@Ansq äääh voi että, toivottavasti fiilis tuosta nyt paranisi pian
Ymmärrän kyllä tuskan, ei mikään ihme että ärsyttää!
@SilenceSing onpa tylsää että on tuollaista tiputtelua
Millaista keltarauhastukea oot kokeillut? Mietin vaan että jos pelkästään suun kautta otettavaa, olisi varmasti ihan paikallaan kokeilla vielä alateitse laitettavaa, esim. Cyclogest tai Lugesteron ja kunnon annoksella. Itsellä on Lugesteron, vaikkei aina edes tiputtele. Joissain keltarauhastuettomissa kierroissa mullakin on kyllä ollut kolme päivää tiputtelua ennen varsinaisen vuodon alkua.
@minttutuuli tuo on ihan totta, luteaalivaiheessa kyllä aika jotenkin kuluu paljon hitaammin
Kivaa kun on piinailukaveri, täysin sama dpo menossa nyt! Ootko milloin ajatellut testata, vai odotatko ensin onko menkat myöhässä? edit/ eikun niin sanoitkin aiemmin ettet testaile
Luulen että itse teen ensi torstaina testin ennen kuin on se HUS:n ensikäynti (silloin dpo 9) ja jos/kun se on nega, odottelen vaan alkaako menkat. Ei enää jaksa katsella niitä negatiivisia testejä kuukaudesta toiseen. Mulla se vielä menee siihen että jos heitän sen testin pois, niin kaivelen sitä sitten pitkin päivää roskiksesta ja tihrustelen näkyisikö sittenkin jotain
Siksi en enää edes heitä niitä samana päivänä pois, kun en halua kaivella roskista.
Ja nyt todennut että parempi olla kokonaan testailematta aikaisin, kun ei se mitään auta.
Dpo 3 siis tänään, aloitin eilen Lugesteronin. Nyt vaan odottelua, aika onneksi kuluu nopeasti kun on kotona vauhdikas pikkutaapero ja oma keskeneräinen kuntoprojektikin. Tällä hetkellä tammikuusta -13 kg ja tässä kohtaa kun oon normaalipainon puolella, on tavoite lähinnä kehonkoostumuksen muokkaamisessa, eli rasvaprosenttia pienemmäksi ja enemmän lihasta
Niinä päivinä kun jotenkin kaikki ärsyttää ja ketuttaa (näitä on melko usein), niin kuntosalille meno auttaa kyllä aina. Sieltä lähtiessä olo on ihan erilainen, jotenkin kaikin puolin rauhoittunut ja rento. En siis ihan heti aio lopettaa.
Käyrä: