@lepus timidus joo, varsinkin kun on useamman kerran kokenu sen missä toivo nousee ja sit putoo takas alas, ei tällee varhasessa vaiheessa uskalla vielä liikaa riemuita
mä olisin kuvitellu et verikoetulokset olis jo tullu! Kävin samalla ottamassa jotain perusverikokeita mihin oli tullu työterveydestä lähete, niistäkään ei ykskään oo vielä valmistunu. Mehiläinen on yleensä ollu tosi nopee näissä niin vähän ihmetyttää! Hyvä toi että et edes loppupuolella saa leffaviivoja
muistan lukeneeni että jos hCG on tosi korkee ni sit ne testit alkaa näyttää hailakampaa, ja että sen voi ratkasta sillä et pistää vähän vettä sekaan ni laimenee ja sit on taas tummempi!
Kiitos esimerkkikuvasta
@Misa :) mä oon ny vähän rauhottunu tässä, uskon et se ero oli nii radikaali sen pissan vahvuuseron vuoks. Se tumman testin antanu pissa oli nii tumma et harvoin varmaa nii tiiviistä kamasta tekee kukaan testejä, siks ei kauheesti tuu nähtyä sen vahvusia dpo12 testejä. Kävin siis tietty läpi noita eri lasketun ajan keskustelujen plussatestikuvia ja niissä vastaavaa näky yleensä vasta myöhäsemmillä päivillä PC:ssä. Mut hyvä muistaa toisaalta seki et yleensä ihmiset ei tiedä sitä dpo:ta ihan yhtä täydellä varmuudella ku IVF lähtöset
@mai- ihana että tummuu
ja joo, se hetki ku testit yhtäkkiä haaleneeki on ihan kamala. Voi kunpa nyt ei kumpikaan näistä plussista joutuisi sitä kokemaan. Ootko vielä päättäny liitytkö lasketun ajan ryhmään, ja jos ni meetkö kesä- vai heinäkuisiin?
Mua vähäsen jännittää tää päivä, viime plussassa alko tällä dpo:lla ruskea tiputteluvuoto joka sit runsastu parin päivän jälkeen vuolaaksi kirkkaaksi vuodoksi... voi kunpa ei nyt vuoto alkais! Lämmöt sentään palautu korkeammiks, vaikka tuo siksak ei kauheesti luottamusta herätä
View attachment 127064