Arvauksia :)

Veikkaan että yksi tulossa, joka on tyttö :) Arvauksen perustan siihen, että ennestään löytyy jo tyttö ja poika ja raskaudet on ollut jo ennen plussaa aivan erilaiset.
Mulla muuten mennyt raskauksien oireet just päinvastoin mitä yleensä sanotaan että tyttöraskaudessa tulee ja mitä poikaraskaudessa.

Jännä nähdä osuuko arvaus oikeaan Kumman vaan otan avosylin vastaan ❤
 
Meillä on molemmat ja veikkaan poikaa.
Esikoinen tyttö ja kuopus poika.
Pojasta oireena oli myös nenäverenvuoto, jota on nytkin ollut :D
 
Mä oikeestaan toivon toista poikaa, jos tämmöstä voi ääneen sanoa... Esikoisen kohdalla oli vahva poikaolo alusta asti. Olisin hämmentyny tytöstä.

:nailbiting:
 
Aateli: Mulla oli alussa molemmista lähes samat oireet, sit kun maha kasvoi, niin moni sanoi, että selvä poika maha ..nyt siis vaan semmonen tunne, että poika taitaa olla tulossa
 
Niin, ilmeisesti sitä sanotaan että poika maha kasvaa suoraan eteenpäin kun taas tyttömaha "leviää" myös sivuille :/ Tiedä sitä sitten :)
 
Omasta mielestä mulla oli kyllä samanlaiset mahat molemmista ja kuvissa sen huomaa myös :D
 
Mielessäni pientä prinsesaa toivoisin. Mutta vaikka ensimmäistä odotan ni tuntuu että on poika. Voi olla sekin että tulossa kahdeksan poikaa serkuksi ja vain kaksi tyttöä. :D sormustestikin näytti poikaa. :D
 
Nyt raskausoireiden lievyyden vuoksi veikkaan tyttöä. Jos alkaa terveys pettää samalla lailla ku ekassa raskaudessa, niin sit arvaus vaihtuu pojaksi :-D
 
Mä oikeestaan toivon toista poikaa, jos tämmöstä voi ääneen sanoa... Esikoisen kohdalla oli vahva poikaolo alusta asti. Olisin hämmentyny tytöstä.

:nailbiting:


Ite myös huomaan ajattelevani usein että olisihan se aivan ihanaa kun saisi toisen pojan, mammanpoikia talo täys :wink

Mutta sitten taas toisaalta ajattelee että olisihan se prinsessankin saaminen ihana kokea. Että tiedä sitten, molempi parempi ♡♡

Oon huono arvailemaan ja kun ei juuri oireita ole vielä
 
Nyt ku tarkemmin miettii niin aika sama se kyllä on kumpi tulee, pojan vaatetta olis tosin paljon valmiina. Aiotteko kysyä rakenneultrassa?
 
Muokattu viimeksi:
Mä luulen odottavani poikaa, koska esikoinenkin on poika, mutta salassa toivon jostain syystä tyttöä Molemmat käy :Heartred
 
Meillä kaks poikaa mut nyt on jotenki sellanen olo et saattas olla tyttö tulossa :) saapa nähä. Salaa toivonkin tyttöä kyllä mutta jos se on poika niin yhtä rakas ja tervetullut hänkin on meille :Heartred
 
Tuntuu ihan pojalta. Ekalla keralla ei ollut mitään tunnetta et kumpi on tulossa.
 
Vaun testi näytti poikaa samoin sormustesti..alan itsekin kallistumaan poikaan, vaikka ensin elättelinkin toiveita tytöstä. Olisinkin kyllä ihan hukassa tytön kanssa, kun niin hyvin on nuo auto ja robottijutut hallussa :D
 
Kuolasin taas tänään ah niin söpöisiä tyttövauvojen vaatteita... Pojalta tämä silti vieläkin tuntuu. Suosikkivaatteet on tallella, eli säästäisin kyllä monta monituista euroa, jos poika tulee.
 
Mä oon säästänyt kaiken toistaiseksi mitä esikoiselta on jäänyt. Jää nähtäväksi kumpi on tulossa.
 
Tein myös Vaun testin ja tsekkasin kiinalaisen syntymäkalenterin. Molemmat ennusti poikaa. Miten se sormustesti menee? Nää on ihan hauskoja, vaikka ei paikkaansa pitäiskään. Viime kerralla nämä samaiset testit osuivat kyllä oikeaan.
 
Takaisin
Top