BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Joo @NewMoon tää piinailu on kyl ihan erityinen hommansa sillon kun tietää että todennäkösyydet on tosi pienet... Vaikka sitä voi joka väliin mainita että tuskin täs mitään kuitenkaan on, niin auttamatta sitä miettii että mitä jos. Muistelen sillon inssien aikaan lukeneeni jotai tutkimuksia missä oli todettu et niil meijän pesunjälkeisillä numeroilla todarit oli jotai 1%. Toivotaan hirmusti että vastoin todareita olis sekä siellä että täällä joku sankari löytäny perille! ❤️ Hyvältä näyttää nousu kuitenki!

@Juliet92 hyvän näköset lämmöt 😊 teil on kyl ollu molemmilla oikee megaovikset 🤔 mul oli vaa jotain pientä nippailua.

@NM90 hmm jännää! Kyl mä tosta sanosin et lauantaina ollu selkeesti ovis 🤔 mä luulen että jos sulla olis sellanen kahen desimaalin mittari niin olis selkeempi toi ja FF ei sekoilis myöskään! Suumittailusta en osaa sanoo muuta ku että jos piippailuun lopettaa niin on helpompi olla toistettava joka kerta.

Tältä näyttää täällä, ei mitään jännittävää raportoitavaa:
Screenshot_20220806-095532.png

Kiitos, tuntuu taas toiveikkaalta ja tos parin viikon jälkeen ajattelee, et kuin typerä sitä onkaan. Luomumahikset on joku 0,01% varmaan 🙈🙄
Tällaisia kipuja mulla ennenkin on ollut ja nyt tosiaan raskauden jälkeen ei.
Tota tärinäkipua oli kans.

Vaikka prosentit pienet, aina voi tapahtua ihmeitä. Tiedän yhden jolla ekassa mebi vuosia ja vikalla IVF kiekalla esikoinen sai alkunsa. Toinen tulikin luomusti sitten. Toivotaan et megaovikset tuottas tulosta😍

@Nurppu hyvältä näyttää sielläkin! Toivoraan et kivulaista oviksista ei turhaa tarvinnu kärsiä!

@NewMoon joo ääh, mulla ku tuli eka haamu viimeks dpo8 ni jos ei dpo9 näy mitää ni mä kyllä todella myyn maani jo siinä vaiheessa 😆 no sit ei ainakaan menkat tuu järkytyksenä kun on ehtiny nieleskelee pettymystään monta päivää.

Millä sä sarkasmi haamun? Medigoo vai pc? Mistä muuten tilasit medigoota?
Medigoolla tuli haamu! Ja niitä ei oo nyt enää. Ehkä voin sit leikkiä sillä ajatuksella että ne on kuitenki herkempiä ku PC jota mul ny on kaapis 😌 niitä medigoota tilasin nettiapteekki.fi:stä!

"Medigoo erittäin herkkä raskaustesti 10mlU/ml, voidaan selvittää raskaus jo 5-7 vrk hedelmitysajankohdan jälkeen."

Aika hyvä jos näyttäis 5 päivää, kun silloin ei edes ole kiinnittynyt 😅

Raskauskeijulla olis noita kans, siellä olis myös first responsea (herkkyys 6,5).
Nojoo, melkonen lupaus! 😆 Onks tän taustalla joku et todella pieni todari mutta teoriassa mahollinen noin varhanen kiinnittyminen...? Siis voinko jo tänään dpo5 alkaa testailee tämän perusteella 😌😌😌 (joo ei lähe 😆)

"Medigoo erittäin herkkä raskaustesti 10mlU/ml, voidaan selvittää raskaus jo 5-7 vrk hedelmitysajankohdan jälkeen."

Aika hyvä jos näyttäis 5 päivää, kun silloin ei edes ole kiinnittynyt 😅

Raskauskeijulla olis noita kans, siellä olis myös first responsea (herkkyys 6,5).
No aika varhain muka näyttää😅 itse pyhä tarkoitus testata vasta dpo13-14, jos niin pitkälle päästään. Vuoto alkanu kyl omien tuntemusten mukaan jo aiemmin. Houkuttais kyl ens pe dpo12 uittaa ovistestiä ihan mielenkiinnosta miltä näyttää😅 kuinka varhasil dpo noi ovistestit muuten on reagoinu raskauteen, jos kiinnittymine tapahtunu?

