BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • AloituspĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€ AloituspĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€
Suhteellisen villi lĂ€mpöpomppu tĂ€nÀÀn😅 Nyt en kyllĂ€ ees keksi muita syitĂ€ lĂ€mmön nousulle, meillĂ€ on kotonakin aika viilee tĂ€llĂ€ hetkellĂ€. Huomenna labraan mittaamaan proge ja AMHđŸ™đŸ»

Liitteet

• IMG_4436.jpeg
    IMG_4436.jpeg
    216 KB · Katsottu: 60
Omanapaa:

Dpo11 ja kirkas negatiivinen tuli aamupissasta. EiköhĂ€n me mennĂ€ nyt kohti kolmatta yrityskiertoa. Ihan ok olo, eihĂ€n tĂ€ssĂ€ olla kuin yrityksen alussa vasta. 😊

Flon mukaan kuukautiset alkaa parin pÀivÀn pÀÀstÀ, mutta itse uskon ettÀ alkavat vasta viikon kuluttua. Mulla on kierto pidentynyt nyt kapselinpoiston jÀlkeen.

Suhteellisen villi lĂ€mpöpomppu tĂ€nÀÀn😅 Nyt en kyllĂ€ ees keksi muita syitĂ€ lĂ€mmön nousulle, meillĂ€ on kotonakin aika viilee tĂ€llĂ€ hetkellĂ€. Huomenna labraan mittaamaan proge ja AMHđŸ™đŸ»
NĂ€yttÀÀpĂ€ hyvĂ€ltĂ€ â˜ș

MÀ odottelen tÀÀllÀ vuotoa alkavaksi. Viimeisen lugen olen laittanut aattoiltana eikÀ vielÀ nÀy vuotoa vaikka on jo neljÀs pÀivÀ menossa. Jos ovis on ollut silloin kun luulen tuntemusten mukaan olleen niin nyt ois dpo 18. Aloin taas mittailemaan lÀmpöjÀ ettÀ nÀkisi vÀhÀn missÀ mennÀÀn kunhan ensin vuoto suvaitsis alkaa. En jaksa yhtÀÀn uskoa ettÀ tulis plussaa.

Onnea @*mima* plussasta 😍

Mulla dpo 5 oli jotain ihme kramppailua ja aivastaminen sattui niin kohtuun ettĂ€ sĂ€hisin hetken kirosanoja autossa 😂tiedĂ€n ettĂ€ hieman liian aikaista olisi kiinnittymiselle mutta herĂ€tti jotain hassua toivoa silti 😅

LÀmmöt hienoisessa nousussa, joten eipÀ tuota tiedÀ, uudenvuodenaattona alan testaamaan

200868.jpg

Mulla lĂ€hti lĂ€mmöt sittenkin taas nousuun, vaikka olin varma eilen ettĂ€ lĂ€htevĂ€t selkeÀÀn laskuun tĂ€nÀÀn, niiden vatsa oireiden perusteella. Ei kyllĂ€ mitÀÀn lupaavia oireita siihen suuntaan ettĂ€ olisi tĂ€rppi kĂ€ynyt. Nyt ne vatsa oireilutkin kyllĂ€ hĂ€visivĂ€t eiliseen iltaan mennessĂ€. Joten ei oireita suuntaan tai toiseen.... Nyt vaan valkovuoto todella vetistĂ€, eilen vaan aika runsasta, nyt muuttunut vetiseksi. 😬

En usko ettĂ€ testit mitÀÀn nĂ€yttĂ€isi kun eilen testasin sillĂ€ herkĂ€llĂ€ clearbluen digillĂ€ 4 tunnin pidĂ€tyksen jĂ€lkeen ja ei raskaana. SiitĂ€ syystĂ€, ettĂ€ se haamuileva viiva alkuviikolla hĂ€iritsi ja kun epĂ€ilin ettĂ€ keskenmenon jĂ€ljiltĂ€ hcg:tĂ€ niin ei ainakaan pitĂ€isi olla nyt digin mukaan ainakaan. đŸ€” Kun nyt alan olemaan sitĂ€ mieltĂ€ ettĂ€ se alkuviikon testiviiva taas kerran virheellinen. Tosin jos digiin olisi raskaana tulos tullut, olisin varmaan uskonut ettĂ€ johtuu koska keskenmenneestĂ€ sitĂ€ hcg:tĂ€ jĂ€ljellĂ€. Joten toisaalta vĂ€hĂ€n riskaabelia oli tehdĂ€ se.... 😂

