BBT - basal body temperature

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hitsivie, oli ihan pakko nyt poiketa onnittelemaan, oon niiiin onnellinen sun puolesta @Harmi89 !! ❤️ tuli tippa linssiin, muistan vielä elävästi sen oman mielen myllerryksen ekoista positiivisista testeistä PAS:in jälkeen ❤️

Ja @Nurppu onnea teille perheenjäsenestä, ihanaa erilaista arkea vietätte siellä!! 🥰❤️

PS. Meillä kaikki hyvin, Rv35 meneillään eli pojalla viimeiset viikot mahassa ja jännän äärellä ollaan 😊

Ihanaa kesää ja kaikkea hyvää koko bbt-jengille!!! 🥰
 
Ihanaa kun on tullut tärppejä nyt niin monelle, josko tää kesän tulo ja valo auttaa meitäkin yrittäjiä että plussia vaan satelisi lisää kaikille ❤️

nyt vihdoin mulla uusi mittari ja pääsen sen kanssa pian testaamaan kunhan vuoto menee ohi, eka vuotopäivä oli vähän kramppia ja kovempaa väsymystä mutta muuten näyttää ihan normi menkoilta, onneksi. Ja mikä parasta, ensi viikolla miehen simppa tutkimus, joten päästään asioissa eteenpäin. Taidankin ahkerasti nyt mittailla tämän kierron ja ottaa ovistesti käyttöön, jos hyvä tulos on se pakko tämäkin kierto sitten hyödyntää ja kivempi odotella tutkimuksiin pääsyä (tai ensikäyntiä) sitten.
 
@anita1 kyllähän tuo mittailu kannattaa ehdottomasti aloittaa jo vuotopäiviltä, niin näet selkeämmin mikä on follivaiheen ja luteaalin lämpöero 😊 tai ei siis tarvitse odotella että vuoto ohi! Kiva että teillä asiat etenee 🌈🤩

Ja @Kuuttituutti nähtävästi joo oli tullut päivitys myös enkä myöskään löytänyt enää lämpökäyrää 😞
 
Jep, multa hävisi kans käyrät Flosta.. Olis ollu kiva seurata vanhalla kunnon Flolla raskauslämpöjä näin alkuun. Ja kun vielä hävittivät kaiken datankin, niin ei oo mitään mieltä enää lähtee kikkaileen uuden appin kanssa. 😒

Dpo12 ja PP7. Kollaasin alin kuva tältä aamulta.
20230621_063606.jpg

En osaa vielä poistua mihinkään täältä, ja LA:kin vähän hakusessa... Flo sanoi (ennen ku datat poistu), että LA olis karkauspäivänä 29.2., mutta en tiedä miten se oikeesti lasketaan näin hoitoalkuisessa tapauksessa. 🤔 Saattaa mennä maaliskuulle..

Osaako joku näin äkkiseltään sanoa? 5pv:n ikäinen blasto siirrettiin dpo5.
Dpo0 oli 9.6.
 
Jep, multa hävisi kans käyrät Flosta.. Olis ollu kiva seurata vanhalla kunnon Flolla raskauslämpöjä näin alkuun. Ja kun vielä hävittivät kaiken datankin, niin ei oo mitään mieltä enää lähtee kikkaileen uuden appin kanssa. 😒

Dpo12 ja PP7. Kollaasin alin kuva tältä aamulta.
View attachment 123311

En osaa vielä poistua mihinkään täältä, ja LA:kin vähän hakusessa... Flo sanoi (ennen ku datat poistu), että LA olis karkauspäivänä 29.2., mutta en tiedä miten se oikeesti lasketaan näin hoitoalkuisessa tapauksessa. 🤔 Saattaa mennä maaliskuulle..

Osaako joku näin äkkiseltään sanoa? 5pv:n ikäinen blasto siirrettiin dpo5.
Dpo0 oli 9.6.
Hienosti tummuu, hyvä Kielo 🥰

Menee varmaan just 1.3. jos vaan ajattelee et 9.6. = hedelmöitysajankohta, mut tuu mun kaa helmikuisiin 😀😀

Mulla oli ovis 3.6., ja LA 24.2.. sen mukaan kaiketi.

(Huomaatteko miten hyvin oon pysynyt poissa tästä ketjusta! 😁)
 
Jep, multa hävisi kans käyrät Flosta.. Olis ollu kiva seurata vanhalla kunnon Flolla raskauslämpöjä näin alkuun. Ja kun vielä hävittivät kaiken datankin, niin ei oo mitään mieltä enää lähtee kikkaileen uuden appin kanssa. 😒

Dpo12 ja PP7. Kollaasin alin kuva tältä aamulta.
View attachment 123311

En osaa vielä poistua mihinkään täältä, ja LA:kin vähän hakusessa... Flo sanoi (ennen ku datat poistu), että LA olis karkauspäivänä 29.2., mutta en tiedä miten se oikeesti lasketaan näin hoitoalkuisessa tapauksessa. 🤔 Saattaa mennä maaliskuulle..

