BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Alan itse aktivoitua pikkuhiljaa täältä alkukierron horroksesta… en nyt ihan jokaiseen viestiin ehdi vastailla 😅 kp10 ja ovista voipi odotella tulevalle viikonlopulle 😄

@Opahc varovaiset onnittelut sinne 😍 Ainakin tosi hyvännäköinen viiva tuolla dpo:lla! ❤️ Tarrasukkia 🤞

@Ansq voi äh, toi on kyllä raivostuttavaa kun ei saa yhteyttä. Saitteko vielä soitettua uudelleen takaisinsoittoa tällä viikolla, vai uusi yritys nyt maanantaina? Käyrä ainakin näyttää siellä hyvältä 🙏

@Yrttiteetä tekisi mieli kylläpä nyt kierto hakee paikkaansa🙁 toivottavasti pian tulisi jo ”normikierto” ja nuo ihme vuotelut loppuisi ja pääsisitte oikeasti yrittämään

@Kimpsu AMH:n lisäksi LH ja FSH mitataan kp3-5 joten voihan se olla, että nuokin on mukana hormoniarvoissa 🤔

@Mustikkatäplä tsempit uuteen kiertoon jos se vuoto sieltä jo alkoi💕

super ovulaatio, mikä taasen tarkoittaa super munasolua, joka viekottelee miehen hieman uupuneetkin toipilas joukkolaiset heittämällä maaliin saakka! 🤣
@SyysSumu :tears::tears::tears: Toivotaan tosiaan superovulaatiota ja sitä myötä tärppiä tähän kiertoon! Lähtikö lämmöt jo nousuun?

@Ansq Siellä kyl hyvännäköinen käyrä, mut ymmärrän hyvin, ettei halua nostaa turhaan odotuksia.

@Yrttiteetä tekisi mieli Kuulostaa joo siltä, että ovis ehkä vasta tulossa. Toivotaan näin!

@Kimpsu Mitään oireita ym. en huomannu, mut lämmöt oli loppukierrossa paremmat ja menkat tuli muutama päivä myöhemmin, eli selkeesti ne silleen tehosi. Harmi vaan, että ei ollut raskautta, niin ei päässyt näkemään sitä mihin ne määrättiin, eli raskauden jatkumisen tukemiseen. Mut jos keskenmenot on johtunu progesteronin puutteesta, niin vois luulla, et niin ei kävis sit enää kun plussa tulee. 🌈

@Nukkelapsi Voi harmi, kun vaikutti niin hyvältä. Vaikka tosiaan kuten Yrttiteetä sanoi, niin laskut luteaalissakin on kyl normaaleja, kuhan nyt päässääntöisesti olisi siel vähän korkeemmalla.

@Opahc Onnea! :smiling face with heart-eyes:

@Ness Tsemppiä sinne oviksen metsästykseen ja talletteluihin!

Tääl kp4 menossa ja mä oon tooosi kipeä. Mullahan sillon viikko sit perjantaina oli se lämpöpomppu ja sykkeet koholla ja ihan pientä flunssaoiretta. Sitä pientä flunssaoiretta on ollu siitä asti ja nyt sit torstaina alko ottaa uusia kierroksia ja nyt oonkin ollu pari päivää kunnolla kipee, sänkypotilas, kuumetta ym. Puuh. Mut hassua on, et odotin eilisen kuumepäivän jälkeen, et nyt olis lämmöt tapissa ja sykkeetkin missä liekään, mut aika normilta näyttää. 🤨 Ehkä molemmat ihan pikkasen korkeemmalla, mitä olisivat ilman tautia. Edellisen kerran ku oli lämpöä/kuumetta lämmöt huiteli FF:ssä yli 37. Mut ehkä sit yöllä ei lopulta ollu niin paljon lämpöä vaik illalla ja aamulla oli. Ja hassua, et ne minioireet näky käyrässä vahvemmin ku tää superauti. 😅 Oura kyl ilmotti, et jotain taitaa olla nyt vialla kropassa, vaik noi arvot nyt ei hälyyttävät olleetkaan. Jostain se sen kuitenkin tiesi.

