Hups mulla lähti tää viesti melkeen tyhjänä alkuun
muokkailen tähän samaan nyt kommenttini.
Mutta
@Kawa voi ei, ikävä kuulla, että teillä meni siirto ohi ja ei ollut ohjeistettu oikein
voin vaan kuvitella, mikä pettymys on ollut!
@Misa hyvä, että kävit siellä yksityisellä ja sait lääkkeet ja selkeät suunnitelmat sieltä!
Mahtavaa! Toivottavasti plussa pian näillä avuilla tulisi
voiskohan mun tilanteessa auttaa metformiini/januvia, milloin sitä niinku määrätään tai millä perustein
ja hyvä et lääkäri osas bongata, että voi olla tuo endometrioosi vatsan kipuiluja aiheuttamassa, minkälaista sulla se kipuilu on? Mulla on myös siis outoja vatsan alueen kipuiluja/tuntemuksia välillä, myös ovuloimattomissa kierroissa molemmin puolin alavatsaa aina tuntuu juilintoja ja aina luulen et johtuis follin kasvusta. Mutta sit siel ei oo mitää kasvanut.
Ja kiitos tuosta progesteroni asian avaamisesta!
@Ansq tsemppiä sinne käyntiin! Mulla todettiin viime elokuussa oireeton bakteerivaginoosi ja se kyllä hoidettiin. Tai oli mulla tiputteluvuotoa, mut se enemmänkin varmaan johtui kiertohäiriöistä ja hormonaalisen ehkäsyn lopettamisesta. Mut hoidettiin jokatapauksessa paikallisella ab-kuurilla ja vaatisin kyllä hoitoa siihen itse
@Unitupuna pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta! Ja ymmärrän, että turhauttaa ja huolettaa, kun ei tärppää. Ja kun kaikki muut tuntuu ympärillä raskautuvan jatkuvalla syötöllä
mun oli pakko poistaa instagram, kun en vaan kestä nähdä niitä raskaus uutisia ja postauksia nyt jatkuvalla syötöllä, vaikka eihän se minulta ole pois muiden onni. Mut huomaa, et täl hetkel osuu kipeästi.
Mulla on esikoisen yrityksessä ollut maca käytössä ja silloin koin siitä apua, tuntu et tasasi kiertoa. Mut nyt ei kyllä tässä yrityksessä oo macat/vehnänalkioöljyt/geleet /greippimehut/sinkit/rauta valmisteet auttanu tippaakaan.
Täällä elellään tällä hetkellä kp11 ja huomenna on letrojen vaste ultra. Oon siis syönyt nyt tupla annoksella. Ei mitään ovislimoja näkyvissä tai muutenkaan oikeen mitään lähestyvään ovikseen viittaavaa
mut alavatsalla varsinkin vasemmalla pistävää kipua/juilintaa. Mutta oon tosi pessimistisillä fiiliksillä, et tuskinpa se tarkoittaa mitään taaskaan.