Babyshowerit

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja 8sepe9
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Musta ois kiva jos olis showerit, mut ite en kyllä jaksa ruveta järkkäämään. Ekasta pari kaveria järkkäs mut luulen ettei ne tokan kohdalla ole aatellu juhlia järkätä.

Mäkin oon miettiny et ois kiva ja äitini ne todennäkösesti minulle järjestää :) Ainoa ongelma on etten niitä vauvan ruokia oikeen voi maistaa,kun oon melkeen kaikille allaerginen :/

Mä oon varmaan kamala ihminen mut mä oon sanunu kaikille kavereille että kukaan ei saa järjestää mulle yhtään mitään että en jaksa tollasia "lapsellisia" juhlia.. Muutenki tää koko raskaus aika pyörii vaan tän vauan umpärillä ja vauva juttuja sinne tänne nii en kyllä kaipaa mitään ylimäärästä.. Vois vaan olla ja helmikuu ja tää vauveli syntyy..

Aah mun showerit oli aikoinaan lähinnä kahvittelua ja herkuttelua hyvässä seurassa :) ei siis mitään leikkejä jne oli vaan mahtavaa nähdä kaikkia kavereita vaivattomasti...

Semmosia minäkin suunnittelen. Loppuraskaudessa ei välttömättä huvita tälläytyä ihmisten ilmoille, mutta kavereita tekis mieli nähdä. Mulla on kaveriporukka kyllä laidasta laitaan eivätkä tunne toisiaan joten ei tulis mieleenkään kutsua heitä yhteen. Pidän Babyshowerit työkavereille kun muutenkin sillä porukalla mennään milloin missä. Hyvää ruokaa ja jotain ihanaa kakkua, ehkä vähän voidaan hypistellä vauvakamoja mutta ei pelejä.

Mä en kyllä tällä kertaa pidä mitään showereita, mutta viimeeks oli ihan kiva käydä vaan tasokkaasti syömässä kavereiden kanssa, olipahan tekosyy kerätä niitä saman pöydän ääreen ympäri Suomea...mutta en mäkään mitään leikkejä olis todellakaan harkinnu, saati masukipsejä yms...mitä sellaisellakin tekee ja mihin laittaa? Mulla on kauniitakin koriste-esineitä ja niitäkin liikaa, niin tosi kiva olis hyllyn päällä vielä joku masukipsi :D :D hyh.

Emmä ees tajunnu mun ekoilla vauvasuihkuilla järkkää mitään leikkejä ja jälkeenpäin tajusin et niistä ei otettu yhtään kuvaa muistoks :( tosiaan vaan oli syömistä, seurusteluu ja lahjojen avaamista. Mä tahdon paljon vauvalahjoja! :D Ja oishan se kiva saada ittellekki jotain.. :P

Haha, no vaikka :D
Onhan se mukava nähdä kavereita ym. Eli vaan sanoo, että tarjoot kakun ja kahvia ja jos joku haluu leipoo jotain ni saa tuoda :) Eihän se ole se pääasia että sais lahjoja tai muuta vaan se yhdessäolo kavereiden kanssa :)

Musta tuntuis kauhean hassulta pitää itelle tuollaiset kutsut. Vähän ku järjestäis itelleen polttarit...?!

Elya, mun mielestä kans outoa pitää tommoset kutsut jostain syystä. Mut sit toisaalta ei tuntuis oudolta, jos joku kutsuisi itse pitämilleen babyshowereille ja menisin kyllä... Ei niinku siis hirveesti logiikkaa taas tässä mun ajattelussa... :hilarious:

Sanoin mun siskoille suoraan, että haluisin että semmoset järjestettäisiin, mutta en sit tiiä onko ne unohtanut vai onko ne tulossa. Ei oo ainakaan vielä mitään tapahtunut :p

Mut jos eivät järjestä, niin en loukkaannu...
...ainakaan kovin verisesti - enpä vissiin!!!! :angry4 :mad: :angry5:smiley-angry007 :smiley-angry002:smiley-angry019:devil07:finger002:violent006

Mulla varmaan miehen käly pitäs jos asuisivat lähempänä, mut ovat ehkä tulossa tänne muutaman vko päästä niin höpötellään sitten urakalla :)

Mun vauvakutsut/tuparit olivat viime lauantaina ja täytyy sanoa, että vaikka järkkäsin ne itse kotona, niin oli kyllä ihana päivä :) Mun hyvä ystävä (vauvan kummitäti) lupas auttaa kutsujen järjestelyissä. Hän oli jo valmiiksi leiponut osan syötävistä ja loput leivottiin tuona kutsu päivänä klo: 12.00 alkaen. Oli niin kivaa höpötellä ja leipoa yhdessä hyvyyksiä :) Neljän aikaa vieraat saapuivat paikalle... lähimmät tulivat täältä Turusta ja kauimmaiset Taivassalosta ja Helsingistä. Sitten syöpöteltiin, arvailtiin koska vauva syntyy ja mitkä ovat pienen mitat, avattiin lahjoja ja sitten mua pommitettiin kaiken maailman kysymyksillä :D Illalla vielä vauvan kummitäti tiskas kaikki astiat ja piti mulle seuraa kunnes mies tuli kotiin evakosta :) Joten vaikka alunperin aattelin itse hoitaa kutsut, niin loppupeleissä sain niin paljon apua, että en tehnyt muuta kuin keräsin läheiset yhteen :)

Takaisin