BBT - basal body temperature

@Misa No siel olis ihan kirjaimellisesti pikkutonttu tulossa jos nyt tärppäis🤭 Mut okei sulla on kyllä ollu korkee lukema!! Luin kanssa ite googlesta että jos kolmen mittaustuloksen yhteisarvo ylittää 50-60 niin keltarauhasen toiminta katsotaan riittäväksi, toki mulla vaan yksi mittaus mutta koska se oli 45 niin uskoisin että kolmen mittauksen tulos ylittäis tuon🤔

Täällä hauskasti lämmöt pikkuhiljaa laskussa😂 me siis tosiaan tämä kierto skipattiin joten toivottavasti alkaa pian uusi kierto ja pääsee taas yrittämään🙏🏼😊 ja jospa saatais tässä kuussa jo aika tietoon sinne ensikäynnille, lähete ollu vetämässä helmikuun lopulta
IMG_1372.jpeg
 
Eilen tuntu sohvalta noustessa ihmeellisiä vihlaisevia kipuja "pimpissä" 🫣 tänään on ollu semmonen olo, et ihan hyvin saatan olla raskaana, oon niin kiukkuinenkin ja mun oma klassikko raskausoire eli tosi runsas valkovuoto 😅 lämmöt ff kyllä vähän laskusuuntaiset, mutta oli pakko tehdä raskaustesti ja eihän mulla täällä kotona ollu ku tuo PC:n puikko, josta tulee räikeä viivanpaikka. Olin näkevinäni siinä kuitenkin punertavaa väriä. Nyt siis vasta DPO9. Huoh mikä tuuri jos nyt tästä skippauskierrosta plussais 😅 Mies ei olis innoissaan 😆

Ei noista kuvista varmaan mitään selkoa saa 😅 vois testata vasta parin päivän kuluttua uusiks.
1000030300.jpg

1000030292.jpg

1000030304.jpg
 
Vähän ristiriitaiset tunteet on jos tästä nyt oikeasti jotain tulis 😅 ton edellisen kemiallisen jälkeen en kyllä luota tähän ennen kuin saisin selkeän plussan (tyyliin leffaviivat).

Jännittäisi kyllä kertoa miehelle 🫣 se vielä varmisteli et onhan ovulaatio ohi 🤣 "joojoo, plussa oli jo 2 pv sitten"

//hain vielä kaupasta pc-liuskoja, kun ne ei näytä mulla turhia viivanpaikkoja, tässäkin haamulainen. Saa nähdä vahvistuuko tästä vai jääkö kemialliseksi 🫣 ehkä sain kuvaankin näkyviin.
1000030332.jpg
 
Muokattu viimeksi:
Ootko @Unitupuna tehny tälle aamua uutta testiä? 🫣 jännät paikat, ei tieten oikein uskalla toivottaa oikein mitään kun kumpikin lopputulos on varmaan hankala? 😅

Meillä kans jos tässä kierrossa tärppää niin laskettu aika olis varmaan just siellä mihin viimeisenä sen haluaisin eli ihan joulukuun loppuun 🤦🏼‍♀️ mutta, toisaalta, ei näitä vaan aina voi suunnitella, antaa lapsen sitte olla vihainen tästä(kin) kun tuskastuu synttäripäiväänsä 😅

Ovulaatiota en vaan oo saanu kiinni tässäkään kierrossa ainakaan vielä. Kp15 ja eiliseltä jäi vielä aamulämmöt mittaamatta kun tuli oltua pitkästä aikaa liikenteessä lauantai-iltana ja sunnuntaiaamu vähän venyi ja unohtui koko juttu 🙈 kellon mittauksiin en kyllä uskalla tässä luottaa ollenkaan, tuntuu että nuo sen keskilämpötilamittaukset menee ihan päinvastoin kuin aamulämmön käppyrät 😄 mutta nyt oli ainakin kp13 alin merkintä ja kp15 noussut joten voisko se viitata siihen että ehkä ovis ollu ehkä eilen tai olis tänään, ainakin fiilisten perusteella vois vaikka ollakin. Seurataan tilannetta 🤓
 
@Unitupuna Minäkin tulin tänne kärkkymään uutta testiä?🙈

@Daiya Mikä kello sulla on?😊

Tässä omaa käppyrää, ihan tasasta taas 😂 miekään en aina tiiä kuinka luotettavaa tää AW määrittelemä lämpö on mutta tällä mennään😁
IMG_1392.jpeg
 
@Ansq mulla on Polarin Ignite 3, tää mittaa ihon lämpötilan muutosta verrattuna ”tavanomaiseen” ja näyttää siis vaan esim. +0.3 tai vastaavaa. Ei hirveästi auta kun ei tiiä mihin se vertaa 🙈 ja hassusti menee ihan eri tahtiin noi kuin aamumittaukset mitä nyt oon tehny.

