Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
@käpylintu tervetuloa mukaan ketjuun! Suositushan on mitata aina mahdollisimman samaan kellonaikaan. Joten itse kyllä ottaisin tämän päivän lukemaksi sen klo 7 mitatun. Vertailu on helpompaa, kun mittaukset on tehty samoihin aikoihin. Väkisinhän sitä tulee välillä yöllä heräiltyä milloin minkäkin syyn takia, en itse mittaile keskellä yötä vaan vasta sitten "omaan mittaamisaikaan" joka mulla on joka päivä klo 6. (Ellei tietty jostain syystä tarvitse herätä ja nousta ennen klo 6, silloin mittaan sitten siihen aikaan kun pitää herätä )
Suosittelen myös lataamaan esim. Fertilityfriend-sovelluksen minne laittaa noita lämpöjä ylös.
Kiitos varhaisultra on aamulla 31.12. ja neuvola 14.1. (etänä). Jännä uudenvuodenaatto tulossa!@Bella95 no niinpä! Hyvinkin voi. Dpo 8-10 kai on tilastollisesti todennäköisimmät, mut kyllä se voi olla vielä mahdollista jopa dpo 11&12 lupaavaa, et lämmöt on vielä noin ylhäällä vaikka kierto alkaa olla jo lopussa voi että toivon parasta sinne suuntaan!
@salamana ihana, että siellä on saatu levättyä. Hyvältä näyttää lämpö- ja sykekäyrä! Aika sinnikäs oot, jos jaksat niin pitkälle ootella testin kanssa
@Mustikkamarja oi ihanaa! Jotenkin uskon, et kaikki menee teillä nyt hyvin. Toivottavasti saisit julkiselta sen vu:n. Milloin eka neuvola ja yksityisen varhaisultra?