BBT - basal body temperature

Mulla ovis vasta tuloillaan, tai siis, ehkä tänään? Eilen oli hyvä fiilis, mut tänään ku mittaris vielä vaan alhainen lämpö ni masentaa... Ovuloinko koskaa? Onko pakko vielä tänään yrittää talletella jos meinaa edes yrittää onnistua? Nyt ei jaksais :hungover:
Toivottavasti olis illal jo parempi mieli, niin vois edes harkita pupuilua :rolleyes:
 

Liitteet

  • IMG_20200212_124736.jpg
    IMG_20200212_124736.jpg
    41.7 KB · Katsottu: 164
Mulla ovis vasta tuloillaan, tai siis, ehkä tänään? Eilen oli hyvä fiilis, mut tänään ku mittaris vielä vaan alhainen lämpö ni masentaa... Ovuloinko koskaa? Onko pakko vielä tänään yrittää talletella jos meinaa edes yrittää onnistua? Nyt ei jaksais :hungover:
Toivottavasti olis illal jo parempi mieli, niin vois edes harkita pupuilua :rolleyes:

Jos teit testin niin pidän sitä luotettavampana. Mulla nousee vasta pari päivää oviksesta lämmöt.
 
Jos teit testin niin pidän sitä luotettavampana. Mulla nousee vasta pari päivää oviksesta lämmöt.

No juu, tein testin, mutta sekin oli kahtena päivänä plussalla.. Mut tää on tätä, ku kärsivällisyys nolla :hilarious:
Ja tätä on nyt joutunu vähän väkisellä tekemään ku molemmilla vihdoin vauvakuume, mutta ikä rajoittaa jo jonkin verran (40v) ..niin olevinas ikään kuin kiire tän asian kans ja miehellä suorituspaineita :whacky011 tunteet vähän heittelee..

Mutta lohdullista kuulla että sulla nousee lämpö hitaasti, jospa mullakin näin :thumleft
 
Toivottavasti ei huono juttu :wideyed: oma ikä 33v mutta 1,5v yritystä takana, yksi km vuosi sitten. Mulla kans kaks päivää testi plussana, se lienee normaalia :nailbiting: tässä mun tän kierron lämmöt, tuo yksi korkeampi muita johtunee siitä, että Mittasin pari tuntia normaalia myöhemmin. Yleensä enemmän siksakkia mut kerkeehän tuo vielä muuttua..Toivon niin vielä luomuplussaa ennen hoitoja :wtf:

No juu, tein testin, mutta sekin oli kahtena päivänä plussalla.. Mut tää on tätä, ku kärsivällisyys nolla :hilarious:
Ja tätä on nyt joutunu vähän väkisellä tekemään ku molemmilla vihdoin vauvakuume, mutta ikä rajoittaa jo jonkin verran (40v) ..niin olevinas ikään kuin kiire tän asian kans ja miehellä suorituspaineita :whacky011 tunteet vähän heittelee..

Mutta lohdullista kuulla että sulla nousee lämpö hitaasti, jospa mullakin näin :thumleft
 

Liitteet

  • Screenshot_20200212-203352_Flo.jpg
    Screenshot_20200212-203352_Flo.jpg
    14.9 KB · Katsottu: 147
On normaalia että voi näyttää parikin päivää plussaa. :)

Siellä näyttää käppyrä myös hyvältä jannn!

Täällä kp 35/29-33. Tänään tuli tippa vaaleanpunaista, mutta lämmöt ei oo vielä ainenkaan tipahtanut, jotta täti tulisi. Toisaalta eivätpä oo noussutkaan mun silmiin tarpeeksi.
 

Liitteet

  • Screenshot_20200212-220930__01.jpg
    Screenshot_20200212-220930__01.jpg
    16.5 KB · Katsottu: 172
Toivon niin vielä luomuplussaa ennen hoitoja :wtf:

Nyt ainakin näyttää käyrä lupaavalta, eikös? Plussa tuulia sinne!!

Ja Miitulla näyttäs olevan aika isot lämpötilavaihtelut? Ei sillä että näistä kauheesti ymmärtäisin, vaan kun itsellä ero on jotain 0,2 asteen luokkaa :confused: niin näyttää hurjalta. No mähän mittaan kyllä ihan vaan kuumemittarilla, että voihan olla etten sillä saa edes luotetavia tuloksia :dontknow
 
Kiitos! Aina ne käyrät näyttää lupaavalta, ainut just että ehkä vähemmän siksakkia, vaikka ehkä semmoinenkin kierto on joskus ollut. Muistakaa sitten että se dippi about dpo7 kohdalla ei tarkoita välttämättä kiinnittymisdippiä, vaan se tulee usein ihan normikierrossakin, kun hormonissa tulee notkahdus. Ja dippiä ei välttämättä tule vaikka oliskin raskaana :hilarious:

Ja en usko että näitä voi kainalosta luotettavasti mitata:rolleyes: ja olis hyvä että mittari näyttäisi 4 numeroa. Äsken kokeilin suusta 37,06 ja kainalosta 36,6. En koskaan saa illalla suusta noin korkeita (harvoin illalla mittaankaan) mut ehkä esim päikkärit vaikutti :rolleyes::hilarious: Plussaonnea kaikille!
 
Mulla vaikuttaa lämpöihin varmaan niin moni asia, ihan jo ajankohdasta ja mittaustavasta riippuen, mutta eniten varmaan kilpirauhasen vajaatoiminta ja lääkitys jota on nyt säädetty. :)
 
Täällä kp 35/29-33. Tänään tuli tippa vaaleanpunaista, mutta lämmöt ei oo vielä ainenkaan tipahtanut, jotta täti tulisi. Toisaalta eivätpä oo noussutkaan mun silmiin tarpeeksi.