Mä hain sit sen canestenin 3 päivä kuuri. Toivottavasti puree. Ja vagisania kans, tekee varmast hyvää noil ärtyneil limakalvoil.

@Nurppu harmi toi virtsis, mun en kans usko et pahemmin haittaa on kuurista, kai maitohapot käytös? Mulla tosin todennäkösesti hiiva pukkas niistäkin huolimatta. On tää naisena olo kyl välil yhtä vaivaa, miehet pääsee näis helpommal😅

@Juliet92 ei mul oo maitohappobakteerei, unohin et sellanenki vois olla fiksuu 😅 mul ei oo hiivaa ollu koskaan, mut näitä virtsiksiä oli nuorempana jatkuvasti. Nyt vähentyny ihan huomattavasti viime vuosina, ku oon alkanu jokasen seksikerran jälkeen menee vessaan huuhtasee paikat, sekä muutenki aktivoitunu bidesuihkun kans. En oikeen tiiä miks tää nyt just iski, ehkä korona heikens puolustuskykyä tarpeeks, plus korona aiheutti mulle kans ripulin että varmaan sekin nostaa riskiä 🤷🏼

@Juliet92 ei mul oo maitohappobakteerei, unohin et sellanenki vois olla fiksuu 😅 mul ei oo hiivaa ollu koskaan, mut näitä virtsiksiä oli nuorempana jatkuvasti. Nyt vähentyny ihan huomattavasti viime vuosina, ku oon alkanu jokasen seksikerran jälkeen menee vessaan huuhtasee paikat, sekä muutenki aktivoitunu bidesuihkun kans. En oikeen tiiä miks tää nyt just iski, ehkä korona heikens puolustuskykyä tarpeeks, plus korona aiheutti mulle kans ripulin että varmaan sekin nostaa riskiä 🤷🏼
Aah no hyvä jos ei oo ollu. Itelki vaan kerran aikasemmi ab kuurin kylkijäisenä. Hyvin voi olla, et alentunu vastustuskyky altistanu.

Nyt kyrpii vaan kun mulla on läpikierron kaameet halut ja tarvis kyl ny antaa rauhottuu ton alapään.

Tulipas muuten googlailtua plussa lämpökäyriä ja oli kyllä kaikki niin eri näkösiä😅 toisissa suht tasasta nousua ja toisissa tasaset korkeemmat lämmöt dippien kera.

Muokattu viimeksi:
Pientä dippiä tänään. Ei yhdellä siiderillä näköjään nostavaa vaikutusta, kun mietin et mikä määrä alkoholia sitä nostaa. Kattellaan jatkuuko huomenna dippaus vai mitä näyttää.

Liitteet

• Screenshot_20220807-071807_FF App.jpg
    Screenshot_20220807-071807_FF App.jpg
    118.7 KB · Katsottu: 123
Voisko tota luokitella kiinnittymisdipiksi?
Oliki sulla aiemmin raskaudessa millaisia oireita tälleen luteaalissa?
Joko canesten on helpottanut oireita?

View attachment 114957

Onpas tasaista, taaskin huono yö takana. Ärsyttävää!
Huomisen jälkeen pitäis kai ff:n piirtää luteaaliviivaa!
Tais se vaatia sen 3:n päivän mittaukset.
Aika pieni heitto toi 0,1🤔 tosin mittasin kyllä tänään tuntia aikasemmin ku yleensä ja oli viluisampaakin. Onko käryä kuinka iso dippaus lasketaan? Esikoisesta oon havainnoinu foorumikirjotusten mukaan dpo6 lämpödippiä. Tänään olis dpo7. Jotain mahakramppia nauraes dpo5 ja dpo 7 sit taas jo tissit ahistanu rintsikois🤔 käytin sillon normiliivei ja nyt mukavuuttani jämähtäny imetysliiveihi🤣 siirryin niihen jo odotusaikana. Nyt ei kyllä oo mitää kovin vahvaa ihmeellisyyttä. Tissejä ja munista välil jomottelee, mut ne johtuneee keltarauhasesta. Eilen oli kyl satunnaista tuikkivaa oloa emättimessä mikä ihmetytti. Ja kolmatta päivää haalean kellertävää vv mikä itselle aivan uutta. Voi liittyä loppukiertoo, raskautee tai tulehduksee mut olis ny hassua et viikko sen kuurin jälkeen vasta ilmenis semmosta. On kans runsaampaa voidemaista, mut voi liittyä myös hiivaan, mene ja tiedä😁

