Arvauksia :)

Mä oon aina kuvitellu, kun oon miettiny tulevaisuutta, että saan tytön ja siksi yksi ilta hämmästyin kun tuli niiiin vahva olo, että tästä tulee poika! :p Sen jälkeen oon ollu "varma" että poika tulee, en yhtään tiiä mistä tää tunne on tullu ja voin olla hyvin väärässäkin :grin se jää nähtäväksi, mutta tosiaan jännän vahva olo!
Pääasia olisi kuitenkin, että tulisi jompikumpi terveenä syliin asti :happy: :Heartred

5+0
 
samat oireet ainakin vielä nyt 6+6 kuin esikoisesta eli arvaus tyttö. Kumpi vaan käy toki :)
 
Veikkaisin (haaveilen) tyttövauvaa. :) 2 poikaa perheessä jo. Edellisissä raskauksissa ruokahalu ollut alusta asti hyvä, eli kaikkea ja kahden edestä, vaikka on närästänytkin ja vähän kuvottanut. Nyt ei ole tehnyt herkkuja mieli juuri lainkaan. Siitä kun on syönyt, saattaa jo tunnin päästä olla nälkä. Illalla kun syö iltapalan pitää joutua heti nukkumaan ettei yöllä herää nälkään.. :D
 
Veikkaan tyttöä, koska on ollut pakosti aika sitkeä ja pitkäikäinen kaveri, kun hedelmöittyminen tapahtui muutaman päivän luultua myöhemmin. Mulle kyllä rehellisesti sanottuna on ihan sama kumpi sieltä tulee, kunhan vaan joku sieltä tulisi :)
 
Mulla on poikafiilis. Ehkä jopa kaksospojat. Niille olis jo nimetkin valmiina! :D Vaun testi sanoi poika, ja kaksos-epäily siitä, kun tuntuu välillä hassusti vihlovan molemmille puolille kohtua. Ja ovis-ultrassa näkyi yks vahva johto-follikkeli ja toinen vähän pienempi. Että oliskohan ne molemmat lähteny liikenteeseen. Meillä siis taustalla inseminaatio.
 
Itellä on jotenkin vahva tyttöfiilis ollu koko ajan. Oon miettiny nimeä myös pojalle mut selkeesti enemmän tytölle, monesti havahdun siihen kun mietin tytön nimeä :D oireet oli tossa välillä vähän erilaiset mitä kahessa aiemmassa raskaudessa joista molemmista tuli tyttö. Tyttöolo oli myös heidän kohallaan mut varsinkin esikoista oottaessa pistin ajatukset syrjään ja itepäisesti ajattelin että poika tulee, kun miehen suvussa on niin vähän tyttöjä. Mut siis ne eroavat oireet oli pahoinvointi aamulla jos heräsin aikaisin, en kuitenkaan pönttöä tarvinnu halata. Ja se ettei makeaa oo tehny mieli kun taas tyttöjä oottaessa oisin voinu elää karkilla :D mut nyt on nuo eriävät oireet kadonneet, niin saas nähä :) toivoisin poikaa kun ei semmosta vielä ole, mutta suunnattoman onnellinen olen tytöstäkin :)

Tiedänkin jo että yks siellä vaan on, ja sukupuolikin selviää varmasti rakenneultrassa :)
 
Mulla on tyttöolo, ja toive myös :)
Vaikka tietysti olen ikionnellinen kummasta vaan, kunhan saan sen syliin asti.
Minulla on kaksi tytärtä jo ennestään, ja tuntuu että tottakai tämäkin on tyttö.
En näe itseäni pojan äitinä, mutta se voi johtua myös siitä, kun olen jo kaksi tyttöstä hoitanut.
Nimiäkin keksin vain tytölle.
 
Mulla oli sellai fiilis ennen raskautta et jos saan vielä lapsen niin se on varmasti tyttö.
Nyt kun testi näytti plussaa niin tuli heti poikaolo. :Heartblue
Enestää löytyy jo 2 tyttöä ja poika joten sukupuolella ei väliä. :love2
 
Mä nyt sit veikkaan poikaa.
Siksi, että alkuraskaus on nyt ollut ihan erilainen (ei väsymystä tai pahaa oloa) kuin kahdesta tytöstä, vaik ei se mitään toki oikeesti sano :D. Ja koska toivon poikaa :3
Kaksosia ei suvuissa pyöri ni kyl siä salee yks on.
 
