Arvauksia :)

Meillä on yksi tyttö jo ennestään ja silloin oli myös ihan tyttöolo. Nyt on oireet ihan erilaiset tai oikeastaan nyt on oireita kun edellinen raskaus oli täysin oireeton, mutta silti on jotenkin tyttöolo. Toisaalta olisi ihanaa saada pieni poikakin, mutta toisaalta tytölle olisi kaikki valmiina. :)
 
Meijän esikoinen on tyttö ja koko raskausajan (rv17->) mulla oli tyttöfiilis. Nyt on vähän vaihdellut, mut oon kallistunut enemmän pojan puolelle ton etomisen takia.
 
Mä äsken ar-ultrassa totesin gynelle, että eikö näytäkin ihan tytöltä. Sitä nauratti :grin
 
Mulla oli esikoisesta tyttöolo heti alusta asti. Näin joskus alussa untakin, että tyttö siellä on ja niinhän se piti paikkaansa. Nyt ei ole vielä sellaisia selkeitä viboja tullut, et kumpi olis. Naama kukkii samalla lailla kuin esikoisesta, mutta silloin ei ollut tällaista pahoinvointia ja siitä olenkin miettinyt et jos olis poika kuitenkin. Tyttö ois helpompi, kun on niin paljon kaikkia vaatteita jne. ennestään, mutta toisaalta toivoisin ehkä poikaa. Siitäkin kun olen uneksinut, et meillä olisi tyttö ja poika, mutta silloin ajattelin esikoista edeltäneen keskenmenon olleen poika.
 
Meillä on miehen kanssa tosi vahva kutina että poika olisi tulossa. Tähän ehkä syynä miehen suvussa tosi vahvasti olevat miehet :D Tosin eipä sillä sukupuolella väliä, kunhan olisi vaan terve :)
 
Mulla ei oo mitään mielikuvaa... Kaksi tyttöä jo on, ja kun tulee reilulla ikäerolla, niin mitään kamppeita ei oo valmiina. Siinä mielessä poika olis kivaa vaihtelua ja uusi kokemus.

Meillä on sitten näitä arvaajia/näkijöitä.. Isäntä totesi heti aktin jälkeen että no ni, poika nasahti. Kuopus tuli sanomaan kaksi päivää hedelmöittymispäivän jälkeen, että näki unta jossa äiti laittoi uutta huonetta pikkuveljelle. Ehkä vähän spooky... :)
 
Meillä mies (siis se tyypillinen suomalainen ei-puhu mutta onneks pussaa-versio) kysyi eilen ihan puskista, että koskas sen tietää kumpi sieltä on tulossa ja oli kovin pettynyt kun kerroin, että joutuu vielä odottamaan siihen toiseen ultraan, eikä olla oltu vielä ensimmäisessäkään . :joyful:
Meillä on hiukan molemmilla oma lehmä ojassa, kun itse toivon ponityttöä ja hän taas poikaa oman moottoriurheilu-harrastuksensa pariin. Okei, ei ne kaikki lapset kiinnostu sanoista jutusta kuin vanhemmat, mutta se on vaan sellainen haave tai ajatus.
Mulla ei ole oikein mitään aavistusta kumpi, ehkä enemmän poika-olo jos pitää arvailla. Katotaan muuttuuko ajatus matkan varrella. :p
Muoks, unohtui: rv 8+5
 
Luulen että ehkä tyttö. Ultrassa jo sanoi että siellä vain yksi on, musta kaksoset ois kyllä ollut ihana ylläri!

Nyt rv 9+1.
 
Poikaa on tehty :D ja aluksi poikaolo olikin, mutta nyt viime päivinä se tunne on kallistunut tyttöön.. Jotenki ku ajattelen itseni kahden lapsen äitinä, kuvittelen automaattisesti olevani juurikin kahden tytön äiti :D Esikoisesta tiesin heti alussa, että sen on pakko olla tyttö.

Nyt 12+1
 
Näitten kuvien perusteella veikkaisin poikaa :grin mitä muut on mieltä? :)
 

Liitteet

  • image.jpg
    image.jpg
    380.4 KB · Katsottu: 63
  • image.jpg
    image.jpg
    195.2 KB · Katsottu: 59
Emi00,
Kyllä se ehkä pojalta näyttäisi :) , joka tapauksessa ihana kuva, vauva katsoo suoraan "kameraan" ja tervehtii kädellään!

