BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Sori tupla viesti... 😵‍💫 Laitoin tohon ff viimeisimmän positiivisen ovulaatio testin minkä tein. Toki en sunnuntain jälkeen enää sitäkään testannut niin ei ole sekään varma. Niin muutti että ovulaatio oli 22 päivä. Ja sen jälkeinen käyrä näyttääkin huonolta. 😔 Jos olisi dpo9? Mutta päätin että teen mitä haluan uutena vuotena ja jos kuukautisia ei kuulu ensi viikkoon mennessä teen uuden testin. Ja premom silloin 20 ja 21 päivä antoi ovulaatio testille vahvuudessa jotain 1.1 tai sitä luokkaa, en voi katsoa kun poistin sen taas. Ja aiempi positiivinen jota luulin oli 0,79. Joten voihan se olla mahdollista. Tuntuu vaan että valehtelen itselleni... 😮‍💨 Yritän vain järkeillä tätä päässäni...

Liitteet

• Screenshot_20251231_103241_com_tamtris_fertilityfriend_MainActivity_edit_58147030731723.jpg
    Screenshot_20251231_103241_com_tamtris_fertilityfriend_MainActivity_edit_58147030731723.jpg
    122.3 KB · Katsottu: 40
@Kali mun mielestä sun käyrä ei näytä ollenkaan huonolta vaikka ovis olisikin ollut nyt 22 päivä. Lämmöt sulla kuitenkin selvästi eroaa ennen ovulaatiota olevista lämmöistä. Eli käyrän perusteella uskoisin kyllä että ovulaatio on tapahtunut. Toivottavasti pysyvä plussa sieltä vielä tulisi! 🌈

@Metsäkaiku @Puolikuu Haluan olla uskomatta raskauteen, koska se nega pudottaa aina niin korkealta sitten. Toisaalta, tänään (eli eilen koska vuorokausi vaihtunut) oli dpo 10, ja testi nega, että ei tässä vielä voi täysin heittää kirvestä kaivoon. Menkkoihinkin pitäisi olla vielä 5 päivää, joten sikäli tuo lämmön sukeltaminen oli vähänkin outoa. Tuntuu myös, että jotain vuotaisi kokoajan, mutta en vuoda mitään. PMS-oireet on lähes kadonneet, jotain pientä kramppailua välillä 🫣

@Kali sulla on kyllä tosi jännä toi käyrä 🧐

Ainiin ja hyvää uutta vuotta kaikille kuumeilijoille 🎆

Ei ole kyllä ainakaan vieläkään alkanut vuoto. Eli ovulaatio todennäköisesti myöhempään kuin luulin. Heräsin vaan äsken jo kun naapurit metelöi tuolla. 🤣

Ei ole kyllä ainakaan vieläkään alkanut vuoto. Eli ovulaatio todennäköisesti myöhempään kuin luulin. Heräsin vaan äsken jo kun naapurit metelöi tuolla. 🤣
Off-topic, mutta täällä myös hereillä, vaikka talouden juhlaväki on jo kömpinyt nukkumaan jamusta alkoi tuntua että tulee huono olo jos en nouse syömään jotain. Kai sitä vielä kohta rauhoittuu nukkumaan, odotusarvo että talon lapset heräävät kovaäänisesti puolentoista-parin tunnin päästä.

mä menin eilen yhen aikaan nukkumaan ja tänään olin jo viiden jälkeen testaamassa, ei vaan malttanu😅 mutta🥺❤️ pregcheckin hailurakin punerti luonnossa, jatkan niillä seurailua hetken.

Liitteet

• IMG_4516.jpeg
    IMG_4516.jpeg
    555 KB · Katsottu: 55
  • IMG_4518.jpeg
    IMG_4518.jpeg
    263.5 KB · Katsottu: 56
  • IMG_4511.jpeg
    IMG_4511.jpeg
    221.2 KB · Katsottu: 53
mä menin eilen yhen aikaan nukkumaan ja tänään olin jo viiden jälkeen testaamassa, ei vaan malttanu😅 mutta🥺❤️ pregcheckin hailurakin punerti luonnossa, jatkan niillä seurailua hetken.
Paljon onnea @Metsäkaiku ♥️🥰 Ihanaa ja toivotaan onnea ja menestystä tämän raskauden suhteen ☺️ Erinomainen aloitus vuodelle!

Muokattu viimeksi:
Minulla PC liuska ja CB digi negoja arvatenkin 🙄 Se siitä sitten. Tänään Dpo11, joten ei se tästä enää muuksi muutu. Ei vaan onnistu varmaan omin keinoin enää. Tuntuu silti, että keltarauhanen paahtaa täysillä, toivottavasti tulee piiitkä luteaali.

Tuntuu, että mulla on nyt lisääntymiskyky romahtanut ja on kuin 10 vuotta vanhemmalla, kun ei onnistu millään 😓

Liitteet

• Screenshot_20260101_094016_FF App.jpg
    Screenshot_20260101_094016_FF App.jpg
    223.6 KB · Katsottu: 25
Muokattu viimeksi:
Omaa selitystä sitten. Lämmöt taas korkeammalla kuin eilen, korkeimmalla tähän asti tässä kierrossa. 37,30 oli aamulla, odotin että kun viiden jälkeen nukahdin uudestaan että se vaikuttaisi kun nukuin vaan 4 tuntia sen jälkeen. Ja se että mittasin lämmöt vielä reilu puoli tuntia aiemmin kuin normaalisti. Pidin myös sen eilisen käyrän jonka mukaan ovulaatio myöhemmin, kun ei mulla ikinä näin pitkää kiertoa ole ollut. 😳 Nyt kp30 jo menossa, joten ovulaation pakko olla ollut myöhemmin... Niin ja ff löysi sen triphasic patternin uudestaan nyt 27 päivän kohdalta??

Liitteet

• Screenshot_20260101_093820_com_tamtris_fertilityfriend_MainActivity_edit_81724757036375.jpg
    Screenshot_20260101_093820_com_tamtris_fertilityfriend_MainActivity_edit_81724757036375.jpg
    124 KB · Katsottu: 28
Omaa selitystä sitten. Lämmöt taas korkeammalla kuin eilen, korkeimmalla tähän asti tässä kierrossa. 37,30 oli aamulla, odotin että kun viiden jälkeen nukahdin uudestaan että se vaikuttaisi kun nukuin vaan 4 tuntia sen jälkeen. Ja se että mittasin lämmöt vielä reilu puoli tuntia aiemmin kuin normaalisti. Pidin myös sen eilisen käyrän jonka mukaan ovulaatio myöhemmin, kun ei mulla ikinä näin pitkää kiertoa ole ollut. 😳 Nyt kp30 jo menossa, joten ovulaation pakko olla ollut myöhemmin... Niin ja ff löysi sen triphasic patternin uudestaan nyt 27 päivän kohdalta??

Mulla tyhjennyskierto oli 34 päivää ja ovulaatio kp18-19 arviolta.. 🤔

Mulla kans kp18 ovis ja kierto 33päivää tyhjennyskierro. Nyt ovis tosi aikaisin ja kiertokin 24-25 päivää.

Täällä lämmöt nousee jes. Huomenna varmaan ovis varmistuu.
Eilen otin ruoan kans lasin punaviinia ja sitten myöhemmin lasin kuoharia.

Ihanaa kun tuli tännekin lunta ja pakkasta etelään. Nyt aamukahvia lisää. Sit aamupalalle 🥰
Ihanaa uudenvuoden alkua. Laitetaas kunnon plussavyöry syyskuisiin 😍

IMG_9046.jpeg

Takaisin