BBT - basal body temperature

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onnea plussasta @Mustikkatäplä 😊

@Vaaleanpunahippu, mulla on Polar Ignite 3. Sillä saa aika hyvin oviksen kiinni ja huomaa kyllä kun uusi kierto on alkamassa. Ongelma on vaan kun se ei aina jostain syystä mittaa yöllä mitään 🤔 Mutta tuollaisessa Ourassa tai kellossa on parasta se että ei tarvitse aamulla herätä aina samaan aikaan tai miettiä mittaamista.
 
@Misa Tsemppiä piinailuun!❤️

Täällä laskusuunta jatkuu, ei oo ikinä näyttäny käyrä näin huonolta🤣 paitsi alkuun oli hyvä nousu ja siihen jäikin. Mutta jään tosiaan odottamaan vuotoa alkavaksi huomenna tai viimeistään maanantaina🙏🏼 sit pää ylös ja suunta kohti uutta kiertoa🫡
IMG_5469.jpeg
 
@Mustikkatäplä onnea plussasta! 😍

@Mustikkamarja miltäs tänään näytti lämmöt?

@Vaaleanpunahippu mullakin on joku halpa yliopiston apteekista ostettu kahden desimaalin kuumemittari. Toimii hyvin jos jaksaa sitoutua mittaamaan suht samoihin aikoihin joka aamu 😊

@Misa no hyvä! Tsemppiä muuttohommiin, onko muutto edessä virallisesti sit kuun vaihteessa vai jo aiemmin? Ihan hyvältä tuo lämpöjen nousu näyttää, lähtikö tänään ylemmäs? ✨

@Ansq on kyllä aikamoinen laskusuunta 🙁 jos uusi kierto sieltä alkaa niin kovasti tsemppiä siihen ❤️

Kai mun pitää pikkuhiljaa uskoa että ovis oli ja meni 😅 jostain syystä ei tunnu siltä yhtään!

Screenshot_2024-10-12-10-41-06-84_643fd85e22280202a4ab8a1e0e48d4cd.jpg
 
Ei nyt lähtenyt tämäkään raskaus. :Broken Heart:Myöhäinen plussa jo vähän soitti hälytyskelloja, mutta yritin viel olla luottavainen. Mutta tänä aamuna testi lähes nega taas. Olinkin katsonut lämpökäyriä, etteivät olleet oikeastaan nousseet ja suunta alaspäin. Viime kierron kemiallisessa puolestaan oli tapahtunut romahdus lämmöissä sinä aamuna, kun testit lähti haalenemaan.

s_b5xTrW (1).webp
 
Jes @Mustikkamarja , kiva kun on kiertokavereita! 😍 Mennään melkein samassa sun ja @minttutuuli kanssa 😄

@Mustikkatäplä voi ei! 😭 Oon todella pahoillani 💔😔 Noita menetyksiä ei toivoisi yhtään kellekään… Niin rankkaa 🥺

Oma käyrä. Mietin että testaanko ajoissa tässä kierrossa vai enkö… Dpo 9 olisi muuttopäivä, joten voi olla, että testaan sinä aamuna. Jos olisikin jotain testissä, niin olisin varmaan varovaisempi sitten siinä miten kovasti rasitan itseäni. Vaikka ei niin alussa kai mikään rasituskaan voi aiheuttaa mitään 😅 Mutta varmuuden vuoksi. Ja siis ei usko onnistumiseen ole kovin korkealla, kun ei tähänkään mennessä ole tärpännyt.

IMG_1965.jpeg
 
Terkkuja pitkästä aikaa kaikille 🥰
Olen kirjoittanut pääasiassa dpo-seurantaa tuonne piinapäivä-foorumin puolelle, eikä aikaa ole oikein ollut tarkempaan keskustelujen seurantaan. Alkukierto kipuoireineen oli hankala, eri merkin ovulaatiotestit eivät napanneet ovista tikkuun ollenkaan ja tallettelujakin saatin kierrossa erinäisistä syistä vain kerran ja sekin ovulaatiopäivänä.
Käppyrä ja oireet ovat kuitenkin olleet yllättävän lupaavat. Tämän aamun pikku dippi lämmöissä herätti pientä toivoa kiinnittymisdipistä (tänään dpo10). Myöskään sitä tuttua rusehtavaa vv ei ole vielä alkanut, vaikka normaalisti se on tässä vaiheessa kiertoa jo alkanut. Useampana päivänä on myös ollut selviä alavatsanippailuja. Raskaustestit kuitenkin negaa, eli katsellaan miten käy 😊
Tulevana torstaina on minulla myös gynekologi kuukautisiin liittyviin kipuoireisiin liittyen. Olisi ironista, jos tässä kierrossa sitten plussaisi, kun vihdoin kuukautiskipuihin liittyen pääsisi jatkotutkimuksiin😂