Ostin semmosen 3 päivän canesten kuurin, et ei vielä mitään huomattavaa muutosta ja farmaseuttiki sano, et voi muutama päivä mennä, et auttaa. Limakalvotkin on niin punaset ja arat, ostin vagisania minkä kanssa nyt lotraan ja vähän rauhottaa.

Täällä nukuttu kans huonosti ku mies kuorsas ja esikko taas jotain unimölinää piti. Eiköhän sulle huomenna piirry coverline😊 onkos sulla noi ekat dpo suht oireettomia? Itel on paitsi pientä munisjomoa. On melkee niitä kierron ainoita oireettomia päiviä plus pari päivää menkkoje ja oviksen välis. Kyrpii kyllä kun kierto yhtä oireilua ja kun ei mikään kovin pitkäkään ole. Kunhan toisen sais ni houkuttais kyl suuresti menkattomuus ja hormoonienvaihtelemattomuus minipilsuil, mut itel selvästi pistää painon jumittaa, mikä ärsyttää. Toisaalta kiinnostais ns. Luonnollinen ehkäsy. Ja jos vaikka toinen lapsi helpottais taas tätä hormoonimyräkkää parempaa suuntaa. Synnytyksen jölkee ei ollu viel näin dramaattist, mut km jälkee jotain ihan järkkyä järkkyine pms oireineen

Oijoi kun täällä on taas kauhean jänniä hetkiä kaikilla käsillä ja hirrrrveesti plärättävää sitten viime kirjoitukseni! :smiling face with heart-eyes:

Mää jäin miettimään viime kierrosta, että olisko ovis voinut olla sittenkin 2 pvää myöhemmin mitä FF merkkaa..? Kun nuo lämmöt ei lähtenyt nousemaan kunnolla, mut sit kuitenkin tuntemukset viittaisi kp14 tai kp15:sta, mut äh en tiedä.

Sans titre 2.jpg

Tänään kp5 ja kohta pääsee tikuttelee taas ovista, jee! Menin isolle kylälle ostamaan (veri)greippimehuja kaappiin et saisko limoja kiitos ja sit kotona tajusin että perkele, ostinkin suurimmaksi osaksi veriappelsiinimehua.. sillä ei taida olla samanlaista hyötyä kuin verigreipistä, että jää varmaan taas ne limat sit tulkinnan varaiseksi :tears:

Jostain olin lukevinani, että se kiinnittysdippi voi olla melkein mitä vain 0,2-1 asteeseen. Mutta koska sitä ei edes kaikille tule, että miksi ei 0,1 asteen heittokin voisi olla positiivinen enne!

@Juliet92 hyvältä näyttää! 😊 Ainakin FF vaatii tosi ison pudotuksen yhdeltä päivältä ennen ku laskee luteaalidipiks. Mulla on tainnu kerran hoitokierrossa olla sellanen minkä se hyväksy :D esim viime kierron hurjat pudotukset ei menny siihen.

@NewMoon ihanan tasasta ainaki toistaseks :) ja joo, kolme päivää ni FF piirtelee. Jos kiinnostaa kokeilla ni voit nyt jo raportoida mun mielestä huomiselle jonkun koelämmön ja kattoa mitä käy 😄

@NM90 oijoi miten jännää, tosi hyvältä näyttää! 🤩

@lepus timidus minkä pitunen sul yleensä luteaali on? Lämmöistä tosiaan näyttäs siltä et vois olla vasta siinä pari päivää myöhemmin ollu 🤔 aika jännä! Ja voi ei, että väärää mehua tuli sit! 😅 Varmaan kuitenkin hyvän makusta, ainaki kuulostaa siltä :D

Mul ei mitää kauheen jännää. Valmistaudun siihen että kohta alkaa tulee taas kunnon siksakkia 😌

Screenshot_20220807-110625.png

Takaisin