@Syysäityliiini mä mittaan sängyssä, mittari on yöpöydällä ja kännykällä sit katson convert ohjelmalla jos herään aiemmin tai myöhemmin mun pääasiallista mittausaikaa, joka on kello 6. Viime yönä heräilin taaperon takia sairaan monta kertaa ja loppuyöstä ei tullut sitä 3-4h jatkuvaa unta. Jossain vaiheessa sit vaan pistin mittarin suuhun ja pistin specifics valikosta sleep deprived, se vissiin just meinaa tätä että ei uni ihan sitä mitä haetaan

ohjelma antaa kans huomion siitä että lämmöt ei välttä,tätä ole ihan accurate yösekoilujen takia
@Mamiii kuulostaa hyvältä jos tuntuukin että hormonit pelittää. Sulla on luteaali jo ihan kivassa vaiheessa. Enää ei tartte kauaa odotella, vaikka mulle tuossa hetkessä olis jo seinille hyppelyn aika
@Kali sun lämmöt näyttää mun silmään kyllä ihan hyviltä, vaihtelua on meillä kaikilla. Pääasia kai että pysyttelee siellä luteaaliviivan lähellä ja ainakin sen coverin yläpuolella.
@dootti on kyllä tasainen , hyvä käyrä sielläkin. Meinasitko testailla?
@Puolikuu kyllä meillä vähän jo intouduttiin paremmin tunnelmaan, jo toinen perättäinen talletuspäivä ja vielä spontaanisti, niin ihan parasta

tsemppiä sulle odotteluun
Mima en saa sua tägättyä ku en tiedä noista tähdistä mut vielä tuhannesti onnea!
@Metsäkaiku hyvin rohkaiseva pomppu siellä. Tuu sit kertoo mittaukset kun saat ne
@Kumpare pahoittelut negasta.
@Pogo joudutkin odottelee melko kauan. Mulla tuli kun lopetin dpo12 illasta ottamatta niin dpo13 alkoi jo menkat.
@Syssymyssy sullakin siellä jännittävät päivät, nähdäänkö me testejä sieltä ?
Jos unohtui joku vastata niin sori parempaan en nyt kykene

Nyt jään taustalle hetkeks jännäilee ja palailen kun ovis vahvistettu, jos pystyn olee poissa

Yritän nyt less stress kun joulukin saatiin alta onnistuneesti.
Käppyrä vielä arvioitavaksi