Babyshowerit

8sepe9

Vauhtiin päässyt keskustelija
Pidättekö vauvasuihkuja? :) Mä tykkään järkkää juhlii, pidin ekalle ja pidän tokallekki :) Oon vähän kade niille kelle ne järkätään, mut enköhän mä pysty elää sen asian kaa :D
 
Esikoisesta mulle järkättiin yllätys bs. Nyt tuskin tulee järkättyä mitään.

Sent from my GT-I9105P using Vau Foorumi mobile app
 
Mulle vissiin aiotaan pitää moiset joskus syksyllä :) kaveri oli heti innoissaan ku kuuli et yritetään :D

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Epäilen että kukaan mitään järkkää, mut en pistä pahalla jos niin käy :)

Ekan kanssa järjestin ite, oli ihan jees kemut :) vieläkin löytyy niiden juhlien rekvisiittaa :)
 
Hihii :D olis kyllä kiva jotkut kunnon bs juhlat melkeen jenkkityyliin! :D

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Kaverille pidettiin ja ne oli kyl kivat :) Täytyy varmaa vähä vihjaa tulevalle kummitustädille, että ois kivat ku se on fiilareissa :D Oon kattonu Pinterestistä kaikkii tosi kivoi bs ideoita. Täytyy sitä ennen päästä muuttaa ku tää meiän luukku on aika pieni :D
 
Viimeks järjestin ite, kattoo jaksaaks nyt ollenkaan. Vaikka sillonkin idea oli lähinnä nähdä kavereita. Käytiin vaan syömässä paremmin, ei mitään masukipsejä tai vaippaleikkejä...
 
Ei munkaa suihkuis ollu muuta ku syömistä ja seurusteluu. Nyt voisin vähän panostaa :)
 
Onksiinä muuten mitään tiettyä perinnettä et missä vaiheessa raskautta semmoset pidetään? :D
 
Mul oli sen jälkeen heti ku äippisloma alkoi

Sent from my GT-I9105P using Vau Foorumi mobile app
 
Mul tais olla kans äippäloman tienoilla ku kerkes järkkäilee niitä. Vois ny pitää ne vähän aikademmin xD
 
Mulle on molemmista pojista pidetty ylläri pylläri kutsut, ihan mielettömän ihania :Heartred Ja ilmeisesti tästäkin pikkuisesta on kutsut luvassa, ainakin tuleva kummitäti hiukan vinkkaili näin :wink
 
Me pidettiin porukalla mun kahdelle kaverille kun niillä oli 1kk ero l.ajassa. Toivotaan et ne ymmärtää pitää mulle, kun semmoset ois kyllä kivat. Mut jos eivät niin ehkäpä voiskin järjestää itse :)

Sent from my GT-N7100 using Vau Foorumi mobile app
 
Onko porukka ajatellut viettää vauvakutsuja? Jotkut ovat varmasti viettäneetkin jo :) Itse järjestän kaverini avustuksella kutsut tammikuun alussa... Onko täällä jollain antaa vinkkejä leikeistä, kilpailuista ym. järjestelyihin liittyvissä asioissa :)?
 
Mulla oli viikko sitten omat. Kahviteltiin ja sit availin lahjoja ja sokkona maistelin vauvaruokia. Lisäks mulle pidettiin tietovisa :)
Muoks: tulivat siis yllätyksenä mulle kun kaverit järkkäs :)
 
Ois kyllä kiva tollaset vauvakutsut... :) mut tuskin mun kaverit tajuaa sellasia järjestää:eek: ja ite en aio ku musta se on kavereiden hommaa :) noh, pidän omat kutsut itelle :)
 
Mun kaverit ei tunne toisiaan entuudestaan, joten olisivat tarvineet apua ihmisten yhteen kokomisessa. Sen lisäks me muutettiin just ni aattelin et saan siin sit kaks kärpäst samal iskul ku pidän tuparit/vauvakutsut samas :) Onneks lähesin kaverini lupas auttaa kutsujen järjestelyssä :) Hän tulee leipoo meille ja auttaa sitten muissa valmisteluissa myös :)
 
Meillä kaveriporukassa on ollut tapana järjestää raskaana olevalle babyshowerit. Yllätyksen taso on vähän vaihdellut, osa on tiennyt jo etukäteen osa ei.
Toivoisin että kaverini järjestäisivät mullekin bileet, oli sitten yllärit tai ei.. Kieltämättä hiukan pettyisin jos sellaisia ei olisikaan.
 
Mä pidän varmaan sitten ku työt on ohi tai rauhottunu. Mun kaverit tuskin mitää sellasta järjestää ja tykkään järkkäillä ite kaikkii kahvituksia vaikka saanki niistä harmaita hiuksia :D ja jos käy superhyvin pääsis samal pitää tuparit :)
 
Takaisin
Top