Liitteet

• 877.png
    877.png
    66.9 KB · Katsottu: 40
@SyysĂ€ityliiini mĂ€ mittaan sĂ€ngyssĂ€, mittari on yöpöydĂ€llĂ€ ja kĂ€nnykĂ€llĂ€ sit katson convert ohjelmalla jos herÀÀn aiemmin tai myöhemmin mun pÀÀasiallista mittausaikaa, joka on kello 6. Viime yönĂ€ herĂ€ilin taaperon takia sairaan monta kertaa ja loppuyöstĂ€ ei tullut sitĂ€ 3-4h jatkuvaa unta. Jossain vaiheessa sit vaan pistin mittarin suuhun ja pistin specifics valikosta sleep deprived, se vissiin just meinaa tĂ€tĂ€ ettĂ€ ei uni ihan sitĂ€ mitĂ€ haetaan 😂 ohjelma antaa kans huomion siitĂ€ ettĂ€ lĂ€mmöt ei vĂ€lttĂ€,tĂ€tĂ€ ole ihan accurate yösekoilujen takia đŸ€­

@Mamiii kuulostaa hyvĂ€ltĂ€ jos tuntuukin ettĂ€ hormonit pelittÀÀ. Sulla on luteaali jo ihan kivassa vaiheessa. EnÀÀ ei tartte kauaa odotella, vaikka mulle tuossa hetkessĂ€ olis jo seinille hyppelyn aika 😂

@Kali sun lÀmmöt nÀyttÀÀ mun silmÀÀn kyllÀ ihan hyviltÀ, vaihtelua on meillÀ kaikilla. PÀÀasia kai ettÀ pysyttelee siellÀ luteaaliviivan lÀhellÀ ja ainakin sen coverin ylÀpuolella.

@dootti on kyllÀ tasainen , hyvÀ kÀyrÀ siellÀkin. Meinasitko testailla?

@Puolikuu kyllĂ€ meillĂ€ vĂ€hĂ€n jo intouduttiin paremmin tunnelmaan, jo toinen perĂ€ttĂ€inen talletuspĂ€ivĂ€ ja vielĂ€ spontaanisti, niin ihan parasta 💗 tsemppiĂ€ sulle odotteluunđŸ€ž

Mima en saa sua tÀgÀttyÀ ku en tiedÀ noista tÀhdistÀ mut vielÀ tuhannesti onnea!

@MetsĂ€kaiku hyvin rohkaiseva pomppu siellĂ€. Tuu sit kertoo mittaukset kun saat ne đŸ€ž

@Kumpare pahoittelut negasta.

@Pogo joudutkin odottelee melko kauan. Mulla tuli kun lopetin dpo12 illasta ottamatta niin dpo13 alkoi jo menkat.

@Syssymyssy sullakin siellĂ€ jĂ€nnittĂ€vĂ€t pĂ€ivĂ€t, nĂ€hdÀÀnkö me testejĂ€ sieltĂ€ ? 😍

Jos unohtui joku vastata niin sori parempaan en nyt kykene đŸ€­đŸ€­đŸ€­

Nyt jÀÀn taustalle hetkeks jĂ€nnĂ€ilee ja palailen kun ovis vahvistettu, jos pystyn olee poissa đŸ€Ł YritĂ€n nyt less stress kun joulukin saatiin alta onnistuneesti.
KÀppyrÀ vielÀ arvioitavaksi
81A6B8A9-6F77-4589-BFD3-95AAAAB00F16.jpeg

@Mamiksx5 no ihan varmasti ilmoitan tĂ€nne jos raskaaksi tulen 😍

TÀnÀ aamuna on ahdistanut. Jotenkin ajatukset pyörii sitÀ rataa, ettÀ kohta se lÀmpö taas laskee, ja sit vihaan ja ruoskin itseÀni taas yhden kuukauden, ja sama toistuu ja toistuu, eikÀ raskaus edes koskaan ala. NÀin toissayönÀ unen, jossa ostin hoitopöydÀn. EhkÀ mulla on vaan stressi, kun joudun palaamaan tÀnÀÀn töihin, ja tiedÀn et siellÀ on paljon tekemistÀ.

