@SyysÀityliiini mÀ mittaan sÀngyssÀ, mittari on yöpöydÀllÀ ja kÀnnykÀllÀ sit katson convert ohjelmalla jos herÀÀn aiemmin tai myöhemmin mun pÀÀasiallista mittausaikaa, joka on kello 6. Viime yönÀ herÀilin taaperon takia sairaan monta kertaa ja loppuyöstÀ ei tullut sitÀ 3-4h jatkuvaa unta. Jossain vaiheessa sit vaan pistin mittarin suuhun ja pistin specifics valikosta sleep deprived, se vissiin just meinaa tÀtÀ ettÀ ei uni ihan sitÀ mitÀ haetaan

ohjelma antaa kans huomion siitÀ ettÀ lÀmmöt ei vÀlttÀ,tÀtÀ ole ihan accurate yösekoilujen takia
@Mamiii kuulostaa hyvÀltÀ jos tuntuukin ettÀ hormonit pelittÀÀ. Sulla on luteaali jo ihan kivassa vaiheessa. EnÀÀ ei tartte kauaa odotella, vaikka mulle tuossa hetkessÀ olis jo seinille hyppelyn aika
@Kali sun lÀmmöt nÀyttÀÀ mun silmÀÀn kyllÀ ihan hyviltÀ, vaihtelua on meillÀ kaikilla. PÀÀasia kai ettÀ pysyttelee siellÀ luteaaliviivan lÀhellÀ ja ainakin sen coverin ylÀpuolella.
@dootti on kyllÀ tasainen , hyvÀ kÀyrÀ siellÀkin. Meinasitko testailla?
@Puolikuu kyllÀ meillÀ vÀhÀn jo intouduttiin paremmin tunnelmaan, jo toinen perÀttÀinen talletuspÀivÀ ja vielÀ spontaanisti, niin ihan parasta

tsemppiÀ sulle odotteluun
Mima en saa sua tÀgÀttyÀ ku en tiedÀ noista tÀhdistÀ mut vielÀ tuhannesti onnea!
@MetsÀkaiku hyvin rohkaiseva pomppu siellÀ. Tuu sit kertoo mittaukset kun saat ne
@Kumpare pahoittelut negasta.
@Pogo joudutkin odottelee melko kauan. Mulla tuli kun lopetin dpo12 illasta ottamatta niin dpo13 alkoi jo menkat.
@Syssymyssy sullakin siellÀ jÀnnittÀvÀt pÀivÀt, nÀhdÀÀnkö me testejÀ sieltÀ ?
Jos unohtui joku vastata niin sori parempaan en nyt kykene

Nyt jÀÀn taustalle hetkeks jÀnnÀilee ja palailen kun ovis vahvistettu, jos pystyn olee poissa

YritÀn nyt less stress kun joulukin saatiin alta onnistuneesti.
KÀppyrÀ vielÀ arvioitavaksi