Babyshowerit

Minä rakastan kokkailua ja leipomista joten mielelläni leivon ite suolaset ja makeat. Siis Babyshowereille. Ja pidän ne vähän tylsänlaisesti verraten perusjenkkibileisiin. Kutsun siis työkavereita vain. Tiedän, että he haluaa tuoda jotain, joten saavat tuoda vauvalle hoitotarvikkeita. Siis talkkia, rasvaa ym. Hoitajia kun ovat :wink Ainut, että mulle tulee kiire tässä...
 
Näiden juhlien piti olla yllätys mulle,mutta kun me ronsun kans tykätään hengailla pelkät pikku housut jalassa,jos ei oo mitään tekemistä ja on vapaapäivä :D Niin sain tiedon sitten äitiltäni,että koska ne järjestetään etten ihan alasti mee ovee avaamaan ja kerkeen siivoomaankin :DMut yks mikä ärsyttää on se et mun sisko on kutsunu sinne semmosen ihmisen kenen kans en oo missään tekemisissä koskaan ollukaan enkä muutenkaan kyseisestä ihmisestä tykkää.. Joten hyvää juhlaa vaan mulle :sad001
 
No kyllä mä uskon,että tietää,mutta ei sitä kiinosta.. Me ei siis olla tän kyseisen ihmisen kans ikinä oltu minkään näkösis tekemisis nii minkä v*itun takia se piti ylipäätään mennä kutsumaan? Sit ku se tyyppi on viel luonteeltaan semmonen ulla taalasmaa nii jippii ja jei..ei kiva,mut äiti sano ettei nyt voi siskolle mennä sanomaan ettei saa kutsua sitä ku en tykkäö siitä ku näitten piti tosiaan olla yllätys mulle :/
 
Sun pitää sanoa ettei se ei oo tervetullut. Eihän sun nyt tarvii omiin juhliin päästää ihmistä jonka kanssa et oo ikinä ollu ees tekemisissä... Pikkasen outoo. ..
 
Sun pitää sanoa ettei se ei oo tervetullut. Eihän sun nyt tarvii omiin juhliin päästää ihmistä jonka kanssa et oo ikinä ollu ees tekemisissä... Pikkasen outoo. ..
Vähän vaikee ku en periaattees "tiedä" näis juhlista :/ Väkisin kaivoin äitistä ulos sen tiedon :sad001
 
No mut vaikka sit ku se tulee... emmä ainakaa päästäisiin jos ois mun juhlat ja et haluais jotain sinne...
 
En kai mä enää siin vaihees voi sanoo,etten halua sitä tänne? :/ Pitää toivoo ettei tyyliin vaik pääsis paikalle :D Emmä tiiä rupes ahdistaa koko tilanne :/
 
Muokattu viimeksi:
Mä soitin paniikki puhelun jo mun parhaalle kaverille,joka ei pääse paikalle,että menis vaivihkaa kyselee ketä on tulossa ja sit siinä vaiheessa puuttuis asiaan :) Huuuh :) Toivottavasti auttaa,eikä kyseinen ihminen tule tänne :)
 
Mut jos se kuitenkin tulee, niin toivottavasti sinne tulee niin paljon muita, että voit ihan vaan ohittaa sen ja seurustella muitten kanssa. Asioilla on kuitenkin tapana suttaantua :) (Mut vähä höhlä sisko, silleen rakkaudella sanottuna...)
 
No en ymmärrä,eikä paras kaverikaan ymmärrä,miks se piti kutsuu..meillä on monta muutakin yhteistä kaveria,jotka oisin ottanu tänne ihan mielelläni.. Mutta onneks tänne tulee paljon ihmisiä nii voin sitte sivuttaa koko ihmisen vaikka se ärsyttääkin ja pitää vähän varoo sanomisia :sad001
 
Mulle pidettiin tänään juhlat! Siellä oli kauheasti ihania ystäviä joita oli niiiiin hienoa nähdä, osaa pitkästä aikaa. Sain lahjaksi hemmotteluhoidon Kämp Spahan sekä jokaiselta jonkun lupauksen. Nyt pn skumppaseuraa, lenkkiseuraa, kahviseuraa, vauvanhoitoapua ja mammanhoitoapua. Naurettiin että taitavat tuntea äidin kun monessa oli mainittu kuohuva. En siis mikään suurkuluttaja ole mutta lasi hyvää shampanjaa on silloin tällöin nähty välittömässä läheisyydessäni :wink arjen luksusta...
 
Mä pidän itselleni ihan omat kutsut: varasin dayspahan oikein kokonaisen päivän verran hoitoja, esikoinen päiväkodissa... aah. Kasvohoito, intialainen päähieronta, koko selän, hartioiden ja niskan hieronta, kunnon jalkahoito laajamittaisella jalkahieronnalla, bikinialueen sokerointi... mietin vielä manikyyriä, mutta johan tossa ajassa tulee muuten jo liian nälkä jos pidemmäksi aikaa jää, vaikka saa siellä teetä ja hedelmiä... :P
 
Mä mainitsin miehelle et miks kuka ei oo järkänny mulle babyshowereita :rolleyes: meil on lauantaina valokuvausliikkeessä masu kuvausaika ni lupas sit viedä mut sen päälle syömään johonki kivaan paikkaan :p ihana mies :love7 ei ollakkaa käyty ku millon viimeks yhdessä syömässä jossain :Heartpink
 
↑ Tuosta tulikin mieleen...tuo rontti ei ole vielä toteuttanut sitä päivää jonka minulle lupasi. Eli vietettäisiin päivä ihan kahdestaan. Ja nyt on kuun puoliväli. Pitääkö minun muistuttaa? Oikeesti?
 
Takaisin
Top