Mut nää on musta aina niin kiinnostavia, et mikä saa arvot nousemaan/laskemaan ja mikä ei. 🤓 Toinen mitä mä ihmettelin oli, et ku lopetin progetuen, niin odotin, et ne lämmöt sit lähtis tasaseen laskuun, mut ne pysyttelikin jonkin aikaa ylhäällä, ennen kuin tuli superromahdus. Et mikä sen aiheutti, kun ilman progetukee olis tullu jo alas ja sen tuenkin lopetin monta päivää aiemmin. Mut ehkä sit ne miniflunssaoireet piti sitä lämpöä koholla, en tiiä. 😅 Alla kuva ourasta. Valkonen viiva on siinä kohti, kun otin vikat luget. Ja tosiaan vasta 4pv myöhemmin laski lämmöt. On tää lämpöjen seuraaminen kyl aikamoista, kun aina tulee kaikenlaisia ylläreitä ja erikoisia käänteitä.

Screenshot_20250323_121155_Oura.jpg

Muokattu viimeksi:
@Ansq no ymmärrän täysin, ettei tee mieli painostaa toista jatkuvasti. Se on aika raskas osa, jos selkeästi vika on vain toisessa osapuolessa. Mutta hei, miltä siellä näyttänyt lämmöt nyt viikonloppuna? 🤩 Oon ootellu kuulumisia, kun toi pomppu oli niin lupaavan oloinen siellä!

Ihana @SyysSumu! 😂 Toivotaan, et siellä on vähän taikaa mukana superovulaatiossa ja manifestointi toimii! Tsemppiä piinailuun ✨

@Yrttiteetä tekisi mieli joo, ovis on ollut nyt aika tasaisesti kp15 tienoilla, niin varmaan reilu viikko niin aletaan olla siinä paikkeilla et inssi on ajankohtainen. Jospa siellä ois ovis nyt vielä tuloillaan! 🌈

@Kimpsu joo, on eka inssi ja vasta toinen kierto nyt hoidoissa. Eka kierrossa mentiin ovulaation induktiolla ja ajoitetulla yhdynnällä. Jännittää kyllä kovasti tuo tuleva inssi.

@Opahc ooh, varovaiset onnittelut 😍 kyllähän noi sun tuntemukset lupaavilta kuulostikin. Toivotaan, että kaikki sujuu hyvin.

@Ness joko oot aloittanut tikutuksen?

@Mustikkatäplä paranemisia sinne! Oiskohan se tauti kuitenkin sulla vaikuttanut noihin lämpöihin. Tai mistäpä sen tietää 😅 loppuuko sen progetuen vaikutus kehossa samantien kun sen käytön lopettaa?

Täällä kp5 ja illalla pitäs alottaa pistäminen. Miten se nyt taas vähän jännittääkin. Onneks toi Menopurin kynä vaikuttaa aika samankaltaiselta käyttää kuin gonal f. Mua vähän mietityttää, et miten toi Menopur itsellä tulee toimimaan. Siinä on sekä fsh:ta että lh:ta, kun gonalissa on vain fsh:ta. Oon aina olettanut, et mulla on luonnostaan aika korkeat lh-tasot, kun herkät ovistestit on positiivisia monta päivää oviksen aikaan. Nii en sit tiedä, onko tuo lääkkeen muodossa tuleva ekstra-lh hyvä vai huono 😅 oon yrittänyt vähän googlailla, mut en kauheesti viisastunut. Täytyy luottaa, että lääkärit tietää parhaiten.

Täällä näyttää tänään tältä. Aika epämääräinen käppyrä kyllä. Ovistestit on olleet kp 7 lähtien tosi tummia, hieman siitä kyllä vaalentuneet. Cb dualissa vain tyhjiä ympyröitä. Tänään tosin alavatsa ollut aivan hemmetin arka samalla tavalla kuin vuoden vaihteessa. Antaisin vaikka tonnin että tietäisin mitä tää kroppa puuhaa.

