Babyshowerit

Pihlajanmarja, tiiätkö (tai voitko kysyä) mikä se oli se sivu, jossa voi niitä kuvia yhdistää vauvan kuvaksi? :)
 
Mä latasin puhelimeen jossain vaiheessa tollasen sovelluksen, mut poistin sen sitte.... ei yhtää muista mikä oli nimi :confused:
 
Mulla on tiistaina babyshowerit. :eek: Tuli kyllä ihan puskista. En osannut yhtään odottaa, kun toista kuitenkin jo odottelen.

Onneksi miehen siskot on hoitaneet yhteydenpitoa asian tiimoilta mieheen päin aikataulujen, ym. osalta, niin toi mun ihana rakas :love2 oli sanonut, että ei saa samana päivänä yllättää, vaan pitää vähän aikaisemmin varoittaa, että ehdin valmistautua henkisesti. Mä oon sitä tyyppiä, jolla pitää olla aina kaikki langat käsissä ja nyt raskaana ollessa oon vielä vähemmän ex tempore -ihminen kuin normaalisti. Onneksi toi ukkeli tuntee mut paremmin kuin kukaan muu eikä ollut ottanut kuuleviin korviinsa siskojensa "sen kuuluu olla yllätys" -juttuja.

Tänään nuorempi kälyni sitten soitti ja antoi ensimmäisen varoituksen ja hyvä niin. Yllätys toi on näinkin enkä tiedä mistään mitään paitsi sen, että saan huomisiltana tekstiviestitse tiedon, missä mun pitää olla ja mihin aikaan. Arvostan ennakkovavoitusta, niin en oo sitten koko iltaa ihan :wtf ja pahimmassa tapauksessa vielä kiukkuisena ja nolona siitä, että oon tullut yllätetyksi kotoa sotkun keskeltä tukka likaisena joissain maailman karseimmissa pieruverkkareissa ja luultavasti vielä päiväunilta herätettynä.
 
Oh god!! Täällä aiemmin taisin valitellakin kun mulle ei babyshowereita tule... Mutta tänään sain omalta äidiltä ja isältäni kutsun heille syömään ja siellä odottikin minun äiti, isä, sisko, veli ja veljen naisystävä ihanine vauvalahjoineen !! :) syötiin pitkän kaavan mukaan alkupala, pääruoka ja jälkiruoka ja ihasteltiin kaikenlaista vauvakrääsää mitä he olivat minulle hankkineet. Ihanaa :)
 
Olin ajatellut ettei mulle mitään juhlia järjestetä kun kaveriporukka ei ole mikään yhtenäinen ja LA jo kolkuttelee reilu viikon päästä. Kuitenkin eilen mun sisko oli kylässä ja sitten tänne alkoikin yhtäkkiä lappaamaan kavereita ja serkkuja :) Mies oli aamulla siivoillut mutta se ei ollut mitään normaalisti poikkeavaa niin en kyllä ollut tajunnut mistään vinkeistä mitään :grin Oli ihana yllätys, kaikki toi mukanaan jotain syötävää, mun vauva-lapsuus-teinikuvista oli tehty hauska diashow, sain lahjakortin kampaajalle ja vieraat täytti sellaisen ihanasti koristellun vihon mihin tuli veikkauksia vauvan nimistä ym. :joyful: Lapsuuden paras kaveri oli juhlien takana ja oli mun siskon ja miehen avulla päättänyt kutsuttavat ihmiset ja päivän jne. Ihan huippua! Vaippakakun ja vielä lisää vaippoja tuli vauvalle lahjaks, muuten oli se yhteinen lahjakortti mun hemmotteluun ja ne ruuat, eikä muuta kaivannutkaan. Vauvalle kuitenkin tullut jo hankittua tähän mennessä suunnilleen kaikki tarvittava :)
 
Takaisin
Top