No, olihan se lĂ€mpö kummiskin edelleen koholla tĂ€nÀÀn. Osasin laittaa itse myös tuon vaakaviivan tohon, jee! 😂

200924.jpg

mennÀÀn nÀköjÀÀn @Syssymyssy kanssa melko samoissa pÀivissÀ, jÀnnittÀvÀÀ!

mĂ€ nukuin ihan tosi levottomasti. leposykkeet pilvissĂ€ ja sykevĂ€livaihtelu laski, ourakin hĂ€lyyttelee oirevahtia. tÀÀ voi tietty olla myös hyvĂ€ juttuđŸ€žđŸ»vertasin tĂ€tĂ€ kĂ€yrÀÀ kesĂ€iseen kemialliseen, ja oli tosi samankaltanen😅 lĂ€mmöt tippu eilisestĂ€ piikistĂ€, mutta edelleen korkeet. mĂ€ alan vĂ€hĂ€n taipua ettĂ€ testaan vasta 1.1., onneks ei oo kotona yhtÀÀn testiĂ€kÀÀn houkuttelemassa.

Liitteet

• IMG_4438.jpeg
    IMG_4438.jpeg
    216 KB · Katsottu: 46
MÀ ihmettelen edelleen missÀ mun menkat viipyy. TÀÀ on jo viides pÀivÀ lugejen lopetuksen jÀlkeen eikÀ menkoista ole tietoakaan. Testi oli kuitenkin loppuviikosta joku pÀivÀ nega eli raskauteen en usko. Ja muutenkin kun siitÀ yhdestÀ ainoasta kerrasta tÀn kierron aikana on jo kohta 3 viikkoa aikaa niin luulis jotain jo nÀkyvÀn jos ois nÀkyÀkseen.

Mulla lĂ€mmöt jatkoi toista pĂ€ivÀÀ nousua taas vaihteeksi ja nousi tĂ€ysin samaan lukemaan kuin aiemmat korkeimmat lĂ€mmöt. 😬 SiitĂ€ innostuneena tein vikan herkĂ€n apteekin testin heti samalla kerralla kun kĂ€vin vessassa, mutta ehkĂ€ korkeintaan viivanpaikka. Jollainen kyllĂ€ eilenkin vain parin tunnin pidĂ€tyksellĂ€ tuli, kun tein tyhmĂ€nĂ€ eilenkin testin. Ja kun jo dpo11 tĂ€nÀÀn, ainakin kĂ€yrĂ€n mukaan alkaa toivo aikalailla olla menetetty... 🙃 Joten eiköhĂ€n se vuoto "kivasti" ala juuri uudenvuoden aattona, "hyvĂ€" pÀÀtös paskalle vuodelle... đŸ„Ž

Liitteet

• 77777701.png
    77777701.png
    69.6 KB · Katsottu: 45
tÀÀllĂ€ olis kans oletettavasti luteaalivaihe menossa. VĂ€hĂ€n hĂ€mmentÀÀ kun mulla on koko vuoden kiertojen keskiarvo 40 pĂ€ivÀÀ ja nyt oisin ovuloinut jo kp13, no nĂ€htĂ€vĂ€ksi jÀÀ miten kĂ€y :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: . Dpo10 oon suunnitellut ettĂ€ testaisin

Liitteet

• IMG_3337.jpeg
    IMG_3337.jpeg
    227.1 KB · Katsottu: 28
PidetÀÀn peukkuja @Noora992 🙈

@Pogo pahoittelut uudesta kierrosta, toki sinulla vielĂ€ toipuminen kesken❀‍đŸ©č

TÀÀllĂ€ taas lĂ€mmöt pomppas, alkaa mennĂ€ jĂ€nnĂ€ksđŸ«Ł Kattelin vanhoja lĂ€mpöjĂ€ ja ei-plussakierroissa on alkanu dpo10 tippua lĂ€mmöt. Tekis mieli alkaa innostua mutta ei haluis tippui sit kovaa😅

