi vai oliko tää vaan joku heilahdus. no hyvä että kuitenkin eilen saatiin talleteltua :biggrin eilisaamuna oli jo vähän eggislimoja, mutta muuten ollu sen verran kuivempaa, etten ois aatellu vielä olevan ovis. no kattellaan :cat:

Mä taas luulen että tänään on ovulaatio. Nyt siis kp 18/30. Oli aamulla ihan järkyttäviä vasemman puoleisia kipuja, mutta meni parissa tunnissa ohi. Aamulämpö tosin oli vielä normaali, mutta jos huomenna nousee niin toiveet todella korkealla, kun talletuksia saatu hyvin näille päiville, oli myös mukava hääpäivä:rolleyes:
Mulla mökillä oli ihan tosi kuuma nukkua ja lömmötkin oli kerran korkealla.

Tänään oli lämmöt laskussa, toivottavasti nousee vielä kun jää muuten luteaalivaihe turhan lyhkäseksi.

Mikäs meno muilla?

Liitteet

• Screenshot_20200623_082635.jpg
    Screenshot_20200623_082635.jpg
    14.6 KB · Katsottu: 230
Täällä sahailee lämmöt tämmöstä käyrää, ei tainnu olla vielä ovis siis. Oireita kyllä on että niillä main varmaan liikutaan. Tänään/huomenna tallettelua lisää niin kyllä se siitä. :dance011

Liitteet

• BA8141DF-A139-4C99-99E2-3D4A4EB179E8.jpeg
    BA8141DF-A139-4C99-99E2-3D4A4EB179E8.jpeg
    29.4 KB · Katsottu: 200
Täällä sahailee lämmöt tämmöstä käyrää, ei tainnu olla vielä ovis siis. Oireita kyllä on että niillä main varmaan liikutaan. Tänään/huomenna tallettelua lisää niin kyllä se siitä. :dance011
Eiköhän se sieltä sitten oo pian tulossa kun oireitakin siihen suuntaan on :gen014

Täällä ei vielä tainnut olla ovis, eiliset kivut ilmeisesti oli siis jotain muuta. No ehkäpä tänään, olot ainakin sen mukaiset, että varmasti ihan lähipäivinä

Liitteet

• Screenshot_20200623_144522.jpg
    Screenshot_20200623_144522.jpg
    12.7 KB · Katsottu: 217
vielä pysyy lämmöt alhaalla, mutta tunne on että kohta nousis :shy: kaikki ovisoireet on. eilen mies kaadettu ja ois kiva antaa sille lepotaukoa pian :hilarious:

Siis apua :woot: dpo12... Ei mitään oireita. Voiko olla!? :smiley-angelic001

20200624_091504.jpg

Tältä näyttää käyrä:

Screenshot_20200624-092150_FF Mobile.jpg

Kyllä nyt jännittää, onko normaaliraskaus, joka pysyy kyydissä, kun niin erilailla alkaa kuin aiemmat :eek::grin

Siis apua :woot: dpo12... Ei mitään oireita. Voiko olla!? :smiley-angelic001

View attachment 90840

Tältä näyttää käyrä:

View attachment 90841

Kyllä nyt jännittää, onko normaaliraskaus, joka pysyy kyydissä, kun niin erilailla alkaa kuin aiemmat :eek::grin
Kääk, sehän on plussa :excited001 Onnea ja tarrasukkia. Mulla olikin sellanen fiilis, että kyllä sieltä plussa tulee :smiley-angelic006

Takaisin