Arvauksia :)

October2016

Jostain jotain jo tietävä
Arvauksia siitä, onko tyttö vai poika, yksi vai monikkoraskaus. Olisi hauska lopulta katsoa, kuinka moni arvaus/tunne olisi osunut oikeaan. Ja tämä leikkisyydellä ja huumorilla kevennettynä, tietenkin :)
 
Ja voin aloittaa. Voimakkaista oireista johtuen olen miehelle vitsaillut, että masussa olisi kaksi asukkia, sukupuoleksi veikkaan poikaa :)
 
Yks täällä vaan ja poika. Ihan sillä et ruoka maistuu paremmin ku tyttöjen raskauksissani ja kahvikin vielä menee. Nää toki voi muuttua.. :)
 
Aikaisen pahoinvoinnin takia ajattelin että kaksi voisi olla. Itsekin olen kaksonen. Mutta arvaan kuitenkin että yksi on masussa. Ja tyttö, koska tuntuu niin samalta kuin esikoisen kanssa.

Edit: me tehtiin tänään 7.2. sormustesti ja se sanoo että poika ;D
 
Muokattu viimeksi:
Oireet ollut jo ennen plussaa voimakkaat, joten vitsailin, että kaksi ois mut saapi nähdä. Rv5+2 vasta menossa.
 
Uskoisin että yksi, kun oireet ei kovin voimakkaat.Saattais hyvinkin olla tyttö. Mut ihan sama kumpi tulee, kun ensimmäinen olis. Rv 5+1
 
Arvaan että yksi, mutta jännitän että kaksi.. Edellisessä raskaudessa oli kaksi, mutta toinen ei sitten lähtenyt kehittymään. Ja poikaa veikkailen, esikoinen on poika :)
 
Mulla alkaa olemaan vähän tyttöolo, voi johtua siitäkin että tyttöä tässä ollaan yritetty. Esikoisesta oli vahva poikaolo alusta asti ja poikahan sieltä tuli :)
 
Ei mitään hajua kumpi ja montako tulossa, mut toivon kaksosia ja sukupuolilla ei väliä. Mut kyl mä sen yhdenkin otan ja tosiaan sukupuoli on ihan toissijaista. Molempia jo ennestään ni ihan sama.
 
Tyttö ois kiva, koska oo keksinyt niin hyvän nimen. Mulla vaan on poikaolo. Molempi parempi, on meillä pojallekin jo ihan hyvä nimi keksitty. :D
 
Täällä myös olisi tytölle jo niin sopiva nimi valmiina, että toivottavasti joskus saisi käyttöön :). Veikkaan itselleni siis poikaa :D
 
Pitää varmaan ostaa sitten lapsille tyttö hamsteri, jolle antaa hieno nimi jos tulee poika. ;D
 
Onko tyttö tai poika lapsen välillä jotain vahvoja eroja raskausoireissa? Josta voisi päätellä tai arvailla kumpi on tulossa?
 
Jostain syystä ihan tyttöolo! Aiempia lapsia ei ole, eli ei mitään käsitystä miltä pitäisi tuntua. Mutta tytöltä tuntuu :D
 
Mulla oli viime raskaudessa vahvasti tyttöolo alusta alkaen ja tyttöjä sieltä tulikin sitten ❤
 
Epäilen että tyttö :) niin on esikoinenkin :)
 
Takaisin
Top