BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • AloituspĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€ AloituspĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€
Uitin jo herkĂ€n OneStepin, mutta se ainakin oli ihan blanko 😄 Mutta uusi testi huomenna tai ylihuomenna.

@Kwv Ettekö saa jo sitĂ€ ivfsuunniteluaikaa jos kerta ei enÀÀ uutta oi-hoitoa ehditĂ€ tehdĂ€? Luulis ettĂ€ sen nyt antavat jos noin menee. HyvinhĂ€n tuossa ehditte yhden oi-hoidon myös jos polilla vaan aikoja on antaa vielĂ€. Toivottavasti onnistuu jompikumpi kumpi vaihtoehto 🌈

@Misa lla ihan just jĂ€nnĂ€t pĂ€ivĂ€t! Toivotaan kahta viivaa đŸ€žđŸŒˆ

Nyt vielĂ€ tiirailin lisÀÀ  NĂ€ettekö te jotain tĂ€ssĂ€? Onko mulla liian vahvat viivalasit? 😅 Kuvaa ei ole muokattu, ikkunalaudalla tuli tĂ€llainen valaistus ja vĂ€rit.

Voihan tuo olla myös viivanpaikka mutten ole OneStepeillĂ€ itse koskaan saanut đŸ€”

IMG_8320.jpeg

Nyt vielĂ€ tiirailin lisÀÀ  NĂ€ettekö te jotain tĂ€ssĂ€? Onko mulla liian vahvat viivalasit? 😅 Kuvaa ei ole muokattu, ikkunalaudalla tuli tĂ€llainen valaistus ja vĂ€rit.

Voihan tuo olla myös viivanpaikka mutten ole OneStepeillĂ€ itse koskaan saanut đŸ€”

View attachment 128466

NĂ€en, toivottavasti vahvistuu 🌈 itse olen kyllĂ€ saanut niillĂ€ viivanpaikkoja đŸ€” ja tyhmĂ€ tilasin sofejakin lisÀÀ, aattelin niitĂ€ tuhlailla ennen pc. Ne antaa helposti viivanpaikkaa, mut toki tietÀÀ sit jos ei ole oikea viiva, ainakin jossain vaiheessa.. turhaa toivoa saattaa vaan saada..

NĂ€en, toivottavasti vahvistuu 🌈 itse olen kyllĂ€ saanut niillĂ€ viivanpaikkoja đŸ€” ja tyhmĂ€ tilasin sofejakin lisÀÀ, aattelin niitĂ€ tuhlailla ennen pc. Ne antaa helposti viivanpaikkaa, mut toki tietÀÀ sit jos ei ole oikea viiva, ainakin jossain vaiheessa.. turhaa toivoa saattaa vaan saada..
Joo, harmi jos nuo antaa viivanpaikkoja, tuoltahan ne kai nĂ€yttÀÀ 😕 Super haalea viiva jonka nĂ€kee vaan jos kovasti yrittÀÀ 😄 Ite en ole vielĂ€ koskaan saanut noilla tuollaista, aina ollut vaan ihan vitivalkoinen jos ollut nega. No pitÀÀ testata seuraavaksi PC:llĂ€ tai e@h:lla. Noita OneSteppejĂ€ vaan kertyy kun niitĂ€ tulee ovistestien mukana, niin halusin tuhlata sellaisen, mutta ehkĂ€ oli virhe 😄

@Tyty ei suostuneet siihen, ettĂ€ olisi pÀÀsty ivf-suunnitteluun nyt jos tulisi tauko tĂ€hĂ€n vĂ€liin, vaan vielĂ€ ainakin 1 kerta pakko tehdĂ€ oi-hoito, tulipa tĂ€hĂ€n vĂ€liin tauko tai ei 😔 MeillĂ€ kun on lÀÀkĂ€reiden mukaan niin hyvĂ€ mahdollisuus raskautua oi-hoidolla 🙂 seuraava siis yhdeksĂ€s oi-kierto. Toivottavasti nyt vielĂ€ pÀÀsisi joulukuussa 🌈

