Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
oli sanonut, että ei saa samana päivänä yllättää, vaan pitää vähän aikaisemmin varoittaa, että ehdin valmistautua henkisesti. Mä oon sitä tyyppiä, jolla pitää olla aina kaikki langat käsissä ja nyt raskaana ollessa oon vielä vähemmän ex tempore -ihminen kuin normaalisti. Onneksi toi ukkeli tuntee mut paremmin kuin kukaan muu eikä ollut ottanut kuuleviin korviinsa siskojensa "sen kuuluu olla yllätys" -juttuja.
ja pahimmassa tapauksessa vielä kiukkuisena ja nolona siitä, että oon tullut yllätetyksi kotoa sotkun keskeltä tukka likaisena joissain maailman karseimmissa pieruverkkareissa ja luultavasti vielä päiväunilta herätettynä.
Lapsuuden paras kaveri oli juhlien takana ja oli mun siskon ja miehen avulla päättänyt kutsuttavat ihmiset ja päivän jne. Ihan huippua! Vaippakakun ja vielä lisää vaippoja tuli vauvalle lahjaks, muuten oli se yhteinen lahjakortti mun hemmotteluun ja ne ruuat, eikä muuta kaivannutkaan. Vauvalle kuitenkin tullut jo hankittua tähän mennessä suunnilleen kaikki tarvittava :)