Liitteet

• Screenshot_20250323-220933_FF App.jpg
    Screenshot_20250323-220933_FF App.jpg
    126.1 KB · Katsottu: 43
  • Screenshot_20250323-221803_Premom.jpg
    Screenshot_20250323-221803_Premom.jpg
    87.8 KB · Katsottu: 45
@Nukkelapsi onpa kyllä vahva o-testiviiva tullut aikasin! Lähipäivinä varmaan näkee nouseeko lämmöt mahd. luteaalivaiheen tasolle vai jääkö alas sahailemaan. 🌈Eipähän ainakaan tartte huolehtia kierron pitkittymistä jos ovis on oikeasti jo mennyt! Muistelenko oikein että sulla jäi joku edeltävä kierto ehkä ovuloimattomaksi? En tiedä onko mahdollista että edellisen kierron johtofolli oli kypsynyt melkein valmiiksi edellisessä kierrossa, ja nyt ei oo paljoo lisäkypsyttelyä tarvittu et se olis pulpauttanut munasolun ulos... menee kyllä villin spekuloinnin puolelle 😬 Tai sit pomppu oli jotain vähän levottomammin nukuttua yötä tai taudin yritystä - mene ja tiedä.

@minttutuuli tsemppiä pistelyihin! Eli oliko näiden pistosten tarkoitus nyt jotenkin ajastaa ovis tiettyyn ajankohtaan että pääsette inssiin ajallaan? Ei kyllä hajua tarkemmin noista annosasioista, mut kai se on luotettava siihen et lääkärit osaa.

@Mustikkatäplä pikaista paranemista! Toivottavasti olo helpottaa pian.

@Opahc aivan ihanaa 🥹 ja vielä juuri kun esikoinen oli pikkusisarusta toivonut. Tarrasukkia matkaan, toivottavasti kaikki menee hyvin 🥰

Tuntuu hassulta raportoida täällä näin tiuhaan kun välillä katoan viikoiksi mutta parina aamuna on kyllä ollut lämmöt nousussa, ainakin nyt kun viikonloppuna oon nukkunut pitkään. Jännää nähdä miltä huominen näyttää! Kunpa kunpa olis ovis osunut tuonne kp22 tienoille niin pääsisi vielä tässäkin kierrossa piinailemaan 🥹

Liitteet

• IMG_20250323_231807.jpg
    IMG_20250323_231807.jpg
    156.8 KB · Katsottu: 28
@Yrttiteetä tekisi mieli Mulla siis pillerit lopetettu joulukuussa ja luonnollista kiertoa sen jälkeen ei ole vielä ollut. Edellinen kierto labrassa todistettu ovuloimattomaksi, mutt tämä ongelma ollut jo esikoista tehdessä, en kertaakaan ovuloinut hoitojen aikana luomusti.

Tässä vielä kp7 tikut.20250316_215629.jpg

@Opahc Onnea🥰

@Mustikkatäplä Voiko progetuki jotenkin vielä lopettamisenkin jälkeen jatkaa sen keltarauhasen tukemista vai pitäisikö sen vaikutuksen loppua heti kun lopettaa ottamasta🤔

@minttutuuli Oi jännittävää🙈🤞🏼 hyvin se pistäminen varmasti menee 😊🙏🏼 oliko teillä joku folliultra vai ihan pelkästään ovistestien mukaan menette?

@Ness Tsempit oviksen metsästykseen!🌈🌈

@Yrttiteetä tekisi mieli Oi! Kumpa lämmöt pysyisi ylhäällä ja ovis olisi ollut tuolloin kp22 niin pääsisi piinailemaan 🌈

@Nukkelapsi Onko sulla mahdollisesti todettu PCOS? Mietin vaan tota ovuloimattomuutta ja jatkuvasti tummia ovistestejä. Ne kahta hormonia mittaavat digiovistestit vois toimia paremmin sulla🤔 toki kalliiksihan se tulee niillä tikutella varsinkin jos ei luonnollisesti välttämättä ollenkaan ovuloi😬

