BBT - basal body temperature

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Uitin jo herkän OneStepin, mutta se ainakin oli ihan blanko 😄 Mutta uusi testi huomenna tai ylihuomenna.
 
@Kwv Ettekö saa jo sitä ivfsuunniteluaikaa jos kerta ei enää uutta oi-hoitoa ehditä tehdä? Luulis että sen nyt antavat jos noin menee. Hyvinhän tuossa ehditte yhden oi-hoidon myös jos polilla vaan aikoja on antaa vielä. Toivottavasti onnistuu jompikumpi kumpi vaihtoehto 🌈

@Misa lla ihan just jännät päivät! Toivotaan kahta viivaa 🤞🌈
 
Nyt vielä tiirailin lisää… Näettekö te jotain tässä? Onko mulla liian vahvat viivalasit? 😅 Kuvaa ei ole muokattu, ikkunalaudalla tuli tällainen valaistus ja värit.

Voihan tuo olla myös viivanpaikka mutten ole OneStepeillä itse koskaan saanut 🤔

IMG_8320.jpeg
 
Nyt vielä tiirailin lisää… Näettekö te jotain tässä? Onko mulla liian vahvat viivalasit? 😅 Kuvaa ei ole muokattu, ikkunalaudalla tuli tällainen valaistus ja värit.

Voihan tuo olla myös viivanpaikka mutten ole OneStepeillä itse koskaan saanut 🤔

View attachment 128466

Näen, toivottavasti vahvistuu 🌈 itse olen kyllä saanut niillä viivanpaikkoja 🤔 ja tyhmä tilasin sofejakin lisää, aattelin niitä tuhlailla ennen pc. Ne antaa helposti viivanpaikkaa, mut toki tietää sit jos ei ole oikea viiva, ainakin jossain vaiheessa.. turhaa toivoa saattaa vaan saada..
 
Näen, toivottavasti vahvistuu 🌈 itse olen kyllä saanut niillä viivanpaikkoja 🤔 ja tyhmä tilasin sofejakin lisää, aattelin niitä tuhlailla ennen pc. Ne antaa helposti viivanpaikkaa, mut toki tietää sit jos ei ole oikea viiva, ainakin jossain vaiheessa.. turhaa toivoa saattaa vaan saada..
Joo, harmi jos nuo antaa viivanpaikkoja, tuoltahan ne kai näyttää 😕 Super haalea viiva jonka näkee vaan jos kovasti yrittää 😄 Ite en ole vielä koskaan saanut noilla tuollaista, aina ollut vaan ihan vitivalkoinen jos ollut nega. No pitää testata seuraavaksi PC:llä tai e@h:lla. Noita OneSteppejä vaan kertyy kun niitä tulee ovistestien mukana, niin halusin tuhlata sellaisen, mutta ehkä oli virhe 😄
 
@Tyty ei suostuneet siihen, että olisi päästy ivf-suunnitteluun nyt jos tulisi tauko tähän väliin, vaan vielä ainakin 1 kerta pakko tehdä oi-hoito, tulipa tähän väliin tauko tai ei 😔 Meillä kun on lääkäreiden mukaan niin hyvä mahdollisuus raskautua oi-hoidolla 🙂 seuraava siis yhdeksäs oi-kierto. Toivottavasti nyt vielä pääsisi joulukuussa 🌈

@Misa en tunne yhtään noita raskaustestejä enkä tiiä missä viivan pitäisi olla, mutta ensi vilkaisulla näytti kun jotain sielä haamuilisi! Lämmötkin sopis kyllä siihen. 🌈🤞🤞
 
@Kwv onpa kurjaa jos menee tauolle yhdenkin kierron ajaksi. Raskasta muutenkin odottaa vaiheesta toiseen. Toivottavasti nyt kuitenkin ehditte tuon yhden oi-hoidon tehdä tässä ennen joulusulkua. Eikö teille annettu päivämäärää mitä ennen pitää vuodon alkaa jotta hoito voidaan toteuttaa? Kyse kuitenkin vain yhdestä ultrasta niin luulisi onnistuvan! Olin ite sillon aivan maassa, tyystin maani myynyt lokakuussa ja olin jo niin valmis siirtymään ivfään. Sit kun nukuin yön yli pahimman pettymyksen terän pois ja miehen kanssa juteltiin niin tuumattiin että kokeillaan nyt vielä se yksi kerta. Toivotaan polilta vihreää valoa teille 🌈🤞
 
