BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
@Mustikkamarja oon tosi pahoillani ❤️ Voimia seuraaviin päiviin.

@SilenceSing käyrä näyttää hyvältä. Jännätään täällä sun kanssa miten käy. Tän aamun käppyrä tuossa alla. Nukuin taas pari tuntia normaalia pidempään, joten ei luotettavin tulos. Uskon, ettei ovis oo vielä ollu. Mulla on ekoja oireita oviksen jälkeen nännien arkuus, ja semmosesta ei ole vielä merkkiäkään. Tänään on kans tosi energinen olo. Ollaan onneksi saatu hyvät tallettelut tähän alle.

@Misa hyvä, että niskasärky väistyi! Tsemppiä piinailuun 😊

@summerlemon ollaan taas melkein samassa vaiheessa. Harmi, ku on ollu stressaava viikko. Toivottavasti helpottaa ens viikolla ja halutkin siitä nousis🤞 mulla on kans ollu tämä kierto paljo tasaisempi lämpötilojen suhteen. Mistäköhän tämmöset muutokset johtuu.. 😄

@Ness mun mies sanoi tänä aamuna, kun puhuttiin aiheesta, että pitäisköhän mun alkaa tekemään ovistestejä niin sais vähän varmistusta. Eli ehkäpä ens kierrossa jo otan ne käyttöön (jos ei nyt tärppää). Ja tuosta ehkäisystä - onkohan sitä jotenki liikaa peloteltu koulussa, että ilman hormonaalista ehkäisyä voi tulla millon vaan ja heti raskaaksi 😄 Onhan se riski tietenki, mutta samalla eli ite semmosessa harhaluulossa, että tuun raskaaksi heti ensi yrittämästä. En tullutkaan..

s_rYjBsF.png

@Misa on kyllä hitaita kaikki prosessit, tosi paljon pitää vain odotella ja jonotella. Kumpa teillä tärppäis jo noista kevyemmistä hoidoista tai vaikka luomuna ennemmin 🩷
@summerlemon tsemppiä stressin kanssa, toivottavasti helpotti viikonlopun aikana ja uusi viikko olisi mielelle kevyempi🩷 jospa tosiaan halutkin nousisi stressitasojen laskettua, ainakin meillä stressi pistää kyllä halut ja kaiken ihan nolliin🙈

Lämmöt maailman tasaisimmin koholla, mutta enpä viitsinyt edes herkkää tikkua tänä aamuna uittaa. Sellaiset menkkojen lähtölaskentaa enteilevät vuodot oli tänä aamuna, että onneksi en ehtinyt tikkua paketista avata. Nyt siis odotellaan että menkat ihan oikeasti alkaa, huomenna on gynekologikäynti illalla joten toivottavasti alkas vasta sen jälkeen🙈 ennuste olis menkkojen alulle vasta torstai🤞🏼
Jotenkin vaikutti kyl tosi lupaavalta tämä kierto, mutta turha toivo oli🤷🏼‍♀️
IMG_20241118_061844.jpg

@Misa toivon ja uskon että teillä tärppää näillä kevyemmillä hoidoilla ❤️ kiva kuulla, et niska on parempana!

@Mustikkamarja voi ei, olen todella pahoillani 😔 ❤️ voimia!

@summerlemon siellähän kohta lähestytään ovista! Jospa ne halut tosiaan nostelisi päätään, kun stressitasot laskee.

@SilenceSing voi että, tosi harmi 😔 toivotaan nyt edes, et vuoto odottelisi siihen et pääset hoitamaan tuon gynekäynnin pois alta. Veikkaan, että voisit jopa saada sieltä ehkä jotain progetukea, kun on tuota tiputtelua?

@Bella95 miltä näytti lämmöt tänään?

Täällä ei niin mitään ihmeellistä. Rinnat on kipeet ja maha ei ole toiminut pariin päivään ja vv ollut yllättävän runsasta ja vetistä. Mut näitä samoja on ollut aiemminkin. Nyt vaa mietin, et testaanko ollenkaan vai odotanko menkkoja tai niiden myöhässä oloa. Luulen, että niiden pitäisi alkaa perjantaina.

Screenshot_2024-11-18-07-38-29-12_643fd85e22280202a4ab8a1e0e48d4cd.jpg

Muokattu viimeksi:
😞Lyhyesti omanapailen vaan, kun oli niin rankka viikonloppu isän kroonisten terveyshuolien konkretisoiduttua. Pitää ensi viikonloppuna kertoa sille että meillä on yritys käynnissä, jos vaikka potentiaalinen isoisäksi pääseminen kannustaisi sitä pitämään parempaa huolta itsestään ja ottamaan apua vastaan vaikka hirveän toiveikas en olekaan.

Lämmöt hintsusti luteaaliviivan yli, mutta jos ovis on oikealla paikallaan ero alkukiertoon on tavallista pienempi on-off-kipeilyjen vuoksi. Laitoin manual overriden päälle kun dpo3 iltapäivän lämpöilyn merkkaaminen kuumeeksi muuten hävittää signaalin.

Liitteet

• IMG_20241118_073241.jpg
    IMG_20241118_073241.jpg
    286.4 KB · Katsottu: 15
@SilenceSing harmi, ettei tärpännyt. Käyrä näytti tosiaan lupaavalta. Toivottavasti vuoto ei alkaisi ennen gynekäyntiä.

@Yrttiteetä tekisi mieli onpa ikävää, että läheisellä on terveyshuolia. Varmasti vaikuttaa paljon omaankin mielialaan ja aiheuttaa huolta. Jaksamisia tilanteeseen ❤️

@minttutuuli pidän sormet ja varpaat ristissä, että tästä kierrosta tärppäis 🤞 mulla lämmöt ja syke laski aika matalalle. Ovis on varmaan näillä näppäimillä. Ennustan, että huomenna lähtee lämmöt nousuunn, niin koitetaan saada vielä yhdet tallettelut tälle illalle. Poistin käyrästä viikonlopun lämmöt, ku ne oli otettu niin myöhään aamulla.

s_R81let.png

Takaisin