Jatkuiko vuoto kevyempänä läpi menkkojen
@Ansq ? Tuo kuulostaa hyvältä jos rauta on vaikuttanut vuodon määrään
Luo toivoa itsellekin että ehkä helpottaa jos tankkaan rautaa tarpeeksi. Mulla eka vuotopäivä on sellainen että aina ekana yönä tulee kuppi täyteen ja holahtaa yli.
@Kawa tsemppiä tämän ja seuraavan kierron odotukseen. Onko tässä kierrossa luomutärpillä mahdollisuus nyt?
@Misa kunpa nyt se ovis olisi sieltä tuloillaan
Jos sä nyt sait yksityiseltä letrot, niin tuliskohan julkinen sen verran vastaan että pääsisit inssiin kuitenkin aika nopeasti?
Tänään oli ensikäynti ovumialla ja hyvä mieli jäi. Kauhea stressi oli, kun ajattelin että liian aikaisin olen huolissani asiasta. Lääkäri kuitenkin totesi saman tien että letrot voi aloittaa, koska ovulaatio tulee suht myöhään ja luteaalivaiheen pituus voi jäädä vähän lyhyeksi jos kestää vain 11 päivää. Tuli itselle aika yllätyksenä että vasteultraa ei tarvita, koska aikaisemmin oli hyvä vaste. Saan mennä kuitenkin jos haluan
Tämä oli tuttu lääkäri joka oli meillä viimeksikin ensikäynnillä ja suoritti myös viimeksi inssin, joten suositteli taas inssiä jos ei tärppää tällä. Sanottiin että hoidetaan se julkisella puolella.
Vielä ei ultratessa näyttänyt olevan ovis lähellä, mutta veikkaan että viikonloppuna olisi
Mun kello on nyt temppuillut ja parina yönä väittänyt että en ole muka nukkunut, joten ei ole myöskään mitannut lämpöä