BBT - basal body temperature

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • AloituspĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€ AloituspĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€
@Summerwalk voi harmi, pahoittelut 😔 niin tiedĂ€n ja varmaan moni tÀÀllĂ€ kyllĂ€ samaistuu tuohon fiilikseen kun joutuu taas aloittamaan alusta. ❀

@Malttamaton145 voi eikĂ€! Harmi ettĂ€ kĂ€vi noin, mutta hyvĂ€ ettĂ€ osui asiantunteva lÀÀkĂ€ri ja jĂ€i hyvĂ€ fiilis. TsemppiĂ€ ❀

@anita1 pĂ€ivĂ€t kyllĂ€ vois tĂ€smĂ€tĂ€ myös kiinnittymisvuotoon! đŸ€ž ja lĂ€mmötkin vielĂ€ ylhÀÀllĂ€.

@Metu voi kuinka ihana uutinen, miten hienoa ettĂ€ siellĂ€ on kaikki hyvin! đŸŒˆâ€ïž

@Nurppu mulla kĂ€vi tĂ€ssĂ€ kierrossa niin, ettĂ€ gynellĂ€ todettiin oviksen jo tapahtuneen mahdollisesti jopa kaksi pĂ€ivÀÀ sitten ja kuitenkin samana gynepĂ€ivĂ€nĂ€ sain plussan ovistestiin. En tiedĂ€ mitĂ€ merkkiĂ€ kĂ€ytĂ€t testaamiseen, mutta itsellĂ€ ainakin vĂ€hĂ€n luotto meni PC:n testiin 🙈 toki voi olla ettĂ€ ei vain juuri minulla toimi. Toivottavasti siellĂ€ ei merkkaa menkkoja tuo lĂ€mpöjen romahtaminen 🌈

Menkkoja ei nÀy eikÀ kuulu, nyt pÀivÀn myöhÀssÀ. Testi ihan vitivalkoinen nega. Aargh!
 
@Kwv lĂ€mmöt pysyy yleensĂ€ ylhÀÀllĂ€ sen 11 pĂ€ivÀÀ kunnes laskee ainakin edellisten 3 kierron mukaan mitĂ€ olen mittaillut, joten joko ne laskee huomenna tai parin pĂ€ivĂ€n pÀÀstĂ€. Musta tuntuu kans et en oikein luota noihin tikkutesteihin enkĂ€ ole niitĂ€ tehnytkÀÀn nyt ja olo on niin paljon rauhallisempi 👌

@Metu đŸ€© mikĂ€ ihana pikkuinen siellĂ€ kasvaakaan! Hienoa ettĂ€ kaikki on hyvin!!
 
MĂ€ kaivan itseni tÀÀltĂ€ jostain kolosesta. @Summerwalk ja @Malttamaton145 pahoittelut molemmille ❀ @Metu mahtavaa ettĂ€ siellĂ€ oli kaikki hyvin đŸ€© @Kwv ei oo raivostuttavampaa kuin myöhĂ€ssĂ€ olevat menkat ja nega testi, toivottavasti uusi kierto alkaa siis pian! @anita1 tsemppiĂ€ testaamiseen!

TÀnÀÀn dpo11 ja puhdas nega. Lopetin terot ettÀ pÀÀstÀÀn uuteen kiertoon. LÀmmöt on kauniit ja toi ketun pÀÀ on musta hauska. Otti aika koville ettei vielÀ tÀrpÀnnyt. ehkÀ ensi kuussa.
 