Viikonlopulta ei oo tosiaan lämpöjä kun perjantaina olin viihteellä ja tuli ehkä jokunen lonkero nautittua, näkyy vielä sitä seuraavankin yön lämmöissä mulla.🤣 ja pari tais täällä kysyä saatiinko vielä sinne HUSiin soitettua niin ei, sen enempää avaamatta miehen tilannetta niin sellaista painetta ja stressiä tulee tällä hetkellä muualtakin ja nyt on sen verran aikaa jo kulunut tältä vuodelta että ennen kesätaukoa ei kuitenkaan hoitolähetettä enää keretä eteenpäin saamaan, joten en halua luoda miehelle tosta nyt tällä hetkellä yhtään enempää stressiä nykyisten päälle.😬 nyt alkaa kaikenlisäksi töissä parin/muutaman viikon sesongitkin ja kun mies on tosiaan yrittäjänä niin sekin luo sitä omaa painetta selviytyä ja pitkää
työviikkoa päälle. Toki kokoajan ikää tulee lisää, mutta ei oo onneksi meillä vielä sen suhteen kovin kello tikittämässä kun tänä vuonna täytetään 28v ja 30v. Miekin sain ehkä jo sellaisen enempi zen olon sen suhteen kun nyt tässä mietin, eihän sen pitäisi edes ylipäätään olla asiakkaiden/potilaiden vastuulla kysellä aikojen perään kun pitäisi luottaa siihen, että kyllä se aika tulee😩
Lämmöt tosiaan ylhäällä vielä hyvin mutta tuttu alaselkäjomotus tuli ja siitä ei voi erehtyä, lisäksi on ihan se sama olo että ei tälläkään kertaa joten uutta kiertoa odottelemaan 🙏🏼
IMG_8585.jpeg

@Ansq Esikoista tehdessä todettiin pco-tyyppiset munasarjat mutta muut kriteerit ei täyttyneet. Silloin sain raskauskeijun testeillä oviksen kiinni, samoin digeillä. Oon ajatellut että siirtyisin niihin kunhan saan varmuuden että ovis tapahtuu.

@Opahc varovaiset onnittelut 🥰

@Ness okei, hyvä tietää! Jospa ne jotain noista sit on ottaneet 😅 Omakanta on niin tylsä kun siellä ei näy mitään tuloksia ikinä. Tuskinpa noista verikokeistakaan mitään näkyy ennen sitä lääkärikäyntiä 😄

@Mustikkatäplä eli siis kuitenkin selkeä vaikutus nähtävissä 👌🏼 Toivottavasti siitä ois apua myös sit kun seuraava plussa tulee 🤞🏼

@minttutuuli varmasti jännittää! Mä oon niin tietämätön hoidoista, niin kysyn vähän samaa kun muutkin, että miten tuo teidän homma siis etenee nyt? Mitä saadaan aikaan pistoksilla ja mitä niiden jälkeen tapahtuu?

@Nukkelapsi voisko nuo olla liian herkkiä ovistestejä? 🤔 Täälläkin tainnu monille olla esim. Pc:n testit liian herkkiä että näyttää plussaa tyyliin koko ajan (?) 🤔

@Yrttiteetä tekisi mieli toivottavasti ovis ois ollu ja lämmöt pysyy ylhäällä! 🤞🏼 Tallettelut ois ainakin osuneet tuossa hyvin 😊

@Ansq onko sulla yleensä kuinka pitkä luteaali?

Mä käyn taas vaan kattelemassa muiden käyriä, kun omassa ei tapahdu mitään. Premom ehdotteli ovistestien alottamista jo kp 4 viime kierron tuplaovisplussasekoilun takia. Torstaina kp 8 vois alkaa tikuttaa, aiemmin ovisplussa on yleensä ollu kp 12, mut saa taas nähdä miten tuo km sekotti kiertoa.

