BBT - basal body temperature

Täällä ihan kummaa käyrää... Tai siis tasasta.. Kumma.

Toi mun käyttämä sovellus sanoo että ovulaatio on yleensä kierron viimeisenä matalamman lämmön päivänä ja se että lämpö lähtee nousemaan (hitaasti tai nooeasti, ihan sama) johtuu keltarauhasesta, eli ovulaatio on silloin jo tapahtunut.
 

Liitteet

  • IMG_20200325_140526.jpg
    IMG_20200325_140526.jpg
    46.4 KB · Katsottu: 208
Boris, Mulla oli edellinen kierto myös outoa tasaista käyrää, tiedä sitten miksi.
 
Boris, Mulla oli edellinen kierto myös outoa tasaista käyrää, tiedä sitten miksi.

Mä mietin et onko mun mittaris jotain vikaa... Tänään taas sama lämpö. Lisäksi jäätävä päänsärky, joten eiköhän ne menkat huomenna ala :sad001
 
Mulla ei ainenkaan mittari ollut syypää mutta olipa tosi kummallista kun meni ihan tasaisesti. Ei oo ennen moista ollut.
Täytyy katsella miltä tää kierto näyttää. :p
 
Oi, mun lämpö nousi takas ylös! Nyt on toiveikas olo, huomenna pitäis menkat alkaa, mut jospa ei alkaiskaan :smiley-angelic001
 

Liitteet

  • IMG_20200421_093047.jpg
    IMG_20200421_093047.jpg
    52.8 KB · Katsottu: 191
Minä plussasin vaikka käppyrä on aivan onneton, joten toivoa on! Vaikka menisivät viivat miten sattuu.
Ei ainenkaan yhtään oppikirjamainen täällä ollut. :D
(Toivottavasti se ei enteile pahaa..)
 
Mulla nyt eioo mitään käppyröitä, mutta kierto josta raskauduin meni niin että lämpö 35,jotain (niinkun aina peruslämpönä siihen suuntaan), sit oisko ollu kp 17 ,en muista tarkalleen mutta ovulaation tiesi myös kivusta, lämpö nousi 36,3 ja siinä ollut lämpö tähän päivään asti, nyt siis jo rv 18+1 :D lämpö ei ovulaation jälkeen siis ole missään kohtaa enää laskenut siihen mikä yleensä on se normilämpö ollut
 
Minä plussasin vaikka käppyrä on aivan onneton, joten toivoa on! Vaikka menisivät viivat miten sattuu.
Ei ainenkaan yhtään oppikirjamainen täällä ollut. :D
(Toivottavasti se ei enteile pahaa..)

Onnea Miitu plussasta! :love7

Joo, kyllä tuolla käyräkirjastossa on monenlaista nähtävillä plussakierroissa, antaa toivoa :happy:
 
Onnea Miitu plussasta! :love7

Joo, kyllä tuolla käyräkirjastossa on monenlaista nähtävillä plussakierroissa, antaa toivoa :happy:

Kiitos! :Heartred

Ja niimpä! :) Huomasin vain itse odottaneeni aina sitä täydellistä charttia ja tää kuu oli ihan jotain muuta :facepalm:sitten iloinen yllätys! Joten toivoa on, AINA :grin

Ja sulla kyllä nyt nättiä käyrää :happy:
 
Täällä yks joka aloittanut tässä kierrossa lämpöjä mittailee. Paperille olen piirtäny kaaviota :grin Nyt menossa dpo 10 ja lämmöt 37.0-37.3. Dpo8 dippas 36.5 ja siitä eteenpäin olleet taas koholla. Peruslämpö 36.4-36.6. Miten analysoisitte? Oon vasta-alkaja tässä lämpötouhussa:wacky:
 
Täällä yks joka aloittanut tässä kierrossa lämpöjä mittailee. Paperille olen piirtäny kaaviota :grin Nyt menossa dpo 10 ja lämmöt 37.0-37.3. Dpo8 dippas 36.5 ja siitä eteenpäin olleet taas koholla. Peruslämpö 36.4-36.6. Miten analysoisitte? Oon vasta-alkaja tässä lämpötouhussa:wacky:

Dpo8 oli siis kiinnittyminen tai perus hormonimuutos :) ihan mielenkiinnosta, oliko ennen dpo8 myös 37 tai yli? Oletko mitannut suusta aamuisin?
 