Liitteet

  • A946AD29-6F48-4046-A585-7B6A8FE32FBB.jpeg
    A946AD29-6F48-4046-A585-7B6A8FE32FBB.jpeg
    199.8 KB · Katsottu: 81
@Metu Oiiii mikĂ€ ihana pikkukaveri siellĂ€ kuvassa viuhtoo menemÀÀn 😍😍 Hienoa ettĂ€ kaikki on hyvin ja pikkuinen kasvaa hurjaa vauhtia. Voihan se ovis tosiaan olla ollut pari pĂ€ivÀÀ aiemmin, mutta noin pienen kohdalla varmasti vielĂ€ menee vielĂ€ normaalihajontaan millin ero sinne tai tĂ€nne,

@Kwv No niinpĂ€ tietenkin, menkat odotuttaa takuuvarmasti kun niiden kerrankin toivoisi alkavan 😣 JĂ€nnĂ€ kyllĂ€ tuo sun ovistestit ja ohi mennyt ovis. Onkohan sun luteaalikin nyt sitten eri pituinen mitĂ€ oot aiemmin testien ja oletetun oviksen mukaan laskenut? Siis jos se aiemmissakin kierroissa onkin tapahtunut jo ennen ovisplussaa đŸ€”

@Kuuttituutti Pahoittelut negasta ❀ Hauska tuo ketun pÀÀ 😃 VielĂ€hĂ€n tuossa olisi toivoa plussaksi muuttua. LĂ€mmöt on kauniisti ylhÀÀllĂ€ edelleen 🌈

@Malttamaton145 KĂ€vipĂ€ teillĂ€ tuuri tk-lÀÀkĂ€rin suhteen 😍 Ihanaa palvelua ja tosi mieltĂ€ lĂ€mmittĂ€vÀÀ ettĂ€ otettiin vakavasti ja tutkitaan tilannetta perusteellisesti. MiltĂ€ verikokeen tulokset nĂ€ytti? TĂ€nÀÀn tietty vasta jotain vertailtavaa kun saat toisen kokeen tuloksen. Onko kivut ja vuoto hellittĂ€nyt?

@Nurppu Ollaanko siellĂ€ oltu tarkkana menkkojen alkamisen suhteen 😆 En tiedĂ€ mitĂ€ toivoa sulle nyt, menkkojen alkamista vai myöhĂ€stymistĂ€?! Mut ei ainakaan menkkamasista. Sekoilin tuossa viime viestissĂ€ siirrosta, kun teillĂ€hĂ€n olikin ivf seuraavaksi taas vuorossa. Menee sekaisin nĂ€mĂ€ eri ihmisten hoitovaiheet. Mutta toivotaan joka tapauksessa ettĂ€ pÀÀsette ilmoittautumaan toukokuulle ivf:aan jos uusi kierto nyt alkaa 🌈

@anita1 Olisipa kiinnittymisvuotoa nyt 😃 Ajallisesti sopisi, ja jos ei tyypillisesti tiputtele ennen menkkoja, vaikuttaa lupaavalta 🌈
 
@Summerwalk NiinpĂ€! Juu, suurin syy varmaan tĂ€ssĂ€ kierrossa oli, ettĂ€ letrot aikaisti ovista viikolla 😅 onneksi on nyt gynellĂ€ kuukausittain noi letrojen vasteultrat niin siellĂ€ ainakin nĂ€hdÀÀn missĂ€ mennÀÀn! Ja kokoajan tĂ€ssĂ€ oppii vaan itsestĂ€ enemmĂ€n 🙂 Testit jĂ€tĂ€n pois ihan oman mielenrauhan takia jatkossa đŸ„Č

@Kuuttituutti voih, pahoittelut negasta! Tunnistan ton fiiliksen kun letrokiertoon ladattu niin paljon odotuksia 😞. Pieni toivohan siellĂ€ kyllĂ€ vielĂ€ on kun lĂ€mmöt kivasti ylhÀÀllĂ€. Josko meillĂ€ molemmilla tuo seuraava olisi viimeistÀÀn the kierto đŸŒˆđŸŒˆđŸ€ž

Kp1 vihdoin! Ja jo viikon pÀÀstĂ€ perjantaina ultraan, tĂ€llĂ€ kertaa kp8 niin ettĂ€ ovis ei varmasti olisi menny ohi vielĂ€ 😂🙈🌈 ainakin tietÀÀ ettĂ€ nyt ei yhtÀÀn auta himmailla tallettelujen kanssa.