Minä veikkaisin meille tyttöä ihan sen perusteella, että ovulaatio oli kaksi päivää "yrityksen" jälkeen ja jonkun teorian mukaan ne tyttösiitiöt olisi hieman pitkäikäisempiä.
 
Toisaalta taas voihan tuo olla vaan napanuoraki..eipä siitä osaa sanoa varmaksi. Mut kiva arvuutella :D

Meillä myös oli heti menkkojen loputtua muutaman kerran seksiä ja ovulaatio tuntu vasta myöhemmin niin sen perusteella veikkaisin kyllä tyttöä. Vielä siirrettiin laskettua aikaaki taaksepäin. Edellisessä raskaudessa mä just tiesin tasan tarkkaan hedelmötys ajankohan ja sillon oli just kivuista päätellen ovulaatio menellään. Poika siis siitä tulikin :)
 
Meillä otettiin se istukkabiopsia niin siitä saa halutessaan tietää sukupuolen jo näillä aikaisilla viikoilla...
Ni kyllähän me haluttiin...
Nyt voi sit alusta saakka suunnata ajatukset oikeeseen suuntaan ja ruveta pohtimaan nimiä ym...
 
Toivoisin kovasti tyttöä, poika jo on. Ja kyllä sitä on aina haaveillut että saisi ostella tyttöjen juttuja, kauniin värisiä asioita :shy: Poika toki myös yhtä tervetullut :)

Vau-testi sanoi että poika. Sormus-testi että tyttö. Itellä alusta asti ollut jännä fiilis että onkohan siellä muka yksi vaan :angelic: raskausoireet niin vahvat jo ennen plussaa ja masukin minusta suhteettoman iso aina viikkoihin nähden.
Ultrakin VASTA ensi viikolla rv 14 :wideyed: Saa nähä :)
 
Elektronin ja Emi00:n kirjoitteluista päädyin pohtimaan meidän tilannetta ja ykskaks mulle tuli vahva fiilis, että poikasiittiö on natsannut heti. Yöllä sitten kattelin unta, jossa synnytin ja imetin - poikanen veteli kummankin tissin ihan tyhjiin. :) 11+4
 
Esikoisesta oli koko raskauden ihan poikaolo ja kun joka ultrassa oli tiukasti jalat ristissä niin varmuutta sukupuolelle ei saatu ennen kuin ponnistin vauvan ulos ja kätilö onnitteli tytöstä :dummy1:

Tässä toisessa raskaudessa en osaa edes ajatella kumpi tulisi. Toisaalta oireet on samat kuin tyttöä odottaessa, mutta erona se että oireet alkoivat nyt jo ennen plussaa..:rolleyes:
 
Mun ei tarvii enää miettiä kumpi tulossa kun on kromosomeista tutkittu että tyttö on tulossa. :) Toisaalta kiva kun kuopus on kans tyttö niin tietää ettei tarvii ostaa paljon mitään uusia vaatteita kun on lähes kaikki kuopuksen vaatteet tallessa. Toisaalta olis ollut kiva et mies olis saanut pojan kans... Esikoinen on poika mutta mun ekasta avioliitosta ja hän oli kuitenkin jo 10v kun tapasin nykyisen mieheni.
 
Meillä on jo yks plikka ja semmoselle ois kaikki valmiina. En oo ajatellut melkein ollenkaan, että vois olla poikakin..
Vaik masu kasvaa vauhdilla ja oireet on ehkä pahemmat kuin viimeks, ja enemmän kuin kerran oon nähny unta ja miettiny, että oisko kaksoset tulossa.. Se ois kyä ylläri ja käytännössä pieni katastrofi, mut eiköhän siihenkin orientoituisi.
Mut kaksosiin on sen verta pieni tsäänssi, että mennään nyt ensisijaisesti olettamuksella, että sieltä ois tulossa yksi tilaa arvostava, tomera tyttö. :wink
Ylihuomenna se nähdään, että mitenkä numeraalisesti osuu.
 
Takaisin
Top