@minttutuuli ohhoh, komia on nousu viittaa ainakin, että keltarauhashormonia puksuttaa hyvin ulos.
Täällä tasaantumaa aamulämmössä
Täällä tasaantumaa aamulämmössä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ennätysalhaalla, piti vaihtaa yöpukua niin että nukun villapaidan kanssa joten saattaa vaikuttaa Mutta eipä tartte huolehtia että ovis olisi jo mennyt@Yrttiteetä tekisi mieli minne päin lämmöt lähti tänään?
En testaile vielä Meillä alkaa nyt vasta yk3, joten en ota testejä käyttöön ennen kuin yrityskertoja on useampia takana. Mun ovulaatiot ajoittuu kp 13-17, niin yritetään ajoittaa tallettelut sille välille ja muihin oireisiin perustuen@Mustikkatäplä Voi ei oon pahoillani tsemppiä sinne
@SilenceSing Käyrä sulla näyttää kuitenkin hyvältä ja ”oireet” kuulostaa lupaavilta!! Voisko vuoto sittenkin olla kiinnittymisvuotoa joka vasta nyt valuu ulos
@Misa Toivottavasti nipistelyt olisikin vaikka vaan keltarauhasesta johtuvaa eikä siitä että olisi kiinnittymässä väärään paikkaan käyrä näyttää hyvältä kyllä sieläkin
@Mustikkamarja Tsemppiä sinne piinapäiville
@minttutuuli Vauuu mikä nousu! jospa enteilisi hyvää
@Bella95 Testailetko ovista vai meetkö omien tuntemuksien mukaan?
@Yrttiteetä tekisi mieli Lähtikö lämmöt nousuun vai miltä näyttää käyrä?
Toivottavasti vastasin kaikille, hirmuisesti viestejä oli tullu mikä on kyllä kiva että tää on aktiivinen ryhmä!!
Mie alotin tänään salilla käynnin uudestaan ja nyt 100% focus itseeni siihen asti kunnes päästään hoitoihin Tulispa vaan nyt se miehen kuvantamisaika jotta päästäisiin sinne käynnille sopimaan niistä hoitosuunnitelmista Lämmöt vähän kipus ylöspäin, ei oo vielä alkanu normaalit alaselkäkivut ja muutenki ihmeellisen oireeton luteaali, ei ole edes niitä keltarauhas nippailuja mitä aina ei niinkun kertakaikkiaan mitään Perjantaina oli alaselkä tosi kipeä ja ihan vihlo ja olin varma että vuoto alkaa vklp, mutta ei alkanu ja oliskin ollu aika lyhyt luteaali sit ne kivut hävisi, voi toki olla että ei tässä kierrossa tule tai sit tulee vasta kun vuoto alkaa, jää nähtäväksi.
View attachment 137734