Ihanaa viikonloppua ja vappua 💕
 
@Malttamaton145 luinkin tuolta toisesta ketjusta ettĂ€ verikoe oli alhanen ja testitkin jo vaalentunu 😞💔 oon tosi pahoillani ettĂ€ ehti tulla pieni toivonkipinĂ€ joka vietiin pois, varsinkin kun muutenkin oli elĂ€mĂ€ssĂ€ surua jo valmiiksi. Kovasti voimia.

@Kwv Ă€h, turhauttavaa ettĂ€ menkat odotuttaa đŸ˜© ja ainiin, miten unohin ettĂ€ sulla ihan just oli noin kĂ€yny! Mulla ehkĂ€ kuitenkaan ei, koska menkat ei alkanu ja tĂ€nÀÀn taas vĂ€hĂ€n korkeemmalla lĂ€mmöt, eli oli vaan tĂ€tĂ€ tĂ€n kierron sekoilua eilinen pudotus. MĂ€ oon nyt testannu raskauskeijun halpis-onestepeillĂ€, ne on herkempiĂ€ ku ne RFSU:t joilla mĂ€ joissain kierroissa en saanu kunnon plussaa ollenkaan. Ja oho, kirjotin niin pitkÀÀn tĂ€tĂ€ viestiĂ€ ettĂ€ ehditkin jo raportoimaan kp1:stĂ€, jee! 😄

@Kuuttituutti ÀÀh, oon pahoillani ettĂ€ ei tĂ€rpĂ€nny tĂ€stĂ€ kierrosta 😞 mut söpö kettu siel 🩊

@Summerwalk eipĂ€ tullu menkat viel 😄 joo, toukokuusta olis alunperin saatu ilmottautua, mut en tiedĂ€ vaikuttaako toi/tÀÀ tauti siihen (vielĂ€ki yskitÀÀn molemmat kovasti). Viimeks tosiaan piti odottaa vĂ€hintÀÀn 3kk taudin loppumisesta. Mut oon sen lisĂ€ks kyselly niilt lÀÀkĂ€reiltĂ€ ettĂ€ voitaisko kokeilla sitĂ€ DHEA lisÀÀ, ja odottelen vielĂ€ vastausta. Jos sitĂ€ kokeillaan niin luulen ettĂ€ kuuri kestÀÀ sen verran ettĂ€ senki takia ajotus myöhĂ€styy jonnekki kesĂ€n jĂ€lkeiselle ajalle. Kaikin puolin oon jo asennoitunu siihen ettĂ€ seuraava IVF on siis syksyllĂ€ vasta. Mut on teoriassa mahollista ettĂ€ ne sanoo ettĂ€ tauti ei haittaa ja ei kokeilla DHEA:ta, sit voi ollakin kohta edessĂ€ IVF đŸ€·đŸŒ

TĂ€nÀÀn tosiaan hitusen ylöspĂ€in meni taas lĂ€mmöt, eli eilinen oli vaan tĂ€tĂ€ tĂ€n kierron sekoilua! Katotaan miten tÀÀ tĂ€stĂ€ etenee 😄

Screenshot_20230428-105016.png
 
@Summerwalk verikoetulos eiliseltĂ€ tosiaan oli vain 157, tĂ€nÀÀn nyt uudestaan. Kipuja ei ole, mutta vuotoa pyyhittĂ€essĂ€. Ja vahva tunne ettĂ€ kyllĂ€ tĂ€mĂ€ oli nyt tĂ€ssĂ€. 💔

@Nurppu Eka pĂ€ivĂ€ verisestĂ€ vuodosta oli pahin henkisesti. Nyt oikeastaan ehkĂ€pĂ€ osaa jo ajatella jotenkin jĂ€rkevĂ€mmin. Ja mikĂ€ itseĂ€ lohduttaa eniten on se ettĂ€ mummu nĂ€mĂ€ uutiset vielĂ€ ehti kuulla. Äitinikin sanoi hienosti, ettĂ€ nyt elimistö oli vain liian surullinen yllĂ€pitĂ€mÀÀn uutta elĂ€mÀÀ 💗
 
