Arvauksia :)

Mulla on jotenki ollu tyttöfiilis koko raskausajan, ihan samanlainen raskaus kun kahesta tytöstäkin lukuunottamatta tosi kuivia limakalvoja.. Nenästä vuotaa verta ku vähän niistää ja liukkaria on pitäny käyttää pupuillessa. Lisäks turvotusta on huomattavasti vähemmän mitä tytöistä. Mut noi voi selittyy silläkin että imetän edelleen n 5krt/pvä 9kk ikästä tosikkoa. Mut mies toivoo kovasti poikaa, vaikka on toki onnellinen tytöstäki. Itestäki poika ois kiva kun ei semmosta vielä oo mut toisaalta ajatus kolmesta tyttärestäki ois ihana :) joka tapauksessa, yhtä rakas on oli kumpi vaan :) ja meinataan kysyä sukupuolta ultrassa, neljä viikkoa enää! :) :)
 
Nt-ultrassa poikaolo vahvistui. Ei me mitään värkkejä nähty, mutta laskujen mukaan 12+5 ja koon mukaan 13+2, eli siitä päätellen poika on natsannut heti kun siemenet pääsi sisään.
 
Mulla on alkanut kallistua vähän veikkaus tyttöön ja toisaalta taas ei mitään hajua :D
mut apua joillain alkaa jo tosiaan aika pian olla rakenneultria vaikka taitaa muutamalla olla vielä nt käymättä.Meillä viel reilu 6vko rakenne-ultraan toisaalta tuntuu pitkältä ajalta mut eiköhän se äkkiä mee :) Vajaa 3vko niin on lääkärineuvola missä toivottavasti myös ultraa niin se on hyvä välietappi :)
 
Mua on vähän alkanut vaivaamaan se et jos tää onkin poika niin miten miehen suhtautuminen esikoiseen(tyttö) muuttuu. Kun siis toivoi jo esikoisesta poikaa ja ehkä hivenen pettyi kun kuuli tytön olevan tulossa. Toki on ollut hyvin iloinen ja onnellinen tytöstä, mut kovasti puhuu et jos tästä toisesta tulee poika niin sit kun se kasvaa niin teen sen kanssa sitä ja tätä. Oon yrittänyt sanoa et voithan sää tehdä niitä juttuja, osan jo ens kesänä, myös tytön kanssa jne. Jotenkin harmittaa esikoisen puolesta jos tästä tulee poika ja mies keskittyykin vauvaan sit sukupuolen takia enemmän ja no myöhemminkin, kun esikoinen on täysin isin tyttö. Äiti ei välillä kelpaa ollenkaan vaan on päästävä isin syliin jne. Mies ei tosin haluis vielä ru:ssa kysyä sukupuolta vaan et se selviäisi vasta kun vauva syntyy. Ite haluisin tietää jos ru:n jälkeen, mut katotaan nyt mitä tehdään.
 
Täällähän on muutamilla NIPTin tulokset selvillä. Haluatteko kertoa, osuiko arvaukset oikeaan vai menikö metsään? Olis kiva tietää.
 
Mä en edes arvaillut tai ollut oloa kumpaankaan suuntaan ennen kuin kuultiin NIPTistä että on tyttö tulossa.
 
Mulla ollut ihan tyttöolo alusta asti, mutta huomasin vauvanvaatteita katsellessani netistä, että huomio kiinnittyy vain "poikien vaatteisiin" :confused: Saispa jo tietää sen sukupuolen, niin voisi alkaa ostelemaan muitakin kyin neutraaleja värejä :)
 
Juttelin äsken äiskän kanssa puhelimessa ja hän tuumasi perjantaisen visiitin perusteella, että tää on ihan poikamaha! Nyt on selvästi enemmän veikkauksia pikkuveikkaan.
 
Nyt on kyllä alkanut olla vähän piilevä poikafiilis ja jossain raskaus-nettitestissä tuli vastauksena myös poika. Mies vitsailee aina mun epäonnea ja kun se haluais tyttöä niin tuli mieleen että mun "epäonnella" onkin varmaan just poika :D
 
Mulla on alkanut myös tulla vähän poikaolo. Aluksi olin ihan varma, että toinen tyttö olisi tulossa, mutta nyt on alkanut tuntua, että josko sittenkin poika. Saa sitten laittaa koko vaatekaapin uusiksi, kun meidän esikoinen on niin prinsessa. :grin
 
Meillä mies ei millään haluisi tietää sukupuolta ru:ssa, mä eb taas jaksaisi edes siihen asti odottaa :eek: Onko muilla samanlaisia ongelmia?
 
Me käytiin sama keskustelu viime kerralla. jos mies ei olisi halunnut tietää, niin kätilö olisi saanut kirjoittaa lapun tai mies poistua huoneesta ja sillä olitaisiin menty. Se olisi tosin tarkoittanut sitä, että en olis voinut tietoa jakaa kenenkään kanssa. Ystäväpariskunta teki samalla tavalla ja toimi. Meillä ongelma ratkesi, kun ajomatkalla ultraan mies yhtäkkiä totesi: yllättynhän mä samalla tavalla nyt kuin sitten salissakin -jos kaikki hyvin, niin haluan tietää. Että näin :wink
 
Mulla on itsellä ollut alusta asti ihan poikaolo. Ja oon aina nähnyt itseni jotenkin pojan äitinä. Esikoista siis odottelen. Suurin osa kavereista veikkaavat että tyttö olisi tulossa mahan muodon takia :) Kuun lopussa olisi rakenneultra, jossa mahdollisesti sukupuoli selviää. Hieman on vielä epäselvää kysytäänkö vai ei, eriävät mielipiteet miehen kanssa :wideyed:
 
Mulla on aikalailla tyttöolo ja tähän asti mun olot on pitäneet paikkaansa. Katsotaan miten tällä kertaa :D Rakenneultra 31.5.
 
Mulle on veikattu eniten koiranpentua! :D Kun ollaan uutista kerrottu, ihmiset eivät millään meinaa uskoa. Ja lopulta mm. mahan perusteella povataan poikaa.
 
Mä oon poikaa alusta asti veikannut mut nyt ollu hetken aikaa tyttöfiilis.
Näin unenkin että synnytin tytön ja nyt jännäillään rakenneultraan asti joka on vasta 13.6!
 
Takaisin
Top