@Mustikkatäplä pikaista paranemista 🙏 voihan se tosiaan olla, että se progetuki piteli niitä lämpöjä ylhäällä pidempään. Aika jännä. toivotaan teille pikaista tärppikiertoa ja että pysyisi tuella matkassa 🙏

@minttutuuli hyvää pohdintaa noista hormoneista ja tuesta. Mut uskon et toi on ihan ok, sillä monet selittämättömästi lapsettomathan saa nuo lääkkeet (yleensä kai letrot?) tueksi, vaikkei hormonitasoissa ole mitään vikaa. Et ei kai siitä haittaa ole, paitsi että ovis ehkä voisi aikaistua? Tsemppiä pistelyyn! 🤞

@Nukkelapsi voisiko sit olla et sulla ovis ollut vasta kp11 tuon kp 10 posin jälkeen? On kyllä hullunkurista että testit vetää plussalla noin pitkään.

@Yrttiteetä tekisi mieli toivotaan että lämmöt lähtisi sieltä nyt nousuun ✨✨

@Ansq ai sielläkin oli bile-perjantai! Mäkin päädyin vähän vahingossa radalle🤣 Piti mennä vain porukalla syömään mut sit löydettiin itsemme baarista. En edes muista koska olisin viimeksi käynyt baarissa! En oo juonut tippaakaan about 2kk niin humahti hyvin nuppiin. Ja olot oli sen mukaiset lauantaina… ja vielä sunnuntainakin 😅 Ei vanha enää pysty… Ymmärrän kyllä tosi hyvin tuon, ettei halua laittaa toiselle jo muutenkin stressaavaan tilanteeseen lisää paineita. Vaikka joo, haluaisi et asia etenee mut sit kun tavallaan se tilanne on varmasti myös herkkä miehelle, kun kyseessä kuitenkin pääosin miehestä johtuvat lapsettomuuden syyt, niin sit ei halua luoda siihen ympärille paineita hoputtamalla, et soita nyt jo. Oon välillä kans itse paininut ton kanssa, et voi kun voisi asioida toisen puolesta ja hoitaa noi kaikki soittelut, testit ym. Onneksi teillä kuitenkin vielä monia hedelmällisiä vuosia jäljellä, vaikkei se tietenkään lohduta kun lapsihaave on suuri just nyt 💕

@Kimpsu en nyt muista et kävitkö yksityisellä vai ensikäyntiä varten labroissa, vai mikä oli homma. Mulle tuli maisaan/omakantaan tiedot vähän ripotellen kun HUSissa kävi labroissa. Ekana tuli kaikki perus (pvk, kilppari, D vitsku ym.) ja ihan vikana tuli vasta hormonit. Niissä taisi mennä joku 2vko. Uskon et oli valmiina jo aikaisemmin mut varmaan joku automaattinen ajastustoiminto et koska ne tulokset tuli näkyville. Yksityisen testeissä tuli kaikki näkyviin saman viikon aikana.

Aloitin ovismetsästelyt tänään. Ihan haaleeta hailuraa vielä on näin kp11. Luulen et ovisplussa tulee taas tuolla kp15-18 välillä, ne on ne todennäköisimmät päivät aina olleet 😆 Miehellä on huomenna se tähystys 🫣 Vähän jännittää, et mitä sieltäkin tulee löytymään…

Käyrässä ei ihmeitä. Lauantain lämmöt heivattu koska oli ihan sairaan korkeet kiitos viinin 🤣 Sunnuntainakin vielä lämmöt ja sykkeet mukavasti koholla 😅
IMG_7409.jpeg

Täällä kierto heittää ihan häränpyllyä. Tänään ja eilen on ollut ihan jäätävät ovislimat ja ovistesti näytti aika lähellä plussaa.

Liitteet

• Screenshot_2025-03-24-16-32-55-57_643fd85e22280202a4ab8a1e0e48d4cd.jpg
    Screenshot_2025-03-24-16-32-55-57_643fd85e22280202a4ab8a1e0e48d4cd.jpg
    204.7 KB · Katsottu: 26
@Nukkelapsi toivottavasti saat kiertoon pian jotain selkeyttä ❤️‍🩹

@Yrttiteetä tekisi mieli pistokset ovat mulla vain ovulaation tukena ja omassa tapauksessa niiden isoin merkitys on kasvattaa limis riittävän paksuksi. Ovuloin itse joka kierto luomunakin, ja säännöllisesti, joten siihen ei lääkettä tarvitsisi. Mutta tukeehan nuo lääkkeet sitä follien kasvuakin samalla 😊 oi, toivottavasti siellä pysyy käppyrä nyt ylhäällä! ✨

@Ansq joo perjantaina on folliultra! En tiedä tuleeko sit vielä toinenkin, riippuu varmaan miltä tilanne näyttää pe. Lämmöt näyttää siellä kyllä hyvältä! Ja ymmärrän ihan täysin noi sun ajatukset. Toivottavasti se aika tulee sieltä pian ja miehenkin stressaava tilanne alkaa helpottaa!

@Kimpsu pistän nyt menopuria vielä 4 iltana, sitten on folliultra missä tsekataan folli(e)n kasvu ja koko (ja määrä, tavoite ois tässä hoidossa 1-2) sekä limiksen paksuus. Tuloksen mukaan katsotaan jatkanko vielä pistoksia yli perjantain. Testailen ovista myös pe alkaen, ja sitten kun testi on pos, niin seuraavana päivänä tehdään inssi. Ja sitten vaan odotellaan 😅 Ollaan selittämättömästi lapsettomia, tuo menopur on mulla siis limakalvon kasvun tueksi ja tukee toki myös follien kasvua 😊 toivottavasti siellä ovis tulee ajallaan eikä km sekoita kiertoa!

@Ness no näin mieki oon järkeillyt, eiköhän ne lääkärit tiedä parhaiten. Toki ois ehkä vähän rauhallisempi mieli, jos multa ois otettu enemmän jotain hormoniarvoja. Toivottavasti tähystyksen tulos on hyvä! Tuuhan päivittelee sit kuulumisia. Tsemppiä molemmille!

Käyrässä ei näin alkukierrosta oo mitään katseltavaa, nii en sitä edes liitä. Eilen alko tosiaan Menopur ja oli ihan iisi pistettävä. Kirveli kyllä enemmän kun gonal f joka ei tuntunut juuri miltään. Tuun viimeistään pe sit päivittää ultran kuulumiset!

20250324_232250.jpg Tässä tämän illan tikut. Nyt ovat selvästi vaalenneet. Mitä sitten tarkoittaakaan. No, aika tosiaan näyttää tuleeko menkat vai ei. Nöin vaaleita ei tässä kierrossa vielä ole olleetkaan.

@Kimpsu Mulla on yleensä 13 päivän luteaali, joskus 12pv 😊
Tsemppiä oviksen metsästykseen sinnekkin🤞🏼🤩 Toivottavasti ei oo kierto mennyt kovin sekaisin.

@Ness Joo oli tarkoitus vaan pari ottaa mut se vähän ehkä lähti lapasesta🤣 juon ihan toodella harvoin, ihan muutamia kertoja vuoteen ja yleensä jos juon niin ei tuu edes känni, mutta nyt oli kyllä ihan hyvä humala🙈 Mut komppaan kyllä
tuota, että voi kumpa voisi sen toisen puolesta hoitaa asioita ja soitella perään ja rampata näytteenannoissa ja toimenpiteissä ja muissa🤥 mut ehkä tekee sit sen oman osuutensa IVF hoidossa sekä siinä että kantaa lasta kun raskautuu😂
Tuuhan sit kertoo mitä sielä miehen tähystyksessä selvis!