@Kwv onpa harmi ettei saa itse valita 😔 Mutta pidän peukkuja, että seuraavasta oi-hoidosta onnistuisi, ja sitten ollaan kaikki sitä mieltä että onneksi meni näin! 🌈

Katsoin vanhoja kuvia omista positiivisista OneStep-testeistä, ja viiva tosiaan pitäisi tulla enemmän vasemmalle kuin mun kuvassa, eli siihen värikertymän vasemmalle puolelle.

Lämmöissä taas joku dippi, PC ihan nega. Tuskinpa muuksi muuttuu, mutta oon siihen ihan asennoitunutkin, ettei plussaa tästä tule. Saapahan tänä vuonna syödä jouluna graavilohta ja ottaa vähän punaviiniä 😄

Tietty vielä testillä pari päivää aikaa muuttua, ja varmasti vielä testailenkin, koska dpo9 on silti aikainen. Voi olla myös dpo8 vasta 🤷‍♀️

IMG_8342.jpeg
 
Dpo8 ja negaa. Lämmöistä en osaa sanoa kuinka luotettavat ovat. Kaksi vikaa tehty aiemmin enkä muutellut. No kunhan ei menkat alkais ainakaan ennen viikonloppua. Leposykekin alhainen. Ei raskausoireita.
 

Liitteet

  • Screenshot_20231211_083500_FF App.jpg
    Screenshot_20231211_083500_FF App.jpg
    339.2 KB · Katsottu: 54
@Tyty Ei sanottu mitään päivää milloin olisi menkkojen pitänyt alkaa. Jo viimeksi ultrassa oltiin sitä mieltä että ei ehdi, ei edes yritetä. ☹️ Mikä oli kyllä iso pettymys. Mutta katsotaan mitä sanovat seuraavalla kerralla sitten Ivf-jonosta. Sormet ristiin että kuuntelisi toiveita ☹️🤞

@Misa Voi vitsit kun muuttuisi vielä 😮‍💨🤞

@jannn voihan harmi ettei ole mitään ☹️ toki vielä on paljon aikaa muuttua.

Saatiin vielä hoito joulukuulle. Ensi viikolla vielä keskiviikkona ultraan ✌️ tiukille meni! ei kyllä ehdi tälle vuodelle enää testaamaan, mutta vuoden alussa heti 😇 Nyt on tosi helpottunut fiilis, vaikka vähän nolottaa miten jyrkästi vaadin hoitoaikaa, mutta yritin kiitellä paljon kumminkin hoitajaa joka soitti.
Tässä kierrossa menen ilman Donafertyä koska en ehtinyt tilata lisää ajoissa, mutta ubiqinoli on! 🙂🤞

Jännä muuten, että hoitaja laski että perjantai olisi kp1, vaikka menkat alkoivat silloin klo 19 jälkeen. 🧐 itse kuitenkin menen sillä että vasta lauantai kp1, koska aiemmin aina sanottu että klo18 jälkeen jos alkaa niin kp1 on seuraava päivä.

IMG_8673.jpeg
 
Muokattu viimeksi:
@Kwv kiva että pääsette vielä hoitoon 😊

Dpo9 ja nega pc:llä. Pidätin koko yön enkä usko että sitä pystyis tekee jos ois raskaana 😅 lämmöt siksakia.. yritän nyt olla enää testaamatta tässä kierrossa, eipä se muuksi muutu.. Ellei nyt sit vielä leposyke nousisi..

Toivottavasti muilla parempaa tärppionnea ❤️
 

Liitteet

  • Screenshot_20231212_083039_FF App.jpg
    Screenshot_20231212_083039_FF App.jpg
    310 KB · Katsottu: 44
@Kwv jeee ihanaa että pääsette sittenkin hoitoon vielä tässä kuussa! 😍

@jannn pahoittelut negasta 😔

Negaa täälläkin, tänään en ole jaksanut edes testata. Tajusin äsken että oon kokonaan unohtanut miniasan tästä luteaalivaiheesta 😬 Mutta tuskin sillä niin kovin suurta vaikutusta olisi ollutkaan.

