Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vauvan kotiutumisvaatteista. Meille tulossa marraskuussa esikoinen, ja olen jo alkanut miettimään kotiutumisvaatteita. "Ongelmana" siis syksy, eikä käsitystä siitä, miten paljon vaatetta tarvisi päälle. Yritin googlailla, mutta löytämäni vastaukset oli ihan järjettömiä. Tuntui, että järjestäen jokaisella keskustelupalstalla ihmiset on pukenut syyslapselle kaksi kerrosta sisävaatteita, siihen päälle joku villa- tai fleecevälikerros, sitten vielä toppahaalari JA joku viltti autossa. Voisin ymmärtää jos ulkona olisi toistakymmentä pakkasta ja matka tehtäis kävelle vaunuilla eikä autossa... Ite oon aatellut enemmänkin, että merinovillahaalari, siihen päälle ehkä jotkut housut ja paita / ohut jumpsuit ja sitten kaukaloon lämpöpussiin. Tai vaihtoehtoisesti nallehaalariin, jos kaukaloon ei mahdu lämpöpussin kanssa. Silloin ehkä joku viltti autoon varuiksi mukaan, tosin sellanen varmaan on anyway mukana. Tietty myssyt, sukat ym. lisäksi. Oonko ihan jäädytämässä lastani? Veikkaan, että tossakin tulee jo helposti kuuma, autohan on jo semilämmin valmiiksi ja nopeasti lämpenee takaisin ihan sisälämpötiloihin, ja tuskimpa ulkonakaan on edes pakkasta..
Tyhmä kysymys liittyen alkuraskauteen, ihtellä kun vasta FLOn mukaan 5+4 ja huomenna mahollisuus varata aika ensimmäiseen neuvolakäyntiin, mutta onko raskaustestin viivan vahvuudella jotain merkitystä?
Toki itse stressaa tuulimunaa ja muuta, ja nyt joillakin palstoilla on tästä ollut puhetta niin mietin saisko etes tästä mielen rauhoittumaan, kun itsellä selkeä vahva plussa...
Antakaapa vinkkejä mikä ois hyvä "turvakaukalopussukka" ihan vastasyntyneelle? Turvakaukaloon kun ei suositella varsinaista toppapukua niin mikäs sitte?
Miksei suositella toppista? Äitiyspakkauksen toppiksesta saa myös pussukan, käykö se? Tässä alettu pikkuhiljaa miettiin mitä kaikkea vauva tarvii ja pyritään löytämään kaikki käytettynä mikä tulee tarpeeseen vain lyhyen ajan.. :angelic: