Arvauksia :)

Keskustelun 'Laskettu aika lokakuussa 2016' aloitti October2016, 31 tammi 2016.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. October2016 Aloittelija

Arvauksia siitä, onko tyttö vai poika, yksi vai monikkoraskaus. Olisi hauska lopulta katsoa, kuinka moni arvaus/tunne olisi osunut oikeaan. Ja tämä leikkisyydellä ja huumorilla kevennettynä, tietenkin :)
  2. October2016 Aloittelija

Ja voin aloittaa. Voimakkaista oireista johtuen olen miehelle vitsaillut, että masussa olisi kaksi asukkia, sukupuoleksi veikkaan poikaa :)
  3. Vadelma85 Peruskäyttäjä

Yks täällä vaan ja poika. Ihan sillä et ruoka maistuu paremmin ku tyttöjen raskauksissani ja kahvikin vielä menee. Nää toki voi muuttua.. :)
  4. isla80 Tuttu foorumilla

Aikaisen pahoinvoinnin takia ajattelin että kaksi voisi olla. Itsekin olen kaksonen. Mutta arvaan kuitenkin että yksi on masussa. Ja tyttö, koska tuntuu niin samalta kuin esikoisen kanssa.

Edit: me tehtiin tänään 7.2. sormustesti ja se sanoo että poika ;D
    Last edited: 7 helmi 2016
  5. AaIina Uusi käyttäjä

Oireet ollut jo ennen plussaa voimakkaat, joten vitsailin, että kaksi ois mut saapi nähdä. Rv5+2 vasta menossa.
  6. Pikkusiili Aloittelija

Uskoisin että yksi, kun oireet ei kovin voimakkaat.Saattais hyvinkin olla tyttö. Mut ihan sama kumpi tulee, kun ensimmäinen olis. Rv 5+1
  7. Tähtitoive Aloittelija

Arvaan että yksi, mutta jännitän että kaksi.. Edellisessä raskaudessa oli kaksi, mutta toinen ei sitten lähtenyt kehittymään. Ja poikaa veikkailen, esikoinen on poika :)
  8. Shalley Aloittelija

Mulla alkaa olemaan vähän tyttöolo, voi johtua siitäkin että tyttöä tässä ollaan yritetty. Esikoisesta oli vahva poikaolo alusta asti ja poikahan sieltä tuli :)
  9. PikkuApila123 Peruskäyttäjä

Mulla on ihan poikaolo :)
  10. toinenpikkuinenko Peruskäyttäjä

Poika ihan vain siksi ettei miehen sukuun kauheasti muita näytä syntyvän
  11. soffendaali Uusi käyttäjä

Ei mitään hajua kumpi ja montako tulossa, mut toivon kaksosia ja sukupuolilla ei väliä. Mut kyl mä sen yhdenkin otan ja tosiaan sukupuoli on ihan toissijaista. Molempia jo ennestään ni ihan sama.
  12. nipi Aloittelija

Tyttö ois kiva, koska oo keksinyt niin hyvän nimen. Mulla vaan on poikaolo. Molempi parempi, on meillä pojallekin jo ihan hyvä nimi keksitty. :D
    • Tykkää Tykkää x 1
  13. Mette Uusi käyttäjä

Täällä myös olisi tytölle jo niin sopiva nimi valmiina, että toivottavasti joskus saisi käyttöön :). Veikkaan itselleni siis poikaa :D
    • Tykkää Tykkää x 1
  14. nipi Aloittelija

Pitää varmaan ostaa sitten lapsille tyttö hamsteri, jolle antaa hieno nimi jos tulee poika. ;D
    • Tykkää Tykkää x 1
  15. Fanna Aloittelija

Meillä on tyttö ja poika, nyt on ihan poika olo
  16. aateli Uusi käyttäjä

Onko tyttö tai poika lapsen välillä jotain vahvoja eroja raskausoireissa? Josta voisi päätellä tai arvailla kumpi on tulossa?
  17. riitunen Aloittelija

Jostain syystä ihan tyttöolo! Aiempia lapsia ei ole, eli ei mitään käsitystä miltä pitäisi tuntua. Mutta tytöltä tuntuu :D
    • Tykkää Tykkää x 1
  18. nipi Aloittelija

Mulla oli viime raskaudessa vahvasti tyttöolo alusta alkaen ja tyttöjä sieltä tulikin sitten ❤
  19. Pikkusiili Aloittelija

20. omppoloinen Rakastunut foorumiin Kesäkuun äidit 2019 Toukomammat 2017

Epäilen että tyttö :) niin on esikoinenkin :)

Jaa tämä sivu