@Malttamaton145 otan osaa tilanteeseen ja tsemppiÀ, on varmasti vaikea kÀsittÀÀ mitÀ just tapahtui ja tapahtuu :sad001 Noihin hcg-arvoihin, niin mikÀ dpo sulla olisi eilen, kun hcg otettiin? Mulla marraskuisessa plussassa (plussasin vasta dpo15, sitÀ ennen negaa, eli oli myöhÀinen kiinnittyjÀ) dpo18 oli hcg 135, kuusi pÀivÀÀ myöhemmin 801 ja dpo30:kin (olikohan 6+2?) vain 3565 miu/ml. Raskaus kyllÀ jatkui ns. normaalisti jonkun aikaa ja sykekin nÀhtiin, mut arvot oli tosi huonot alusta saakka eivÀtkÀ tuplaantuneet. Kokokin jÀtÀtti sit melkein 2 viikkoa jo ekasta ultrasta, ja seuraavaan mennessÀ oli jo kesken. En tosin tiedÀ onko noilla arvoilla koon kanssa tekemistÀ vai johtuiko se vain musta. KÀvi kuitenkin mielessÀ, ettÀ entÀ jos sulla olikin ihan oikea raskaus hyvillÀ arvoilla, mutta menikin vain heti kesken ("menkat") ja siksi sait plussankin, koska arvot tippuu hitaasti? YleensÀ km:n jÀlkeen hcg tosiaan aika hitaasti vÀhenee.
 
No niin jospa taas palaan elĂ€vien kirjoihin. TÀÀllĂ€ on tapahtunut niin paljon ettĂ€ saas nĂ€hdĂ€ bongasinko nyt kaikkien kuulumisia, pahoittelut jos jotain jĂ€i vĂ€listĂ€. ❀

@Summerwalk ja @Malttamaton145, tosi isot pahoittelut pettymyksistĂ€. 😭 Harmittaa ettĂ€ ei ollut onni teillĂ€ kohdalla. â˜č❀

Pahoittelut negoista / uusista kierroista @Kuuttituutti , @Kwv, @Empsu94 ja @Nurppu . Sormet ja varpaat ristissĂ€ kaikille uusiin kiertoihin. đŸ€žâ€ïž

@anita1 , toivottavasti oli kiinnittymisvuotoa! đŸ€©đŸ€© JĂ€nnĂ€t paikat edessĂ€ đŸ€ž

@Metu Ihana kuulla ettĂ€ pienellĂ€ kaikki hyvin â€ïžđŸ€©

Omaa napaa, kp 8 tÀÀllÀ nyt meneillÀÀn. Menkat oli oudon pitkÀt. LÀmmöt kummallisesti ylhÀÀllÀ, en tiedÀ yrittÀÀkö/yrittikö lapsen flunssa tarttua minuunkin vai mikÀ juttu.

Screenshot_20230428_120743.jpg
 
@Malttamaton145 otan osaa tilanteeseen ja tsemppiÀ, on varmasti vaikea kÀsittÀÀ mitÀ just tapahtui ja tapahtuu :sad001 Noihin hcg-arvoihin, niin mikÀ dpo sulla olisi eilen, kun hcg otettiin? Mulla marraskuisessa plussassa (plussasin vasta dpo15, sitÀ ennen negaa, eli oli myöhÀinen kiinnittyjÀ) dpo18 oli hcg 135, kuusi pÀivÀÀ myöhemmin 801 ja dpo30:kin (olikohan 6+2?) vain 3565 miu/ml. Raskaus kyllÀ jatkui ns. normaalisti jonkun aikaa ja sykekin nÀhtiin, mut arvot oli tosi huonot alusta saakka eivÀtkÀ tuplaantuneet. Kokokin jÀtÀtti sit melkein 2 viikkoa jo ekasta ultrasta, ja seuraavaan mennessÀ oli jo kesken. En tosin tiedÀ onko noilla arvoilla koon kanssa tekemistÀ vai johtuiko se vain musta. KÀvi kuitenkin mielessÀ, ettÀ entÀ jos sulla olikin ihan oikea raskaus hyvillÀ arvoilla, mutta menikin vain heti kesken ("menkat") ja siksi sait plussankin, koska arvot tippuu hitaasti? YleensÀ km:n jÀlkeen hcg tosiaan aika hitaasti vÀhenee.
Laskin ettÀ eilen olisi ollut dpo 27
Ja tuo on muuten aika hyvÀ pointti ettÀ ne "menkat" olikin sit jo tÀtÀ keskenmenoa. JÀlkeenpÀin kun mietin, niin noi menkat oli ehkÀ hieman pidemmÀt ja runsaammat. YleensÀkin runsaat.

