BBT - basal body temperature

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
@Tyty ihanaa, että ultrassa oli kaikki hyvin! Niin iloinen sun puolesta ❤️ jotenkin menee ihan kylmät väreet aina kun miettii tuota pienen sykkeen ääntä. Vitsit kun sen pääsisi joskus itsekin kuulemaan 🤞 kiva jos jatkossakin tuut heittämään tänne välillä kuulumisia!

@Misa Voi harmit, että ei tässäkään kierrossa tärpännyt. ☹️ Toivottavasti kuitenkin uusi kierto alkaisi piakkoin, eikä venyisi. Mitä suunnitelmia teillä tän suhteen ensi vuodelle? 😊 toki nopeaa tärppiä toivotaan.

@jannn harmit myös sinne negasta ☹️

@Kuuttituutti kiitos🤩🌈 ja toivon myös maagiseen kiertoon sinne plussaonnea heti vuoden alkuun!

@Ansq tervetuloa mukaan 😊 onpa jännä! Lämpöjen perusteella sanoisin, että ovulaatio olisi tapahtunut jo, mutta toki parin päivän sisällä näkee että jos tuosta vielä ylöspäin pompsahtaa. Mulla on ollut muutama sellainen kierto, että noussut ylös mutta ovulaation jälkeen noussut vielä enemmän, ja näkynyt sitten selkeämmin. 🤞

Täällä on kans tylsä tylsä alkukierto! Ovista odottelen taas sinne kp14, reilun viikon päähän.

IMG_8674.jpeg
 
Mäkin voisin tulla piipahtamaan kertomaan välikuulumisia tähän ketjuun kun on selvästi ollu mun läheisimpiä ketjuja vuosien ajan ❤️ Maanantaina oli viimeisin ultra kun kävin NIPT verikokeen ottamassa Dextralla, ja sieltä löytyi jo ihan pienen ihmisen näköinen olento! Ensin pikkuinen oli tirsoilla ja lääkäri sai rauhassa mittailla kokoa, sai kooksi 10+6 vaikka päivät oli vasta 10+4. Sit lääkäri alko härkkiä hereille pikkuista niin venytteli alkuun väsyneenä ja sit vähän härväili siellä ❤️ lääkärin sanoin "vilkas sikiö, hyvä syke" ❤️ on niin epäuskonen olo että tähän asti on jo päästy! Kovasti toivotaan että matka jatkuukin yhtä hyvin ❤️
 
Onneka kaikille plussanneille! Mikä dpo ootte saanut ekan haamun herkkään testiin? Kovasti tekis mieli aloittaa testailu, kun epäilen havainneeni kiinnittymisvuotoa.
 
Argh. En edes tehnyt aamulla testiä enkä enää mitannut lämpöjä. Mutta aamupäivällä tein testin..ja ei siinä mitään tainnut näkyä ekan puolen tunnin aikana.. äsken sit dyykkasin sen ja näin selkeetä roskishaamua En muista koskaan saaneeni.. mutta en silti usko raskauteen.. nyt dpo10. Testausinto ei kuitenkaan laantunut.. uusia negoja kohti! Salamalla tuo näkyy selkeämmin ja livenä.. ja kuulostaa ehkä oudolta, mutta jotenkin uskon että siellä roskiksessa se saattaa saada vaipoista jonkun kemiallisen reaktion ja viiva tulee 😅 En tiedä onko mahdollista.. Tai sit vaan perus ei enää luotettava koska yli testiajan..
 

Liitteet

  • 20231213_182201.jpg
    20231213_182201.jpg
    1.1 MB · Katsottu: 70
  • 20231213_182227.jpg
    20231213_182227.jpg
    1.3 MB · Katsottu: 76
Muokattu viimeksi:
@Kwv Se ääni on niin maaginen kyllä ❤️‍🔥 toivon tuoja, uskoa tulevaan. Uskon kyllä että pääsette kuulemaan sen myös ❤️🌈❤️ toivon niin että saatte heti alkuvuoden lahjan, vihdoin! Ja kiva jos haluatte kuulla kuulumisia, kyllä mietin uskallanko tulla kun välillä tekee kipeää kuulla muiden onnistumisia mutta toisaalta se luo myös uskoa.