Osaako joku näin äkkiseltään sanoa? 5pv:n ikäinen blasto siirrettiin dpo5.
Dpo0 oli 9.6.
Mulla se ainaki määritettiin hedelmöittymisajankohdan mukaan: 5pv blasto siirrettiin 7.11. -> la 26.7. 😊 eli sen mukaan ehkä se 1.3.?
 
@anita1 kyllähän tuo mittailu kannattaa ehdottomasti aloittaa jo vuotopäiviltä, niin näet selkeämmin mikä on follivaiheen ja luteaalin lämpöero 😊 tai ei siis tarvitse odotella että vuoto ohi! Kiva että teillä asiat etenee 🌈🤩
Aiemmin mittailinkin, mutta nyt en enää tuolla vanhalla viitsinyt ja tänään haen sen uuden postista. Mulla on lyhyt 4 päivän vuoto Yleen, ehtii lämpöjä hyvin mittailla kun follivaihe on yleensä aika pitkä mun kohdalla, normaali kierto vaihtelee 32-37pv välillä yleensä.
 
Jep, multa hävisi kans käyrät Flosta.. Olis ollu kiva seurata vanhalla kunnon Flolla raskauslämpöjä näin alkuun. Ja kun vielä hävittivät kaiken datankin, niin ei oo mitään mieltä enää lähtee kikkaileen uuden appin kanssa. 😒

Dpo12 ja PP7. Kollaasin alin kuva tältä aamulta.
View attachment 123311

En osaa vielä poistua mihinkään täältä, ja LA:kin vähän hakusessa... Flo sanoi (ennen ku datat poistu), että LA olis karkauspäivänä 29.2., mutta en tiedä miten se oikeesti lasketaan näin hoitoalkuisessa tapauksessa. 🤔 Saattaa mennä maaliskuulle..

Osaako joku näin äkkiseltään sanoa? 5pv:n ikäinen blasto siirrettiin dpo5.
Dpo0 oli 9.6.
Joo helmikuisiin vaan mukaan 😁
 
Jep, multa hävisi kans käyrät Flosta.. Olis ollu kiva seurata vanhalla kunnon Flolla raskauslämpöjä näin alkuun. Ja kun vielä hävittivät kaiken datankin, niin ei oo mitään mieltä enää lähtee kikkaileen uuden appin kanssa. 😒

Dpo12 ja PP7. Kollaasin alin kuva tältä aamulta.
View attachment 123311

En osaa vielä poistua mihinkään täältä, ja LA:kin vähän hakusessa... Flo sanoi (ennen ku datat poistu), että LA olis karkauspäivänä 29.2., mutta en tiedä miten se oikeesti lasketaan näin hoitoalkuisessa tapauksessa. 🤔 Saattaa mennä maaliskuulle..

Osaako joku näin äkkiseltään sanoa? 5pv:n ikäinen blasto siirrettiin dpo5.
Dpo0 oli 9.6.
Megaisot onnittelut plussan johdosta😍❤️ tarratkoon lujasti kiinni❤️ meil olis punktion mukaan 27.10 laskettu, mut silti lasketaan jotenki et la on se 26.10.

@Kultahippi hitsi sä ooot jo pitkällä💪 ei oo helppoa näil ilmoil olla viimesillään, 21 kesäl oli melkost😅

@Nurppu onnea koiravauvasta😍 paljon söpöstelyä ja pitkiä hermoja👌

Kiitoksia kaikille❤️ tää oli kyl niin lemppariryhmä ja iso tuki yritysaikana.
 
Toivottavasti kaikilla on ollut ihana ja rentouttava juhannus! 🌞

Täällä odotellaan edelleen uutta kiertoa. Tänään lämmöt näytti romahtaneen ja odottelin että alkaisi, mutta ei ainakaan toistaiseksi vielä 🥲 keskiviikkona pitäisi viimeistään alkaa, että ehdittäisiin omalle gynelle vasteultraan ennen hänen lomaa joten jännittäväksi menee.
Ahdistaa kyllä tosi paljon, että tää on niin vaikeaa joka kerta saada kierto alkamaan kun ovista ei saada aikaan letroilla. Tällä kertaa otin myös terolutia isomman annoksen, ei ainakaan vielä näy mitään apua 😥 mikään ei toimi.
 

Liitteet

  • IMG_7859.jpeg
    IMG_7859.jpeg
    703.7 KB · Katsottu: 54
@Harmi89 miten siellä sujuu? Mä täällä oon malttamattomana ootellu lisätietoja!