Ainii, nauratti eilen kun kÀvin siellÀ verikokeissa. Sain siis MehilÀisestÀ lÀhetteen ja lÀÀkÀri sano ettÀ voin kÀydÀ joko MehilÀisessÀ tai sitten julkisella. No yllÀttÀen pÀÀtin mennÀ julkiselle, ehkÀ hitusen edullisempaa kuitenkin. EnsinnÀkin oli tosi vÀhÀn noita aikoja, mitÀ ne ottaa vastaan yksityisen lÀhetteellÀ. Omassa kaupungissa ei yhtÀÀn, naapurikaupungissa yksi, vaikka varasin ajan siis jo viikko sitten. HUSin alueella asustelen. Ja siis en tiedÀ mikÀ byrokratiakysymys tÀssÀ on, mutta ne ei laita noita tuloksia OmaKantaan/Maisaan, vaan lÀhettÀÀ postilla. miksi?!

mites jĂ€nnityskaimat @Syssymyssy ja @Mamiii tĂ€nÀÀn?🙈

Liitteet

• IMG_4451.jpeg
    IMG_4451.jpeg
    214.6 KB · Katsottu: 32
201010.jpg

NÀköjÀÀn sama kaava toistuu taas. Jos painuu huomenna linjan alle, niin melkein tekisi mieli perua treenitauko ja palata takaisin salille samantien, ehkÀ jopa lisÀtÀ treeniÀ.

Kiva kÀyrÀ! @MetsÀkaiku jospa sieltÀ tulisi plussa!

Luulen, ettĂ€ mulla keltarauhanen toimii vain erityisen hyvin tĂ€ssĂ€ kierrossa ja siksi lĂ€mmöt ylhÀÀllĂ€ ynnĂ€ muuta oiretta 😅

Viime kierrossa luteaali tais tosiaan olla vain sen 10 pÀivÀÀ. Jotenkin mietin jÀlkikÀteen tuliko silloin ees se ovulaatio, kun luteaali oli oudon lyhyt..
Nyt luteaalin pitÀisi olla pidempi.. En oikein jaksaisi, jos luteaali alkaa lyhenemÀÀn.. pelottaa jo muutenkin onnistummeko.

Jotenkin on pessimistinen olo tĂ€n suhteen, vaikka kierto ja tallettelut oli omasta mielestĂ€ ihan priimaa kaikilta osin ja ultrakin todisti, ettĂ€ kaikki oli erityisen hyvin kp8 😊

@Mamiksx5 jotenkaan en osaa vielÀ hyppiÀ seinille, niin monesti tullut petyttyÀ ja kuviteltua liikoja..

Liitteet

• Screenshot_20251230_061840_FF App.jpg
    Screenshot_20251230_061840_FF App.jpg
    220 KB · Katsottu: 32
Muokattu viimeksi:
@MetsÀkaiku kannattaa mahdollistaa omaposti-appiin kirjeiden tuleminen, tulee ne vastaukset tyyliin viikkoa nopeammin sinne, ei hirveesti hidastu siitÀ ettÀ tulis maisaan tai jonnekin. Mut varmaan ihan vaan byrokratia- ja työmÀÀrÀ-asia, ettei kenenkÀÀn tarvii erikseen mennÀ mihinkÀÀn jÀrjestelmiin vaan suoraan tulokset vaan printtinÀ ulos.

@MetsÀkaiku kannattaa mahdollistaa omaposti-appiin kirjeiden tuleminen, tulee ne vastaukset tyyliin viikkoa nopeammin sinne, ei hirveesti hidastu siitÀ ettÀ tulis maisaan tai jonnekin. Mut varmaan ihan vaan byrokratia- ja työmÀÀrÀ-asia, ettei kenenkÀÀn tarvii erikseen mennÀ mihinkÀÀn jÀrjestelmiin vaan suoraan tulokset vaan printtinÀ ulos.

Hei aivan, ne voi tulla sinnekin! On siis mulla kĂ€ytössĂ€, mutta kaikki puhuneet aina vaan etanapostista😅

Takaisin