Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joo siis edellinen kierto oli myös niin että vuoto oli ihan minimaalista. Silloinkin oli tuki käytössä...
Huomenna varmaan näkee paremmin, jos tuosta pompsahtaa takaisin, niin sitten näyttää kyllä aika hyvältä…. Toivotaan, että juilimiset olis kiinnittymistä….Dpo 8 ja lämmöt droppas alle coverlinen. Vähän pelko, ettei sieltä nousta takas tai sit hyvin väliaikasest. Usko tähän kiertoon 0%. Eilen tuntu enemmän mahajuilimisiakin. En sit tiedä kuinka paljon tohon lämpöön vaikuttaa, et jouduin tuntia aikasemmi mittaa ja herättii miehenkaa kumpiki aivan jäässä.
Mun on pakko lainata tätä @Vaiana hienoa plussakäppyrää. Täs on niin hienot dipitki ja kaikkiSiis apuadpo12... Ei mitään oireita. Voiko olla!?
View attachment 90840
Tältä näyttää käyrä:
View attachment 90841
Kyllä nyt jännittää, onko normaaliraskaus, joka pysyy kyydissä, kun niin erilailla alkaa kuin aiemmat![]()
I feel you! Se vasta onki ärsyttävää, mut kutkuttavaa, et huominen kertoo. Oliks sielki kylmempi yö? Mieskin valitti herätessä viileyttä ja on melkonen kuumakalle. Voiko sil olla vaikutusta alhasempaa mittaustuloksee?View attachment 114984
Mulla näyttää tää siksakkia jatkuvan1. Primo otettu.
Tyhmä olo, mähän tilasin Raskauskeijulta 2x first response ja 2 liuskaa medigoota, se käytännössä mun päässä tarkoittaa sitä, että mähän voisin saada plussan - > toiveet nousee - > 100x pettymys negoistano, tän kierron jälkeen lupasin itselleni olla mittaamatta tikuttamatta ens kierron.
@Kultahippi oliko sulla tuohon aikaan ovisoiteita?
@Juliet92 jospa huomenna nousee taas!
@Aloy oliko se niin, että vasta kun raskaustesti on negaa, niin voi ovis kun tulla, vai miten se mahtaa mennä?
Kai sekin sit voi tehdä. Ite mittaan viel kainalosta, ni on varmaan viel herkempi lämpötilojen vaihtelul. Mittasiks sä suusta vai kainalosta?Saattoi olla vähän viileämpi. Mulla vielä vaihtelee yöt peiton kanssa, kun toisinaan tuntuu olevan lämmin ja nukun ilman ja toisinaan vedän sen päälle![]()

Mielenkiintosta sielläkin, mullakin oli eilen 0,1 asteen tiputus ja sit isompi tänään. Toi droppi on kyl nii piinaava ja jånnitän huomista@Juliet92 mulla oli viime kierrossa kans hurja droppi dpo8 ja sinä iltana tein ekan haalean haamun! :) Toivotaan että huomenna harppaa takas ylös!
@NewMoon ei sulla viel mitää pahaa siksakkia onneks oovoikun olis ihmekyytiläinen ja primot tekis tehtävänsä!
@Kultahippi oho, jännää että yllätysovis tulikin FF:ääntuosta on kyl paha mitään varmaks sanoa. Ehkä huomenna nouseeki kunnolla lämmöt
Mulla ei sekoillu viel tänään! Yllättävän tasasta. No nyt ootan innolla seuraanko @Juliet92 :n jalanjäljissä ja huomenna pudotus!
View attachment 114985
Mun usko sun tärppiin on 100%Dpo 8 ja lämmöt droppas alle coverlinen. Vähän pelko, ettei sieltä nousta takas tai sit hyvin väliaikasest. Usko tähän kiertoon 0%. Eilen tuntu enemmän mahajuilimisiakin. En sit tiedä kuinka paljon tohon lämpöön vaikuttaa, et jouduin tuntia aikasemmi mittaa ja herättii miehenkaa kumpiki aivan jäässä.

on niin hyvä dippi! Mulla ei oo ollut koskaan hurjaa heittoa, jos mittaa tunnin liian aikaisin/liian myöhään, lähinnä vaan joku 0.2 astetta. Sulla tossa on kuitenkin selkeesti enemmän. Miltäs tänää näyttää?
menee varmaan ens viikkoon ennen kuin uusi mittari tulee kun tuo posti on nykyään niin hidas, vaikka ennen Kotitestistäkin sai parissa päivässä tilauksesta, niin nykyäänsieltäkin tilaus tulee vasta viikon päästä.No hyvä, et joku uskooMun usko sun tärppiin on 100%on niin hyvä dippi! Mulla ei oo ollut koskaan hurjaa heittoa, jos mittaa tunnin liian aikaisin/liian myöhään, lähinnä vaan joku 0.2 astetta. Sulla tossa on kuitenkin selkeesti enemmän. Miltäs tänää näyttää?
Muidenkin käppyrät näyttää tosi hyville
Mitähän tästä mun uusimmasta kierrosta oikein tulee, kun verigreippimehun sijaan tuli veriappelsiinimehua ostettua ja eilen söi koira mun kuumemittarin sillä välin kun olin töissämenee varmaan ens viikkoon ennen kuin uusi mittari tulee kun tuo posti on nykyään niin hidas, vaikka ennen Kotitestistäkin sai parissa päivässä tilauksesta, niin nykyäänsieltäkin tilaus tulee vasta viikon päästä.