BBT - basal body temperature

@Minnnis Oi onnea!

Vitsit oletin niin et tänään olis lämmöt nousussa, mut olikin vaan matalampi lämpö 🤯 jos tää jää ovuloimattomaksi kierroksi niin voihan kökkö... toi ens kierto on vasemmalta puolen todennäköisesti ja mulla ei oo siihen puoleen luottoa, kun se kohdunulkoinen on ollu varmaan siellä... Aina on 2 vrk ovisplussasta ollu ovulaatio ja lämmöt noussut seuraavana päivänä. Heräsin kyl aika hikisenä, meillä on aika kuuma nyt helteillä ollu, voiskohan se vaikuttaa jotain? Nyt laskee kyllä tänään kämpän lämmöt niin ens yönä ei pitäis olla ongelmaa niin saa nähdä nouseeko ne sinne 36,7-36,8 asteeseen, joka mulla on ovulaation jälkeen.
 

Liitteet

  • 1000034042.jpg
    1000034042.jpg
    604.9 KB · Katsottu: 18
Hei! Itsekin mietin, että alan mittailee lämpöjä kun toisen lapsen yritys alkaa 5 päivän päästä. Millä mittaatte lämmöt? Käykö ihan digitaalinen kuumemittari että mittaa kainalosta? Käyköhän infrapunamittari otsasta mitattuna? Onko jotain vinkkejä lämpöjen mittailuun ja merkkailuun?
Sen verran tökkään väliin tähän keskusteluun sanoakseni, että mä käytän pelkkää Polarin fitnesskelloa seuratakseni lämpöjä. Ei tarvii stressailla aikatauluja ja miettiä onko nukkunut oikean määrän jotta olisi lämmöt "oikein". Tietenkin kellossa on se, että lämmöt on välillä enemmän siksakkia, mutta mulla näyttää milloin ovis on tapahtunut ja milloin menkat alkaa 😊 Seuraan myös leposykettä huvikseen, ennen raskautta toimi mulla yhtä hyvin kuin lämpöjen ottaminen, mutta nykyään ei ole oikeastaan hyötyä seurata mun sitä kun ei ole selkeää kaavaa 🤔

Tässä on mun edellinen kierto ja sen lämmöt.

1000000736.png
 
1000034089.jpg
No nyt näyttää ehkä lämmöt nousevan, jos huomenna menee samaa rataa. On kyllä erikoista. Sain siis PC:llä ovisplussan jo tiistaina (yleensäkin sillä tulee ovisplussa 3 vrk ennen ovista), mutta testaan aina millon saan tolla OneStepin testillä plussan, se oli vielä tiistaina aika haalea ja keskiviikkona myöhään illalla OneStepkin muuttui plussaksi. Ehkä se ovulaatio tapahtui jo perjantai-lauantaiyönä, mutta progesteronia ei ehtinyt niin paljon erittyä,
että aamulla olis ollu lämmöissä vaikutusta.
No, eipä tolla niin väliä, kuhan ovuloin 😅
 
Takaisin
Top