@MustikkatÀplÀ hienoa, ettÀ sait kilpparikokeet! Uskon kyllÀ, ettÀ lisÀravinteet auttaa munasolujen laadussa ja myös miehen kohdalla, mutta aikaa se toki vÀhÀn vie. EiköhÀn teille pian tule pysyvÀ plussa!
@Misa tsemppiÀ piinailuun! Ihanan kuuloinen ilta teillÀ
ja varmasti stressi voi aiheuttaa noita fyysisiÀ oireita. MielellÀ on yllÀttÀvÀn iso vaikutus fyysiseen kehoon.
@Mustikkamarja oon vÀlillÀ ite miettiny, et jos ikinÀ saan plussan testiin niin pitÀskö jÀttÀÀ lÀmpöjen seuraaminen saman tien ettei ala stressata jos ne notkahtaa
tuskin tarkoittaa mitÀÀn huonoa! Laita huomenna taas kuvaa testistÀ. Toivon teille kovasti viivan vahvistumista
@SilenceSing eikÀ! Olin ihan varma ettÀ sulla on plussakierto noiden oireiden perusteella. VielÀ on kuitenkin mahdollisuus
ymmÀrrÀn harmituksen oikein hyvin.
MÀ alan toipua ihan ok. Antibiootit loppui torstaille ja buranaakin tarvitsin lopulta ottaa muutaman kerran kahden pÀivÀn aikana, muuten pÀrjÀsin Panadolilla. Toki vielÀ jÀnnittÀÀ, jos tulee jotain tulehduksia tms, mut jospa oltas jo voiton puolella.
Kroppaa en ole kuulostellut tÀssÀ kierrossa juuri ollenkaan. Oon huomannut, et voi olla miten lupaavia oireita vaan, ja aina ne menkat kuitenkin alkaa.
Mut uskon, et jos tÀÀ kierto ei tÀrppÀÀ, se tulee tuntumaan erityisen pahalta taas pitkÀstÀ aikaa. Puol vuotta yritystÀ tÀynnÀ ja muistan kun luin silloin aluksi, ettÀ ~70% on raskaana ekan puolen vuoden jÀlkeen. Ajattelin, et miten ei muka noin isoon prosenttiin mahduttas sisÀlle. Ja lisÀksi nyt ois vika kierto, ettÀ vauva ehtisi syntyÀ vielÀ kun oon 35. Ei kai sillÀkÀÀn mitÀÀn vÀliÀ oo mut jotenkin seki vaan kolahtaa.
Huh, pieni avautuminen tuli nÀköjÀÀn. No, kyllÀ mÀ oikeasti tietysti oon ihan toiveikas siihen asti, ettÀ ne menkat alkaa