Tossa näkyy esim viime viikko
1712571125814.png

ja vertailuna aamulämmöt FF syötettynä
1712580565710.png


Että ei noi ihan yksiin kyllä mee 😂
 
Muokattu viimeksi:
1000030379.jpg
Aamulämpö taas koholla! Ei ainakaan lupaile siis vielä menkkoja. Tein aamulla testin ja se oli aika samaa tasoa eilisen kanssa, korkeitaan inasen vahvempi. Teen varmaan nyt vielä illalla uusiksi 😆 karseet mahakivut ollu töissä tänään, en tiedä johtuuko eilen aamulla otetusta p.o. raudasta vai onko tässä jotain gynekologista kipuakin. Huoh.
 
@Unitupuna voi vitsit sentään mikä tuuri että just silloin, kun ei pitäisi, niin tärppää 🤭 Toivottavasti kaikki menisi hyvin nyt, ja että mieskin sopeutuisi ajatukseen! Onnea! 🥰
 
Oho, onpa tuuri @Unitupuna 🫣 Nyt tuo on jo ihan selvä plussa. Ihana juttu kuitenkin! Toivottavasti kaikki menee hyvin ja totutte pian ajatukseen joulukuisesta 🥰 onnea!
 
1000030447.jpg
lämmöt yhä 36,8 ja testi nyt aamulla tämmönen. Hassua, että kuvassa toi testiviivan punainen väri ei oikeen koskaan näy, livenä on kyllä vaaleanpunainen. Tän viivan näki hämärässä vessassa ilman taskulamppua eli vahvistumassa mut edelleen mun makuun liian heikko, että uskoisin ettei jää kemialliseksi 😆
 
@Unitupuna hyvin vahvistuu! 😍 Kuviin on aina vaikea saada värit täysin totuudenmukaisesti 😊

Täällä alkoi nyt joku tauti 😭 Kurkku kipeä ja nenä vähän tukossa. Varmasti sama nuhayskä mikä ollut tässä lapsella ja miehelläkin, mä vaan saan nää aina tosi myöhässä. Kyllä ärsyttää, etenkin kun jäin just hoitovapaalle, eli tää on nyt muutenkin palkatonta poissaoloa 🫠 Ois voinut viime viikolla tulla kun olin vielä töissä.

Luulen että tää näkyy hiukan lämmöissäkin.

IMG_9586.jpeg
 
@Ansq nyt pakko tulla korjaamaan toi progearvo minkä aiemmin sanoin! Luin päivämäärät ihan väärin aiemmin, se olikin dpo6 75 ja vasta dpo17 sen 125 😄
 
Tankkasin C-vitamiinia ja tuntuu, että se tällä kertaa auttoi. Flunssaoireet on melko lailla poissa 😊 Tai sitten tää olisi muutenkin jäänyt lyhyeksi, kuka tietää.

Jos lämmöt pysyy näin ylhäällä, kiinnostaa kyllä tunnistaako FF tän triphasic patterniksi.

IMG_9602.jpeg


Testit jo kuumottelee, mutta yritän odotella huomiseen 😁
 
@Unitupuna Ootko tehny testejä lisää? Joko oot kertonu miehelle?😝

@Misa Haha okei, ajattelinki et on kyllä huima tuo määrä jos on otettu ~viikko oviksesta😂 Mutta käyrä näyttää hyvältä, onko mitään fiiliksiä tai tuntemuksia olisko sielä joku kyydissä?🤭 ja hyvä että tauti meni helpolla ohi!

Täällä vihdoin kp1 ja nyt yrittämään 2025 vuodelle tammikuista, jippii!!🤩
 
@Ansq jep, en tiedä miten katoin ne päivämäärät aiemmin niin väärin 😂 On ehkä ollut sellasta lievää menkkamaista tuntemusta välillä ja nipistelyä, mutta on tätä ollut negakierroissakin, joten ei voi päätellä mitään 😏 Toivottavasti nyt teillä tärppäisi ja se olisi sitten tammikuinen! ❤️
 
Takaisin
Top