Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä oon terolut + letrozol kombolla mittaillut lämpöjä eikä lääkkeet oo niihin vaikuttaneet.Muakin houkuttaa alkaa mittailemaan ovistestien lisäksi, mutta jos on käytössä sekä letrozolit ovulaation induktioon että terolutit keltarauhastueksi ja melatoniini nukkumiseen, niin onkohan lämpöjen mittailussa mitään järkeä? Vaikuttaako noi lääkkeet lämpöihin?
Hieman sivusta huutelen, melatoniini ilmeisesti laskee lämpötilaa jonkin verran. Jos sitä syö koko kierron, niin ei sillä olene merkitystä, kun BBT mittauksessa ei ole kuitenkaan kyse absoluuttisista lämpöarvoista, vaan lämpötilojen suhteellisesta muutoksesta. Olen myös lukenut, että melatoniini voi jonkun verran myöhästyttää ovulaatiota (vaikka sitä myös suositellaan munasolujen laatua parantavana). Et kysynyt siitä, mutta ajattelin mainita, mikäli kyseessä on sulle uusi ravintolisä eikä ole tullut tuo tieto vastaan.Muakin houkuttaa alkaa mittailemaan ovistestien lisäksi, mutta jos on käytössä sekä letrozolit ovulaation induktioon että terolutit keltarauhastueksi ja melatoniini nukkumiseen, niin onkohan lämpöjen mittailussa mitään järkeä? Vaikuttaako noi lääkkeet lämpöihin?