IMG_8386.jpeg


Toivottavasti uusi kierto alkaisi piakkoin, ettei tää luteaali venyisi siihen 16 päivään kuten toissakierrossa.
 
@Kwv Onneksi pääsette siihen yhteen hoitoon vielä niin ei mene odotteluksi joulutauon aika! Tsempit ja peukut ❤️🤞🌈

@Misa Harmi että näyttää negaa. Toivottavasti uusi kierto starttaa pian 🌈🤞

@jannn vielä voi muuttua! 🌈 mulla ei sykkeet mitenkään paljoa nousseet eikä noin aikasin ainakaan. Flunssaakin siinä tosin oli silloin päällekkäin.

Kuulumiset tänne teillekin. Tänään oli "tuomionpäivä" vihdoin, ihan kuin jotain oikeuskäsittelyä olisi odottanut. Mua niin jännitti että ihan oli paha olo sen takia. "Jumpjumpjump" näkyi ja kuului ultrassa ❤️‍🔥 huojentavaa! Kätilö mittasi viikoiksi 8+0, niiden laskurit näytti 7+6 ja mä oon elellyt 7+5 😅 vaikka inssipäivä tiedossa niin en tiedä miksi niiden järjestelmä näytti päivän isompaa. Mutta eipä ollut yhtään pienempi! Meidän HeinäPyry ❤️ (inssipäivänä oli Pyryn nimipäivä ja oikeastikin kamala lumimyräkkä)
 
@Kwv mahtavaa että sain taas kiertokamun! Kaikki onnentoivotukset sinne että päästään aloittamaan vuosi 2024 plussailemalla!

@Misa toivottavasti ei veny luteaali pitkäksi 🙏🏻 se on ehkä ärsyttävin vaihe kun tiedät että testit on negaa ja kierron käynnistyminen kestää.

Täällä tasaiset alkukierron lämmöt. Ei siis mitään erityistä raportoitavaa.
 

Liitteet

  • IMG_1437.jpeg
    IMG_1437.jpeg
    241.7 KB · Katsottu: 46
Moikka! Oon seurannu tätä ketjua jo pidempään mutta nyt ajattelin itsekin kirjoittaa ja kysellä viisaammilta. 🙈 Lämpöjä mittaan Apple Watchin kautta ja nyt on yk8 tälle toiselle😊 Esikoinen 07/22 ja se tärppäsi heti ekasta.

Kävin eilen yksityisellä ultrassa, koska halusin tietää onko esikoisen sektiosta jääny mitään poikkeavuuksia esim istmoseleä. Sattui aika sopivasti kiertopäivät ultraan, eilen oli kp16 ja ovisplussan sain kp15. MUTTA nyt tässä hämmentää nuo lämmöt+ultrassa saatu vastaus siihen että ovulaatio ei oo vielä ollu.

En tiedä yhtään miltä ultrassa pitäisi näyttää kun ovulaatio on tapahtunut tai kohta tapahtumassa, mutta eilinen gyne sanoi että siel on n. 19mm folli ja n. 24h sisään puhkeaa. Mut mikä ihme lämmöt on jo nostanu?🤔 Sanoi että näkee munarakkulan sisällä munasolun. Laitan tuohon alle ultrakuvan ja sit viel lämmöt. Voiko ovis oikeesti olla vasta tuloillaan, vai mitä ihmettä?🙈 Limakalvo oli hieno 11mm ☺️

Heti alkuun kauheella kysymystulvalla sisään, mutta sen verran kauan oon seurannu tätä ketjua, että luotan siihen että täällä autetaan 🙈 Netistäkin löytyi niin vähän ns vertailukelposia ultrakuvia että oon ihan pihalla.
 

Liitteet

  • IMG_9651.jpeg
    IMG_9651.jpeg
    642.3 KB · Katsottu: 79
  • IMG_9648.jpeg
    IMG_9648.jpeg
    825.3 KB · Katsottu: 77
Takaisin
Top