TÀnÀÀnhÀn nyt sitten arvo oli enÀÀ 75 joten hienosti tulee alas. Ja viittaisikin juuri siihen ettÀ niiden "menkkojen" aikaan on jo lÀhtenyt hiljalleen laskusuuntaan. Tiistaina vielÀ kokeet ja keskiviikkona ehkÀ se ultra jos haluavat ettÀ tuun nÀytille vielÀ.

Mieli on jo kohti tulevaa ja innolla odottelenkin miten tĂ€stĂ€ nyt uusi kierto lĂ€htee alkuun? Tuleeko yleensĂ€ ovis seuraavaksi tĂ€hĂ€n vai menkat? Ja jotenkin varmaan tĂ€ytyy tuolta FF sovelluksesta tuo plussa poistattaa ettĂ€ lĂ€htee normaalisti lĂ€mpöjen seuranta. đŸ€”
 
@Malttamaton145 jos sulla ne menkat oli se keskenmeno, sit varmaankin tulee ovis seuraavaks đŸ€” toki keskenmenon jĂ€lkeen voi olla vĂ€hĂ€n epĂ€selvĂ€ se seuraava kierto. Mut on kai siinĂ€ perÀÀ myös ettĂ€ keskenmenon jĂ€lkeen on vĂ€hĂ€n kohonneet mahikset tulla raskaaks tilastollisesti. Toivotaan siis pikaista uutta, pysyvÀÀ plussaa :)

MiltÀs muilla nÀyttÀÀ lauantain lÀmmöt?

Mulla tÀnÀÀn lÀmmöissÀ sellanen pudotus ettÀ uskon menkkojen tÀnÀÀn alkavan. Mulle on ny kahen viikon ajan pitÀny lÀÀkÀrin soitella sieltÀ HUSilta liittyen siihen DHEA kuuriin (viimeksi myös kysyin voitasko ottaa jotain autoimmuunisairauksia poissulkevia verikokeita) mut ei oo soitellu. Ja periaatteessa meille sanottii et nyt nÀistÀ menkoista voi kokeilla mahtuuko hoitoihin. Mietin sit ettÀ pitÀskö vaan laittaa ilmottautuminen sisÀÀn ja perÀÀn viestiÀ ettÀ haluan kyllÀ vielÀkin kokeilla sitÀ DHEA kuuria, mut jos eivÀt siihen suostu (ja sairastelu ei haittaisi) niin sit oltas tulossa taas kokeilee onneamme. PitÀÀ vÀhÀn tÀnÀÀn jutella miehen kans viel mitÀ se on mieltÀ.

Screenshot_20230429-111020.png
 
Minulla on lĂ€mmöt korkeammalla kuin yleensĂ€ luteaalivaiheessa, tĂ€nÀÀn dpo8. đŸ€” (Ei ole kĂ€ppyrÀÀ nĂ€ytettĂ€vĂ€ksi, kun mittailen nĂ€itĂ€ sen verran epĂ€sÀÀnnöllisesti.) Ja toisaalta on leposyke ihan harvinaisen alhaalla. Ota nĂ€istĂ€ nyt sitten selvÀÀ... LĂ€mpöjen perusteella melkein luulisin, ettĂ€ olisin tulossa kipeĂ€ksi, mutta yleensĂ€ leposyke on silloin myös koholla (niin kuin on yleensĂ€ raskauden alkaessakin).
 