@Misa en tunne yhtÀÀn noita raskaustestejĂ€ enkĂ€ tiiĂ€ missĂ€ viivan pitĂ€isi olla, mutta ensi vilkaisulla nĂ€ytti kun jotain sielĂ€ haamuilisi! LĂ€mmötkin sopis kyllĂ€ siihen. đŸŒˆđŸ€žđŸ€ž

@Kwv onpa kurjaa jos menee tauolle yhdenkin kierron ajaksi. Raskasta muutenkin odottaa vaiheesta toiseen. Toivottavasti nyt kuitenkin ehditte tuon yhden oi-hoidon tehdĂ€ tĂ€ssĂ€ ennen joulusulkua. Eikö teille annettu pĂ€ivĂ€mÀÀrÀÀ mitĂ€ ennen pitÀÀ vuodon alkaa jotta hoito voidaan toteuttaa? Kyse kuitenkin vain yhdestĂ€ ultrasta niin luulisi onnistuvan! Olin ite sillon aivan maassa, tyystin maani myynyt lokakuussa ja olin jo niin valmis siirtymÀÀn ivfÀÀn. Sit kun nukuin yön yli pahimman pettymyksen terĂ€n pois ja miehen kanssa juteltiin niin tuumattiin ettĂ€ kokeillaan nyt vielĂ€ se yksi kerta. Toivotaan polilta vihreÀÀ valoa teille đŸŒˆđŸ€ž

@Kwv onpa harmi ettei saa itse valita 😔 Mutta pidĂ€n peukkuja, ettĂ€ seuraavasta oi-hoidosta onnistuisi, ja sitten ollaan kaikki sitĂ€ mieltĂ€ ettĂ€ onneksi meni nĂ€in! 🌈

Katsoin vanhoja kuvia omista positiivisista OneStep-testeistÀ, ja viiva tosiaan pitÀisi tulla enemmÀn vasemmalle kuin mun kuvassa, eli siihen vÀrikertymÀn vasemmalle puolelle.

LĂ€mmöissĂ€ taas joku dippi, PC ihan nega. Tuskinpa muuksi muuttuu, mutta oon siihen ihan asennoitunutkin, ettei plussaa tĂ€stĂ€ tule. Saapahan tĂ€nĂ€ vuonna syödĂ€ jouluna graavilohta ja ottaa vĂ€hĂ€n punaviiniĂ€ 😄

Tietty vielĂ€ testillĂ€ pari pĂ€ivÀÀ aikaa muuttua, ja varmasti vielĂ€ testailenkin, koska dpo9 on silti aikainen. Voi olla myös dpo8 vasta đŸ€·â€â™€ïž

IMG_8342.jpeg

Dpo8 ja negaa. LÀmmöistÀ en osaa sanoa kuinka luotettavat ovat. Kaksi vikaa tehty aiemmin enkÀ muutellut. No kunhan ei menkat alkais ainakaan ennen viikonloppua. Leposykekin alhainen. Ei raskausoireita.

Liitteet

• Screenshot_20231211_083500_FF App.jpg
    Screenshot_20231211_083500_FF App.jpg
    339.2 KB · Katsottu: 61
@Tyty Ei sanottu mitÀÀn pĂ€ivÀÀ milloin olisi menkkojen pitĂ€nyt alkaa. Jo viimeksi ultrassa oltiin sitĂ€ mieltĂ€ ettĂ€ ei ehdi, ei edes yritetĂ€. â˜č MikĂ€ oli kyllĂ€ iso pettymys. Mutta katsotaan mitĂ€ sanovat seuraavalla kerralla sitten Ivf-jonosta. Sormet ristiin ettĂ€ kuuntelisi toiveita â˜čïžđŸ€ž

@Misa Voi vitsit kun muuttuisi vielĂ€ đŸ˜źâ€đŸ’šđŸ€ž

@jannn voihan harmi ettei ole mitÀÀn â˜č toki vielĂ€ on paljon aikaa muuttua.