@jannn miltä testi näytti tänään? Jotain noissa kuvan testeissä pilkistää... 👀
 
@Kwv Se ääni on niin maaginen kyllä ❤️‍🔥 toivon tuoja, uskoa tulevaan. Uskon kyllä että pääsette kuulemaan sen myös ❤️🌈❤️ toivon niin että saatte heti alkuvuoden lahjan, vihdoin! Ja kiva jos haluatte kuulla kuulumisia, kyllä mietin uskallanko tulla kun välillä tekee kipeää kuulla muiden onnistumisia mutta toisaalta se luo myös uskoa.

@jannn miltä testi näytti tänään? Jotain noissa kuvan testeissä pilkistää... 👀

Negaa 😪
 
Tää alkukierto on kyllä niin tylsä kun tuntuu, että ovista saa odotella ikuisuuden. 🙄
 

Liitteet

  • IMG_20231214_210311.jpg
    IMG_20231214_210311.jpg
    294.8 KB · Katsottu: 45
APUA! Dpo14 ja testasin vaan mielenkiinnosta, että onkohan kemiallista edes meneillään. Varmaankin on, kun näin haaleat tälle dpo:lle. Mutta voi olla myös dpo13.

IMG_8406.jpeg


Kävi miten kävi, nyt oon super onnellinen, koska tää on mun elämän eka luomuplussa!! 😍🥰

Eli meillä on mahdollisuus onnistua ilman hoitoja! Oon ihan sanaton 🥺

Nyt äkkiä tyrkkäsin lugen sisään ja otin miniasan, saa nähdä oliko liian myöhäistä.

Lämmöt:
IMG_8405.jpeg


@Kwv suunnitelmana oli mennä hoitoihin heti rahatilanteen salliessa. Katsotaan miten käy, nyt tän voimalla jaksetaan ehkä yrittää luomuna pidempään, jos tää jää kemialliseksi 🙂
 
APUA! Dpo14 ja testasin vaan mielenkiinnosta, että onkohan kemiallista edes meneillään. Varmaankin on, kun näin haaleat tälle dpo:lle. Mutta voi olla myös dpo13.

View attachment 128700

Kävi miten kävi, nyt oon super onnellinen, koska tää on mun elämän eka luomuplussa!! 😍🥰

Eli meillä on mahdollisuus onnistua ilman hoitoja! Oon ihan sanaton 🥺

Nyt äkkiä tyrkkäsin lugen sisään ja otin miniasan, saa nähdä oliko liian myöhäistä.

Lämmöt:
View attachment 128699

@Kwv suunnitelmana oli mennä hoitoihin heti rahatilanteen salliessa. Katsotaan miten käy, nyt tän voimalla jaksetaan ehkä yrittää luomuna pidempään, jos tää jää kemialliseksi 🙂

IHANAA, toivotaan että lähtisi vahvistumaan ❤️❤️
 
Kiitos @Magnoliae ja @Kuuttituutti ! 🥰 Ihan sekava olo, olisi niin ihanaa jos tää onnistuisi, ikäeroa tulisi vauvoille 1,5v 🤭 Mutta no, samaan aikaan oon kyllä todella skeptinen noiden viivojen haaleuden takia, ja eipä tässä mitään oireitakaan ole. Välillä vaan munisjomottelua kuten aina luteaalissa. Valmistaudun siis kyllä pettymykseen, mutta on todella vaikeaa hillitä ajatuksia.
 
APUA! Dpo14 ja testasin vaan mielenkiinnosta, että onkohan kemiallista edes meneillään. Varmaankin on, kun näin haaleat tälle dpo:lle. Mutta voi olla myös dpo13.