Mä en oikeestaan enää tiedä kumpaa veikkaan enemmän,ennemmin siis sanoin et poikaa mut huonosta olosta voisin myös veikata tyttöä.Toki huono olo ei oo ollu ehkä ihan yhtä pahaa kun tytön aikana, mutta pojan aikana ei ollut mitään.Et jotain niiden väliltä voi olla kumpi vain :) Enkä vielä oo päättänyt kysytäänkö kumpi,jos kaikki menee hyvin rakenne ultraan saakka.Toisaalta ois kiva yllätys ja kun ei ne oo satavarmoja veikkauksia niin en tiedä uskaltaako kuitenkaan ostaa vaatteita tietylle sukupuolelle.Kai sitä jonkin verran löytyy myös neutraaleja :)
 
Veikkaan että olis poika tulossa :) aikaisemmassa raskaudessa oli varma että poika, mut tyttö tuli :) nyt kuitenki aikasamat olot ku viimmeksi mut herkkuja ei tee mieli nii ku viimmeks (suklaata meni kaksin käsin ) .. nii ja yks kerrallaan kiitos :) :Heartred
 
Moi
mä epäilen et mun eka vauva mikä on nyt tulossa on poika
en tiiä sen tarkemmin mulla on aina ollu rautanen tahto ja kova pää tehdä kaikkea mitä itse oon aina halunnu mun mieskään ei aina pärjää mulle kinastelussa oon jopa jo vielä ennen raskauttakin oon ollu kova pala ja herkästi suuttuva stressaava nyt ne on vaa voimistunut enempi ku oon raskaana :)
ja tykkään syödä tosi paljon proteiinia joka päivä himottava olo tulee heti ensimmäisestä palasta oli se sitten esim vaikka maitoa
nolottaa ku mies kattoo ihmeissää ku vedän oikein kahden käden edestä proteiinia valkuais maito tuotteita ja rautaa syön tosi paljon esim muodoissa pinaattia vedän yli puoli kiloa päivässä mustaa leipää täyjyväruista syön ku eläin tosi paljon jne...
näitten perusteella epäilen vahvasti että poika tulossa
 
sori jos kysyn mut tietääks kukaa miten nopeesti esim . pahoinvointi tulee plussan jälkee ?
mulla ei oo ollenkaa ollu pahoinvointia kovaa väsymystä ummetusta oli vähän aluksi ja nippailua oikean puolen tissistä ei muuta
 
NewMama90 Se on täysin yksilöllistä mitä tulee -jos tulee- ja milloin.
Myös saman naisen eri raskaudet voi olla hyvinkin erilaisia, kuten mulla on ollut. Tokaa oottaessani luulin tietäväni mitä on tulossa, väärässäpä olin :D
Nyt oon odottanu pahoinvoinnin tai yrjöömisen alkavan, mut luojan kiitos ei oo alkanu viä ainakaan!
Ekalla kerralla oli paha olo koko ajan, tokalla kerralla yrjösin 5 viikkoa. Oireet alkoi melkein heti plussattua, nyt tosiaan ei oo (vielä?) kuin närästys ja tissikipu.
 
Pistetään korvan taakke muistiin :)
mut aika jännä juttu toi et ei kai sitten vaa kaikille tuu kovia oireita koko ajan oon tuuminu mun pään ihan raunioiksi asti että mitäköhän pikkusella nyt on masussa ku ei ollu mitää sellaisia oireita mistä saisin varmuuden että masussa tosiaan on pikkuinen vielä säilössä ja kunnossa seuvaara suuri jännite on ku alkaa vihdoin odotettu eka neuvola reissu ja olo on ihan niiku vintti pimeenä hölmistyny töttöröö pööh ku ei tiiä ottaaks ne multa mitä kokeita testejä entä rakaustodistus entäs äitiyspakkaus mitä sekin sisältää ? tuntuu et on tuhat kunta kysymystä jotka juilii taukoamatta päänupissa
 
Esikoista odottaessa oli poikaolo, ja väärin meni. Seuraavasta en osannut odottaa mitään, ja taas tuli tyttö. Nyt on taas poikaolo, mut en luota olooni yhtään. Yksi tulossa kaiketi. En tiedä miksi mäkin oon joskus toivonut tuplia. Ultrassa selviää määrä.

Mites, kerrotaanko sukupuoli nykyään aina jos vaan näkyy? Ja sehän näkyy vasta myöhemmin.
 
Ekalla kerralla oli ihan tyttöolo ja tyttö tuli. Nyt on ihan eri oireet, paljon pahemmat kuin ekalla kerralla, mutta siltikin ihan tyttöolo :) Nimiäkin tulee mieleen vain tytölle...
 
Itse en osaa ajatella muuta kuin toista poikaa, mutta isä kertoi luulevansa, että tyttö olisi tulossa :)
 
Takaisin
Top