Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hyvää maanantaita
@anita1 oo ihanaa jos kierto olisi palautumassa hyvään malliin ja vitamiineista ym. on apua Hyvä että tallettelut onnistui, koska voihan olla että se pieni vuoto oli ovulaatiovuotoa, jolloin lämmöt lähtis seuraavaksi nousemaan
@Harmi89 kuinka kauan Ovitrellen jälkeen täytyy odottaa ennen kuin r-testeistä olis mitään iloa?
@lepus timidus no mutta kyllä siellä jokin nyt haamuilee, mutta siitähän sen näkee että lähteekö vahvistumaan vaiko ei. Nyt ainakin vähän näytti siltä, mutta huominen ja ylihuominen kertoo lisää
@Nurppu mielenkiintoinen siksak, etenkin kun sulla ei muistaakseni aiemmin ollut tällaista tyypillisesti?
@Empsu94 nyt näyttää aika tasaselta jo, toivotaan että keho olisi kohta valmis uuteen yritykseen Onko limatilanne edelleen saharaa?
@Kwv okei! Jos oot pk-seudulta, mulla on suositella Terveystalolta yhtä gynekologia joka oli (monta keskinkertaista/negatiivista läpikäyneenä) aivan ihana, otti vakavasti, teki kaikki testit ja anto pitkän ajan suunnitelmat letroineen ja terolutteineen. Voit laittaa mulle privaviestiä jos oot täältä päin! Lämmöt menee monella tosi alas just ennen ovista, joten vois enteillä sitä? Miten limatilanne?
@Summerwalk hyvältä näyttää lämmöt
Joo mutta viikko digi on ainakin täällä kokemuksen mukaan ollut vähemmän herkkä kuin pitäisi olla eli @lepus timidus mä hilloaisib sitä vielä muutaman päivän@lepus timidus Viikkodigi antaa sen alhaisimman tuloksen niinkin vähällä hcg-määrällä kuin 10miu.. Ainakin mä ymmärrän tästä taulukosta niin
Joo näin oon katsonut, että se pitäis olla herkkä, mutta monesta paikasta lukenut sitten kokemuksia, että ei olekaan ihan niin herkkä kuten @Kuuttituutti mainitsikin viime raskaudessa tein näitä viikkodigejä, mutta mulla laahas hcg:t koko ajan niin ei oikein kulkenut käsikädessä viikkojen kanssa tietenkään siksi. Sitä edellisessä raskaudessa käytin kans kerran muistaakseni jolloin sain 1-2 "oikeaan aikaan", mut en kuollakseni nyt muista enää että missä vaiheessa sitä käytin. Haluaisin tolla vaan vielä varmistaa että herjaako halpistestit vai olivatko oikeassa, mut pitäs osata tähdätä vaan oikeaan aikaan että viikkodigin tulos on sit oikeasti sataprosenttinen totuus eikä vaan liian aikaisin tehty@lepus timidus Viikkodigi antaa sen alhaisimman tuloksen niinkin vähällä hcg-määrällä kuin 10miu.. Ainakin mä ymmärrän tästä taulukosta niin
Onpa mielenkiintoista että nyt on niin selkeästi erilainen kierto sullaOmaan siksakkiini kommentoin: kattelin vanhoja käyriäni eikä tällästä kyl löytyny yhestäkään vaikka noita on jo monelta vuodelta tallessa se outo siksak mitä mulla aiemmin on ollu on ollu luteaalin lopussa! Että ennen menkkoja alkaa heittää hullua ylämäki-alamäki-reissua. Tää on jotai uutta sit! Ja @lepus timidus samaa mieltä että jotenki nautinnollista miten tasasesti se jatkaa tota, ihan ihme homma viime luteaalissa oli ihan ylitasaset lämmöt, ja nyt sit sen jälkeen vetää tälläseen tasaseen siksakkiin ihme homma!
@Metu voi kun olis hyviä uutisia ultrassa! Ja jee ouran tilaus, jännää! :) Minkä värisen otit?
@Evanel ymmärrän testihimmailun, aattelin ite ehkä samaa koittaa jos joskus vielä plussa tulis! Jos malttaa toivottavasti ei flunssa tuosta pahenis vaan menis ohi pian!
@lepus timidus joo varmaan jos maltat pari päivää ni olis luotettavampi :) kylhän nuo viivat sulla tummuu, kyl tässä ny on toivoa!! Varhasemmin tuli ny haamu ku viimeks eikö nii?
@Harmi89 hyvä taktiikka, nii minäki tuoresiirrossa seurasin ovittellen hiipumista ja kääntymistä plussaksi!
Oiiii, onnea @lepus timidus Toivottavasti saat nyt hyvän tukilääkityksen Ainakin plussa tuli nyt aiemmin kuin viimeksi, mikä on hyvä merkki!View attachment 120191
Iiiik tänään kp29/kp29. Eikä oikeasti yhtään oireita, aikaisemmin on kuvotukset alkanut tyyliin jo kiinnittymisestä piti jemmata digiä huomiseen, että on menkat virallisesti myöhässä. Mut ajattelin että teen nyt, niin kerkeän vielä soittaa hoitajalle, että se infoaa lääkäriä jotta sais tietoon jatkolääkitykset. Plussasta piti aloittaa primaspan, mut piti siks soittaa että miettivät otetaanko tueksi muutakin.