View attachment 128700

Kävi miten kävi, nyt oon super onnellinen, koska tää on mun elämän eka luomuplussa!! 😍🥰

Eli meillä on mahdollisuus onnistua ilman hoitoja! Oon ihan sanaton 🥺

Nyt äkkiä tyrkkäsin lugen sisään ja otin miniasan, saa nähdä oliko liian myöhäistä.

Lämmöt:
View attachment 128699

@Kwv suunnitelmana oli mennä hoitoihin heti rahatilanteen salliessa. Katsotaan miten käy, nyt tän voimalla jaksetaan ehkä yrittää luomuna pidempään, jos tää jää kemialliseksi 🙂

Wau🥹🌈🌈🌈✨✨🙏🙏🙏
 
Eikä @Misa !!! Miten ihanaa ❤️😍 Varmasti tosi huojentavaa, että onnistuu luomunakin! Nyt tekee kyllä itsekin mieli ottaa toi maca käyttöön 😂 Voi että, aivan ihana juttu! Toivottavasti ei ole kemiallinen vaan jatkaa hienosti vahvistumista. Mietin voisiko kiinnityminen olla tapahtunut vasta tossa dpo9 dipissä, jolloin voisikin olla vasta haalea.

@Nurppu ihana kuulla sieltäkin hyviä uutisia! ❤️ ja ihana kun seurailet tätä vanhaa ”kotiketjua” vielä 😊 Uskon kyllä että siellä menee hienosti loppuun asti kaikki.

Täällä kp7, eli odottelua vasta 🙈 Huomisesta eteenpäin taas gonal käyttöön, tänään vika letropäivä.
 
APUA! Dpo14 ja testasin vaan mielenkiinnosta, että onkohan kemiallista edes meneillään. Varmaankin on, kun näin haaleat tälle dpo:lle. Mutta voi olla myös dpo13.

View attachment 128700

Kävi miten kävi, nyt oon super onnellinen, koska tää on mun elämän eka luomuplussa!! 😍🥰

Eli meillä on mahdollisuus onnistua ilman hoitoja! Oon ihan sanaton 🥺

Nyt äkkiä tyrkkäsin lugen sisään ja otin miniasan, saa nähdä oliko liian myöhäistä.

Lämmöt:
View attachment 128699

@Kwv suunnitelmana oli mennä hoitoihin heti rahatilanteen salliessa. Katsotaan miten käy, nyt tän voimalla jaksetaan ehkä yrittää luomuna pidempään, jos tää jää kemialliseksi 🙂
Onnea! 😍
 
APUA! Dpo14 ja testasin vaan mielenkiinnosta, että onkohan kemiallista edes meneillään. Varmaankin on, kun näin haaleat tälle dpo:lle. Mutta voi olla myös dpo13.

View attachment 128700

Kävi miten kävi, nyt oon super onnellinen, koska tää on mun elämän eka luomuplussa!! 😍🥰

Eli meillä on mahdollisuus onnistua ilman hoitoja! Oon ihan sanaton 🥺

Nyt äkkiä tyrkkäsin lugen sisään ja otin miniasan, saa nähdä oliko liian myöhäistä.

Lämmöt:
View attachment 128699

@Kwv suunnitelmana oli mennä hoitoihin heti rahatilanteen salliessa. Katsotaan miten käy, nyt tän voimalla jaksetaan ehkä yrittää luomuna pidempään, jos tää jää kemialliseksi 🙂
Onnea! 😍 Toivottavasti viiva lähtee vahvistumaan. 🌈
 
Voi että @Misa mikä sieltä pilkistää! ❤️‍🔥🌈 Toivottavasti ei olisi kemiallinen vain. Oliko sulla imetys nyt vähentynyt töihin paluun myötä? Tuo kyllä antaa toivoa tulevasta että ilman hoitojakin voi onnistua.
 
Takaisin
Top