Tuun vaan huikkaa tÀnne reissun pÀÀltÀ ettÀ tÀÀllÀ on tiputtelua jatkunut ja tÀnÀÀn vÀhÀn kudosmaista ruskeaa tiputteluvuotoa, mutta ei kipuja. Menkkatuntemuksia on ollut kyllÀ. LÀmmöt edelleen ylhÀÀllÀ. On samantyylinen vuoto kuin kemiallisen raskauden alun aikana. TestiÀ ei ole, mahdollisesti vasta tiistaina pÀÀsen kauppaan testiostoksille jos enÀÀ tarvetta.
 
Pahoittelut @Malttamaton145 keskenmemenneestĂ€ 💔 Oli kyllĂ€ melkoinen jĂ€nnitysnĂ€ytelmĂ€ sulla. Olisi kyllĂ€ niin mielenkiintoista saada tietÀÀ vaihe vaiheelta mitĂ€ siellĂ€ oikein tapahtui, mutta mysteeriksi nĂ€mĂ€ taitaa aina jÀÀdĂ€. LĂ€mmöt ei kyllĂ€ nyt kertonut oikein mitÀÀn. Toivottavasti kuitenkin uuden oviksen saat sieltĂ€ nyt sitten bongattua pian 🌈

@Nurppu Miten sun muuten kÀvi niissÀ verikokeissa silloin? Oliko testoarvoissa poikkeavaa? Toivottavasti nyt saatte pian selvyyden ja suunnitelman miten nyt edetÀÀn.
Joko uusi kierto kÀynnistyi?

@anita1 Harmi kun et pÀÀse testaamaan. Toivotaan edelleen tiputtelun tietĂ€vĂ€n hyvÀÀ 🌈

@Jadine Outo kombo tuo korkea lĂ€mpö ja matala syke đŸ€” Mielenkiintoista tietÀÀ miten etenee.

@Oikku95 HyvĂ€n nĂ€köistĂ€ metsĂ€stystĂ€ 🌈 Toivottavasti pÀÀset pian piinailemaan!

TÀÀllĂ€ menkkojen viimeistĂ€ pĂ€ivÀÀ viedÀÀn. LĂ€mmöt hyvin pudonneet alas. Ei muuta raportoitavaa 😆
Hauskaa Vappua kaikille đŸ„łâ˜€ïž

IMG_7271.jpeg
 
HyvÀÀ vappua kaikille đŸ˜Šâ„ïžđŸ˜…

Ollaan reissussa ja nukuttiin viileÀssÀ makkarissa niin voi olla ettÀ toi lÀmpöjen dippaus on vÀhÀn höpöhöpöÀ.

VĂ€hĂ€n jĂ€nnittÀÀ tuleeko aikainen ovis kun jo jomottelee. 🙃 Tikut vielĂ€ haaleita. Toivottavasti tulisi vasta parin kolmen pÀÀstĂ€ vĂ€hintÀÀn niin ehdittĂ€isiin kotiin. 😅

Screenshot_20230430_095140.jpg
 
HyvÀÀ vappua! đŸŒ§ïžâ˜ïžđŸ„¶đŸ„ł

@anita1 jĂ€nnÀÀ! đŸ€” Toivottavasti on vielĂ€ tiistaina testille tarvetta 😄

@Summerwalk ihanan tasanen lasku sulla 😄 mĂ€ sillon vaan pohdin sitĂ€ progesteronin mittausta ku oli niin oudot lĂ€mmöt, mutta jĂ€i tekemĂ€ttĂ€.

@Magnoliae toivotaan optimaalista ovista! :)

Eilen oli vasta vĂ€hĂ€n ruskeaa tiputtelua ja pÀÀnsĂ€rkyĂ€, en vielĂ€ sit merkannu menkoiks. TĂ€nÀÀn ny varmaan alkaa, koska lĂ€mmöt romahti oikeen kunnolla (niiku nĂ€kyy niin tĂ€ssĂ€ kierrossa ei nĂ€i alas oo menty edes ennen ovista 😄) ja vĂ€hĂ€n alko jo nipistelyki. Olis kyllĂ€ kiva tietÀÀ miks oli niin matalat lĂ€mmöt tĂ€ssĂ€ kierrossa, oliko tosiaan taudista johtuvaa, vai onko tÀÀ mun uus normaali đŸ€” jos olis uus normaali, niin kai se Oura siihen jossain vaiheessa herÀÀ ja siirtÀÀ sen mun lĂ€mpökeskiarvon alemmas 😄