Miten siellä kävi?

Mulla näyttää käyrä nyt tältä. Eipä tossa kummempaa, odottelua vaan että pääsis testaamaan. Kipujen puolesta sanoisin että eilen olis tapahtunut kiinnittyminen, lämmöissä sitä ei kyl huomaa. :rolleyes:
 

Liitteet

  • IMG_20200220_072604.jpg
    IMG_20200220_072604.jpg
    42 KB · Katsottu: 183
Miten siellä kävi?

Mulla näyttää käyrä nyt tältä. Eipä tossa kummempaa, odottelua vaan että pääsis testaamaan. Kipujen puolesta sanoisin että eilen olis tapahtunut kiinnittyminen, lämmöissä sitä ei kyl huomaa. :rolleyes:

Lämpöjen puolesta dpo5 olisi ollut kiinnittyminen, se onkin tavallinen aika sille. Tai sit oli hormoneissa droppi. Onpas oppikirjamainen chartti. Täällä negaa, odottelen menkkoja jälleen.
 
Ovis oli mulla myöhässä viikon kuten Flo ennustikin ja myös menkat alkoivat viikon myöhässä.

Ainenkin Boris sulla todella hyvännäköistä käyrää. Jännittää puolestasi! :)

Jannn, pahoittelut negasta. :sad001
 

Liitteet

  • Screenshot_20200220-082633__01.jpg
    Screenshot_20200220-082633__01.jpg
    16 KB · Katsottu: 157
Sharmander, On kyllä nätti käppyrä. Eivät nämä näköjään juuri lopputulosta ennusta.
 
Sharmander, On kyllä nätti käppyrä. Eivät nämä näköjään juuri lopputulosta ennusta.
Eipä ne juu. Keltarauhanenhan ne lämmöt nostaa ja estrogeeni taittaa hetkellisesti luontaisestikin ilman kiinnittymisiä siellä dpo päivien edetessä. Tossa vika kierrossa oli vielä se ero moniin muihin negoihin että lämmöt nousi vieläkin korkeammalle loppuvaiheessa mitä harvoin käy ja yleensä sit ollu raskaana.
 
Tämäkin kierto oli ”kaunis” ja oireineen hyvin hämäävä. Tosi vahvoja oloja ja oireita piinapäivinä. Testi oli ihan puhdas nega ja vuotokin näkyy hissukseen alkavan
6810E332-BF2E-421D-A2B1-A3D2AB2188AE.jpeg
 
Nyt on niin jännä käppyrä :hilarious:
"Flatlinet" on kaiketi myös ihan normaali juttu mutta enpä oo ennen tuollaisia saanut.
 

Liitteet

  • Screenshot_20200315-210915__01__01.jpg
    Screenshot_20200315-210915__01__01.jpg
    16 KB · Katsottu: 145
Onko mahdollista, että kun ovulaatioplussastani (ja suurimmista oireista) on kulunut jo 2-3pvää, kun lämpöni nousee, niin oikeasti ovulaationi olisi vasta kun lämpö nousee? Vai nouseeko lämpöni (ja jokin hormoni) vain hitaasti, ja voiko siitä olla haittaa raskauden alkamisen kannalta?
Muoks* lisäksi testistä laskettuna luteaalini on yleensä peräti 16pvää..
 
Onko mahdollista, että kun ovulaatioplussastani (ja suurimmista oireista) on kulunut jo 2-3pvää, kun lämpöni nousee, niin oikeasti ovulaationi olisi vasta kun lämpö nousee? Vai nouseeko lämpöni (ja jokin hormoni) vain hitaasti, ja voiko siitä olla haittaa raskauden alkamisen kannalta?
Muoks* lisäksi testistä laskettuna luteaalini on yleensä peräti 16pvää..
Kyllä mä pitäisin ihan mahdollisena, että ovis oliskin vähän myöhemmin ovisplussasta. Eikös LH huippu ollut 16-48 tuntia ennen, niin jos sulla olis ton 48 tuntia? Mulla ei kyllä oo mitään faktaa tähän, mutuilen vaan :smiley-ashamed005 Niin ja itellä ainakin lämmöt nousee pikkuhiljaa parin-kolmen päivän aikana sinne ovulaation jälkeisiin lukemiin.
 
Ovulaatiotesti kun näyttää plussaa, niin ovis seuraa siitä yleensä n 24-48h. Eli voi hyvinkin olla mahdollista. :) Ja juu turotus, tuo 16h voi joillain myös olla asian laita. Näissä on niin paljon vaihtelua.
 
Onko mahdollista, että kun ovulaatioplussastani (ja suurimmista oireista) on kulunut jo 2-3pvää, kun lämpöni nousee, niin oikeasti ovulaationi olisi vasta kun lämpö nousee? Vai nouseeko lämpöni (ja jokin hormoni) vain hitaasti, ja voiko siitä olla haittaa raskauden alkamisen kannalta?
Muoks* lisäksi testistä laskettuna luteaalini on yleensä peräti 16pvää..
Ei mullakaan joka kierto nouse heti. Raskauskierrossakim nous selkeesti 2-3pv päästä vasta. Ei välttis meinaa mitään sen kummempaa eikäpä tämä kehon lämpökään mikään idioottivarma juttu oo. Joku pikku juttu voi vaikuttaa heti parillakin desimaalilla. Peukut!!
 
Takaisin
Top