@minttutuuli Hyvä että pistos olikin sit ihan helppo! Ultrakuulumisia odotellen, tosin nyt on vasta tiistai😭😂

Täällä lämmöt lähti laskuun, tänään tai huomenna alkaa vuoto. Vois alkaa jo tänään että pääsis uuteen kiertoon nopeampaa😂
Ainiin ja unohin ihan kokonaan kertoa, että ostin Puhdin kautta labrapaketin jossa oli mm. ferritiini, ja se on puolessa vuodessa tippunut tasan 20yksikköä (56ug/l > 36ug/l) kun lopetin syksyllä raudan syönnin sen muutaman kuukauden kuurin jälkeen. Todennäköisesti jos olisi vielä odotellut niin olis tippunu taas sinne lähtäkuoppiin eli lähemmäs 20 mitä se alunperin oli, nyt alan popsimaan rautaa taas koska ihan selkeästi olossa huomas arvojen tippuneen, vaikka ei ehtinytkään alle 30ug/l vielä menemään😅
IMG_8591.jpeg

Muokattu viimeksi:
@minttutuuli hyvä että meni pistelyt hyvin. Mua kyllä jännittää noi jo ihan sairaaaaasti vaikkei mitään vielä tarvi mihinkään pistäkkään 😅

@Nukkelapsi ehkä se ovis sit oli ja meni, ainakin testit nyt haalistuvan päin! Kiva suora sulla noita eri merkkien testejä 😆

@Ansq wow on kyllä aikamoinen pudotus! Toi on kyllä mystistä miten joillain se ei pysy viitteissä ilman jatkuvaa rautatukea. Nyt sit vaan lisää rautaa tankkaamaan.

Mies kävi siellä tähtstykseesä eikä ainakaan paksu/peräsuolessa ollut mitään. Ottivat kuitenkin sieltä vielä jotain ”näytteitä” ja soittavat tarvittaessa 😅 Mua nauratti kun lääkäri oli kysynyt ennen tähystystä et ”nyt kun kerran olet tullut tänne ja ollut paastolla, niin otetaanko samalla rahalla myös vatsalaukuntähystys?” 🤣 Harvoin sitä julkisella näin päin hommat menee, et lennosta vaan otetaan extratestejä 😆

Muokattu viimeksi:
@Ness julkisella labrat toistuvien km selvittelyyn. Oli sinne tullu munuaisarvo, joka normaali. Otin viime syksynä Puhdin sen jonku raskautta toivovan verikoepaketin ja siellä ei ollu mitään poikkeavaa, niin sinällään en odota noilta verikokeilta mitään maailmaa mullistavaa. Hormonit ja kromosomit taitaa olla ainoot mitä ei ois jo aiemmin tutkittu, niiden tulokset kiinnostaa. Tosin oon ymmärtänyt että hormoneissakaan yksittäinen arvo ei vielä tarkota mitään (?) niin.. 🤷🏼‍♀️ Hyvä ettei siellä miehen tähystyksessä löytynyt mitään poikkeavaa! Ja me näköjään odotellaan ovista suunnilleen samoihin aikoihin 💪🏼

@minttutuuli okei! 🤩 Onpa jännää, toivottavasti ultrassa on kaikki edenny toivotusti ja sieltä löytyy isoja folleja! Eli perjantainako teillä on ultra? *Edit. Niihän sä olitki tuolla kirjottanu et se on perjantaina 🤭 Toivottavasti tuut kertoo miltä näytti 🤩

@Ansq alkokohan siellä menkat? Ja on kyllä raju pudotus. Ootko keksiny mitään selittävää tekijää miks sulla arvot noin tippuu? Me joskus sitä työterveyslääkärin kanssa pohdittiin mut ei keksitty. Mulla oli viime mittauksessa ennätystulos (49!) mut sen jälkeen tuli toi km ni en uskalla ees arvata paljonko se taas tällä hetkellä on. 🥹 Rautaa siis menee täällä myös 😊

Täällä eiiii mitään nähtävää, mut laitanpa silti huvin vuoks käyrän 🤪

Liitteet

• Screenshot_2025-03-26-07-10-37-27_643fd85e22280202a4ab8a1e0e48d4cd.jpg
    Screenshot_2025-03-26-07-10-37-27_643fd85e22280202a4ab8a1e0e48d4cd.jpg
    139.7 KB · Katsottu: 8
Takaisin