Ajallisesti nĂ€yttÀÀ nyt mun mielestĂ€ siltĂ€ ettĂ€ se ovis oli tosiaan sillon ovisplussaa seuraavana iltana/yönĂ€/seuraavan pĂ€ivĂ€n aamuna, kun sillon mulla oli ovisnipistelyt. LĂ€mmöt ei tĂ€tĂ€ tue, mutta sillon PAS kierrossakin tosiaan paljastu ultrassa ettĂ€ mulla nousi lĂ€mmöt vasta pari pĂ€ivÀÀ oviksen jĂ€lkeen. Tai oikeestaan aika vaikea sanoa tukeeko lĂ€mmöt, kun just tuolta ovisplussapĂ€ivĂ€ltĂ€ jĂ€i lĂ€mmöt saamatta 😄 oikealla lĂ€mpöarvolla sais varmaankin FF:n arvaamaan oviksen tuohon.

Ja keskusteltiin miehen kanssa eilen, ja pÀÀdyttiin siihen ettÀ ei ilmottauduta vielÀ uuteen IVF:ÀÀn. TÀn taudin takia on varmasti fiksu vÀhintÀÀn se yks taukokierto pitÀÀ, mutta sen lisÀks toivotaan vielÀ ettÀ saataisiin lÀÀkÀriltÀ se DHEA kuuri. YritetÀÀn kaikin keinoin maksimoida onnistumismahdollisuudet nÀillÀ julkisen rajallisilla hoidoilla.

Screenshot_20230430-095510.png
 
TÀÀllĂ€ on lĂ€mmöt edelleen ylhÀÀllĂ€ ja leposyke alhaalla. On tosin ollut alhaiset leposykkeet oviksen jĂ€lkeen muutenkin, mutta lĂ€mpöjen perusteella ovis on kuitenkin tapahtunut. Olisikohan lenkkeilyllĂ€ ollut vaikutusta asiaan? đŸ€”

VĂ€hĂ€n jo meinasin luopua toivosta, mutta menin sitten kokeilemaan kohdunnapukkaa - ja se on niin ylhÀÀllĂ€, etten meinannut edes löytÀÀ sitĂ€! 😼 Ja lisĂ€ksi melko kova ja kiinni. Voi kunpa tĂ€mĂ€ olisi hyvĂ€ merkki. 🙏 Huomenna eli dpo10 testaan.
 
@Jadine mulla ainakin nĂ€kyy selvĂ€sti leposykkeissĂ€ jos harrastan enemmĂ€n hikiliikuntaa! Eli uskon kyllĂ€ ettĂ€ nĂ€kyy lenkkeilyn aloitus leposykkeitĂ€ laskevana! Voi kun olisi tĂ€nÀÀn haamulainen odottamassa ❀

Mulla alko eilen menkat ja tĂ€nÀÀn tuli hengitystiheyskin vĂ€hĂ€n alaspĂ€in. Kattelin aiemmista kĂ€yristĂ€ ettĂ€ mulla sillĂ€ hengitystiheydellĂ€ usein kestÀÀ pĂ€ivĂ€n pari kauemmin tulla alas kuin lĂ€mmöillĂ€, mistĂ€hĂ€n sekin johtuu! Mut ei kyl aina. Esim kaikissa kolmessa kemiallisessa/varhasessa keskenmenossa hengitystiheys on tullu selvĂ€sti alas joko sinĂ€ pĂ€ivĂ€nĂ€ tai pĂ€ivĂ€n pari ennen ku vuoto alkaa/menee kesken. Liekö sattumaa vai onko se jotenkin jĂ€nnĂ€sti oikeesti noin suora mittari đŸ€”
 
Takaisin
Top