Saatiin vielĂ€ hoito joulukuulle. Ensi viikolla vielĂ€ keskiviikkona ultraan ✌ tiukille meni! ei kyllĂ€ ehdi tĂ€lle vuodelle enÀÀ testaamaan, mutta vuoden alussa heti 😇 Nyt on tosi helpottunut fiilis, vaikka vĂ€hĂ€n nolottaa miten jyrkĂ€sti vaadin hoitoaikaa, mutta yritin kiitellĂ€ paljon kumminkin hoitajaa joka soitti.
TĂ€ssĂ€ kierrossa menen ilman DonafertyĂ€ koska en ehtinyt tilata lisÀÀ ajoissa, mutta ubiqinoli on! đŸ™‚đŸ€ž

JĂ€nnĂ€ muuten, ettĂ€ hoitaja laski ettĂ€ perjantai olisi kp1, vaikka menkat alkoivat silloin klo 19 jĂ€lkeen. 🧐 itse kuitenkin menen sillĂ€ ettĂ€ vasta lauantai kp1, koska aiemmin aina sanottu ettĂ€ klo18 jĂ€lkeen jos alkaa niin kp1 on seuraava pĂ€ivĂ€.

IMG_8673.jpeg

Muokattu viimeksi:
@Kwv kiva ettĂ€ pÀÀsette vielĂ€ hoitoon 😊

Dpo9 ja nega pc:llĂ€. PidĂ€tin koko yön enkĂ€ usko ettĂ€ sitĂ€ pystyis tekee jos ois raskaana 😅 lĂ€mmöt siksakia.. yritĂ€n nyt olla enÀÀ testaamatta tĂ€ssĂ€ kierrossa, eipĂ€ se muuksi muutu.. Ellei nyt sit vielĂ€ leposyke nousisi..

Toivottavasti muilla parempaa tĂ€rppionnea ❀

Liitteet

• Screenshot_20231212_083039_FF App.jpg
    Screenshot_20231212_083039_FF App.jpg
    310 KB · Katsottu: 50
@Kwv jeee ihanaa ettĂ€ pÀÀsette sittenkin hoitoon vielĂ€ tĂ€ssĂ€ kuussa! 😍

@jannn pahoittelut negasta 😔

Negaa tÀÀllĂ€kin, tĂ€nÀÀn en ole jaksanut edes testata. Tajusin Ă€sken ettĂ€ oon kokonaan unohtanut miniasan tĂ€stĂ€ luteaalivaiheesta 😬 Mutta tuskin sillĂ€ niin kovin suurta vaikutusta olisi ollutkaan.

IMG_8386.jpeg

Toivottavasti uusi kierto alkaisi piakkoin, ettei tÀÀ luteaali venyisi siihen 16 pÀivÀÀn kuten toissakierrossa.

@Kwv Onneksi pÀÀsette siihen yhteen hoitoon vielĂ€ niin ei mene odotteluksi joulutauon aika! Tsempit ja peukut â€ïžđŸ€žđŸŒˆ

@Misa Harmi ettĂ€ nĂ€yttÀÀ negaa. Toivottavasti uusi kierto starttaa pian đŸŒˆđŸ€ž

@jannn vielĂ€ voi muuttua! 🌈 mulla ei sykkeet mitenkÀÀn paljoa nousseet eikĂ€ noin aikasin ainakaan. Flunssaakin siinĂ€ tosin oli silloin pÀÀllekkĂ€in.