Edit: eikun ei pitäny paljastaa että malttamattomana, mutta kun nyt näin että tänään olit jo postannu maaliskuisiin niin uskalsin kysellä 😄
 
Kiitos @Nurppu kysymästä, vointi on ollu ihan ok. Testit tummenee hitaasti, mutta varmasti. Harmillisesti jouduin vaihtamaan pc:n testin rfsu:hun, kun meidän tuppukylältä loppu pc:t.. En kyllä yhtään tiedä, että miks.. 🤭🤣

Lievää etomista on havaittavissa, mutta pahimmat "oireet" on koko aikainen nälkä ja väsymys. Kaikki otan kuitenkin ilolla vastaan 🥰

Tänään siis dpo16/pp11 ja rfsu näytti aamulla tältä:
20230625_145159.jpg
Ja käppyrä on tasoittunu tämmöseks:
Screenshot_20230625_211940_Flo.jpg

Huomenna onkin sitten aamusta verikokeet ja polille soitto iltapäivällä. 😊
 
@Kwv lämmin halaus ❤️ Uskon että turhauttaa kovasti kun on fiilis että mikään ei toimi. Tavallaan pystyn samaistumaan. Tai siis mullahan lääkkeet toimii niin kuin pitää ja silti ei raskautta kuulu. Että mikä ihme mun kropassa on kun sellaisella vähän sekaisin olevalla aika pitkittyvällä kierrolla kyllä tärppäsi mutta nyt aikaisilla oviksilla ei. Meillä alkaa nyt mieheen upota että voi olla että tarvitaan jotain lisätukea ja se selvästi vetää hänet mietteliääksi vaikka toki ollaan puhuttu että kaikki se käydään läpi mitä tarvitsee.

@Harmi89 musta tossa rfsu:ssa on tosi punainen viiva 😍 ihanaa, että Kielo siellä kasvaa ja tekee vahvaa koloa 🤩

Täällä lämmöt on laskusuunnassa. Dpo 9 ja dpo 11 negat niin tää on jo selvä homma. Maaginen kolmas kierto ei ollut tällä kertaa meidän juttu ja yritys 12 käynnistyköön. Tästä jos tärppää niin laskettuaika menis samoihin miehen synttäreiden kanssa ja se ois aivan mahtavaa. Tästä jos ei tärppää niin pettymys on taas vähän erilainen koska nyt siis voisi olla huhtikuinen, kuten meidän eka raskaus oisi ollut. Sinne se vuosi vaan vierähti.
 

Liitteet

  • IMG_5076.jpeg
    IMG_5076.jpeg
    166.8 KB · Katsottu: 44
@Harmi89 Ihanasti tummunut testi! :smiling face with heart-eyes:🌈🤞

@Kuuttituutti Vaikka meillä takana yrittämistä vasta puolivuotta, ymmärrän miltä susta tuntuu niin hyvin :disappointed-face::Broken Heart: Tuntuu et tämä puolikin vuotta on vaan kadonnut johonkin, eikä pää osaa sisäistää mitä kaikkea on tähän mennessä tapahtunut ja miten sitä yhä ollaan tässä pisteessä.. Olisi kyllä jo teidän vuoro :red-heart:

Täällä näyttää käyrä tältä, eipä siinä mitään. Eilen tuli hirveästi valkovuotoa, jopa hieman venyvää ja pelästyin jo, et onko mahdollista et ovulaatio olis aikaistunut näin aikaiseksi (kp10)?! Normaalisti mulla ovis siinä 16-18 kp. Ollaan miehen kanssa oltu nyt pari kertaa ilman kumia, koska ajattelin et on turvalliset päivät menossa, merkkasin ne tuohon ylös. Vielä kun ei paranis raskautua, kun ei edes tiedetä niitä dna-testien tuloksia. Tein sit eilen illalla sekä tänään aamulla ovis-testin ja oli kyllä täysin negat eli väärä hälytys :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Keskiviikkona mulla on sen mun uuden gynen tapaaminen, silloin taas viisastutaan.
Elämäntaparempasta sen vertaa et paino ollu nyt ärsyttävästi jumissa samoilla lukemilla kuukautisten jälkeen.. :rolleyes: Miehen kanssa keskustelin eilen tästä kaikesta ja hänkin on sitä mieltä et skipataan nyt kahdet ovulaatiot yrittämisestä ja keskitytään kuntoprojektiin sekä esikoisen päiväkodin aloitukseen (elokuussa).
 

Liitteet

  • Screenshot_20230626_074528.jpg
    Screenshot_20230626_074528.jpg
    393.8 KB · Katsottu: 46
Takaisin
Top