IMG_20241013_093919.jpg
 
Muokattu viimeksi:
@Misa onpa ihana, että saa tolleen leppoisammin muuton hoidettua 😊 kyllä varmaan mäkin sinuna testaisin silloin muuttoaamuna varmuuden vuoksi!

@Mustikkamarja jee! Onnea ja tsemppiä piinailuun 🌈 🤞 ✨

@Mustikkatäplä kamalaa, oon niin pahoillani 😔❤️

@SilenceSing kiva kuulla susta! Hurjan lupaavaa, että tiputtelu ei ole vielä alkanut. Pidän sormet ristissä teille 🤞 🌈

Täällä tuli ihan hurja pomppu lämpöihin 👀 progesteronioireet alkaa myös nostella päätä. Nyt pitäs vaan saada muuta ajateltavaa reiluksi viikoksi että aika menis nopeaa.

IMG_20241013_101230.jpg
 
Tää on kyllä jännä ajatella, että siellä putkistossa se pallero nyt uiskentelee ja on ehkä kuosissa vielä muutaman päivän päästä ja voisi kiinnittyä. Eikö muka naisen kroppa "tunnista" tässä vaiheessa hedelmöittymistä mitenkään? Luulisi sen palleron jotenkin signaloivan olemassaolostaan, jos olisi hedelmöittynyt.
 
@Misa onpa ihana, että saa tolleen leppoisammin muuton hoidettua 😊 kyllä varmaan mäkin sinuna testaisin silloin muuttoaamuna varmuuden vuoksi!

@Mustikkamarja jee! Onnea ja tsemppiä piinailuun 🌈 🤞 ✨

@Mustikkatäplä kamalaa, oon niin pahoillani 😔❤️

@SilenceSing kiva kuulla susta! Hurjan lupaavaa, että tiputtelu ei ole vielä alkanut. Pidän sormet ristissä teille 🤞 🌈

Täällä tuli ihan hurja pomppu lämpöihin 👀 progesteronioireet alkaa myös nostella päätä. Nyt pitäs vaan saada muuta ajateltavaa reiluksi viikoksi että aika menis nopeaa.

View attachment 137696
Ohhoh mikä lämpöjen nousu! Toivottavasti enteilee nyt hyvää loppukiertoa ajatellen😍
 
@Mustikkamarja ei se kyllä tunnista ennen kiinnittymistä! Tää on tosi havainnollistava sivu, jos enkku taittuu: https://www.reddit.com/r/TryingForA...round_the_uterus_in_fourteen_days_the_luteal/

Tätä on paljon jaettu foorumilla. Ite tykkään tosta, koska kertoo selkeästi mitä milloinkin tapahtuu ja milloin oireet voi oikeasti alkaa olla raskausoireita, eikä progesteronin aiheuttamia 😊
Tämä onkin hyvä, kiitos 😊 eli dpo8-10 (80%) tapahtuu kiinnittyminen ja sitä ennen ei voi olla mitään raskausoireita. Tämä on hyvä tieto! Nyt pitäisi ottaa vaan chillisti 😅
 
Olen pahoillani @Mustikkatäplä 🫂
@Misa tsemppiä muuttoon!

Omaa napaa: täällä pari uuvahtanutta päivää. Eilen ei riittänyt energiaa viritellä pupuiluun sopivaa mielialaa, joten tänä aamuna reiluun valkovuotoon ja parin asteen kymmenesosaa kohonneeseen käyrään herätessäni tuli pieni pelko persiiseen että olikohan tämän kierron yrityskerrat nyt tässä... Jospa ei vielä ihan kuitenkaan, ihan hyvin kertyi viime viikolla talletteluja mutta en oo henkisesti valmis aloittamaan piinailua 🤣
 

Liitteet

  • IMG_20241013_104324.jpg
    IMG_20241013_104324.jpg
    128.5 KB · Katsottu: 26
Takaisin
Top