Kuulumiset tĂ€nne teillekin. TĂ€nÀÀn oli "tuomionpĂ€ivĂ€" vihdoin, ihan kuin jotain oikeuskĂ€sittelyĂ€ olisi odottanut. Mua niin jĂ€nnitti ettĂ€ ihan oli paha olo sen takia. "Jumpjumpjump" nĂ€kyi ja kuului ultrassa â€ïžâ€đŸ”„ huojentavaa! KĂ€tilö mittasi viikoiksi 8+0, niiden laskurit nĂ€ytti 7+6 ja mĂ€ oon elellyt 7+5 😅 vaikka inssipĂ€ivĂ€ tiedossa niin en tiedĂ€ miksi niiden jĂ€rjestelmĂ€ nĂ€ytti pĂ€ivĂ€n isompaa. Mutta eipĂ€ ollut yhtÀÀn pienempi! MeidĂ€n HeinĂ€Pyry ❀ (inssipĂ€ivĂ€nĂ€ oli Pyryn nimipĂ€ivĂ€ ja oikeastikin kamala lumimyrĂ€kkĂ€)

@Kwv mahtavaa ettÀ sain taas kiertokamun! Kaikki onnentoivotukset sinne ettÀ pÀÀstÀÀn aloittamaan vuosi 2024 plussailemalla!

@Misa toivottavasti ei veny luteaali pitkĂ€ksi đŸ™đŸ» se on ehkĂ€ Ă€rsyttĂ€vin vaihe kun tiedĂ€t ettĂ€ testit on negaa ja kierron kĂ€ynnistyminen kestÀÀ.

TÀÀllÀ tasaiset alkukierron lÀmmöt. Ei siis mitÀÀn erityistÀ raportoitavaa.

Liitteet

• IMG_1437.jpeg
    IMG_1437.jpeg
    241.7 KB · Katsottu: 52
PitkĂ€ luteaali on todella Ă€rsyttĂ€vĂ€ đŸ€ŁđŸ˜” mulla aina 14-16 đŸ˜”â€đŸ’«

Moikka! Oon seurannu tĂ€tĂ€ ketjua jo pidempÀÀn mutta nyt ajattelin itsekin kirjoittaa ja kysellĂ€ viisaammilta. 🙈 LĂ€mpöjĂ€ mittaan Apple Watchin kautta ja nyt on yk8 tĂ€lle toiselle😊 Esikoinen 07/22 ja se tĂ€rppĂ€si heti ekasta.

KÀvin eilen yksityisellÀ ultrassa, koska halusin tietÀÀ onko esikoisen sektiosta jÀÀny mitÀÀn poikkeavuuksia esim istmoseleÀ. Sattui aika sopivasti kiertopÀivÀt ultraan, eilen oli kp16 ja ovisplussan sain kp15. MUTTA nyt tÀssÀ hÀmmentÀÀ nuo lÀmmöt+ultrassa saatu vastaus siihen ettÀ ovulaatio ei oo vielÀ ollu.

En tiedĂ€ yhtÀÀn miltĂ€ ultrassa pitĂ€isi nĂ€yttÀÀ kun ovulaatio on tapahtunut tai kohta tapahtumassa, mutta eilinen gyne sanoi ettĂ€ siel on n. 19mm folli ja n. 24h sisÀÀn puhkeaa. Mut mikĂ€ ihme lĂ€mmöt on jo nostanu?đŸ€” Sanoi ettĂ€ nĂ€kee munarakkulan sisĂ€llĂ€ munasolun. Laitan tuohon alle ultrakuvan ja sit viel lĂ€mmöt. Voiko ovis oikeesti olla vasta tuloillaan, vai mitĂ€ ihmettĂ€?🙈 Limakalvo oli hieno 11mm â˜ș

Heti alkuun kauheella kysymystulvalla sisÀÀn, mutta sen verran kauan oon seurannu tĂ€tĂ€ ketjua, ettĂ€ luotan siihen ettĂ€ tÀÀllĂ€ autetaan 🙈 NetistĂ€kin löytyi niin vĂ€hĂ€n ns vertailukelposia ultrakuvia ettĂ€ oon ihan pihalla.

Liitteet

• IMG_9651.jpeg
    IMG_9651.jpeg
    642.3 KB · Katsottu: 86
  • IMG_9648.jpeg
    IMG_9648.jpeg
    825.3 KB · Katsottu: 89
Takaisin