Joo siis oletetusta ovispäivästä eteenpäin ollut aamulämmöt 37.0-37.3 paitsi tuona dpo8. Mittaan infrapunamittarilla otsasta, ennen kuin nousen sängystä. En vielä ole hennonnut hankkia tuota varsinaista suusta mittaavaa mittaria. :)
 
Keltainenkuu, Kyllähän se lupaavalta kuulostaisi! Ja tuo dpo 8 dippi voisi hyvin olla kiinnittymisestä. :)
 
Onko täällä enää ketään lämpöjä seuraavia? :)
Minulla tuntuu kierto vihdoin alkavan 1,5kk kuopuksen syntymän jälkeen ja kolmas olisi toiveissa.
Täällä paljon kirjoittelin, kun tuota pikku kakkostamme yritimme. Täytyy siis taas ladata FF ja kaivaa mittari esiin :)
 
Muokattu viimeksi:
:greet025 täällä yksi lämpöjen seurailija. Olen pitänyt jo joitakin kuukausia kirjaa, vaikka nyt vasta onkin alkanut varsinaisesti yk1 esikoisesta. Seurailen Flo:ssa.
Hei mahtavaa! Välillä aina kiinnostuksesta kurkin tänne ja kovin on hiljainen ketju ollut :D
Flo täytyy myös ottaa käyttöön. Viimeksi oli se sekä tuo Fertility Friend.
Saa vain nähdä kuinka onnistuu mittailu, kun yöt ovat vielä välillä aikamoista hulabaloota :hilarious:

Itselläni oli viimeksi sellaista, että ovulaatiotestit näyttivät plussaa, mutta ovulaatio ei tapahtunutkaan kuin vasta myöhemmin kierrossa (silloin taas testit plussaa). Tämän pystyi toteamaan vain lämpöjä seuraamalla ja auttoi raskautumaan :)
 
Täällä kans yks lämpöjen mittaaja, ei kyllä ihan joka päivä tuu mitattua, kun yöt on vähän mitä sattuu hampaita tehtailevan taaperon kanssa. :grin
 
Joo mun mittailut viikonloppuisin on kans aika huuhaata, arkisin saa hyvin samaan aikaan mitattua, mutta vkl en jaksa herätä vaan mittailemaan :bag: Kainalosta mittaan ja kahdesti pidän 10min.

Mulla myös on ovistestit pitkään ja hartaasti aika tummia, halppisliuskaan en ole positiivista saanut edes, Clearbluen dualit myös näyttää hymynaamaa aika haalealla viivalla. Lämmöistä on aina hyvin nähnyt koska ovulaatio ohi, viime kierrossa 36,22 -> 36,86 ja puolestaan ettei ole tärpännyt kun lämmöt kp28 36,82, kp29 36,45 ja sieltähän se kp1 tuli 36,25...
 
Tän kierron lämmöt on kyllä ollut ihan mitä sattuu, tosi korkeallakin kun yleensä on alkukierrosta 36 tuntumassa. :bored:
 

Liitteet

  • Screenshot_20200519_104734.jpg
    Screenshot_20200519_104734.jpg
    17.5 KB · Katsottu: 136
Tän kierron lämmöt on kyllä ollut ihan mitä sattuu, tosi korkeallakin kun yleensä on alkukierrosta 36 tuntumassa. :bored:
Onpas jännä, että painelee noin paljon korkeammalla o_O

Nyt olen itsekin taas mittaillut, mutta ihan sekopäistä käyrää tulee :grin nyt 4 päivää imetyksen lopetuksesta ja varmasti hormonit heittelee huolella.
 
Takaisin
Top