Kaisukkene
Puuhakas puhuja
Näin mäkin oon sen käsittänyt. Sisällä meilläkin viileät raajat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Sitterissäkin ärisee ja viihtyy huonommin. Pitää nykyääm sormia suussa koko ajan, joten on varmaan helpompi äristä, kuin "puhua" kauniisti :) Mietin jo, että pitäiskö pitää kuulosuojaimia, kun jatkuvaan narinana menee tosiaan hermo, eikä siihen mikään auta. Eilen kuljettelin vauvaa vuoroin sylissä, vuoroin lattialla, leikkimatolla, sängyssä, sitterissä ja vaunukopassa ja kaikissa oli narisematta max. 2min... Meillä myös vetää itsensä kaarelle jos haluaa pois jostain tai on kyllästynyt.

Minä nohevana ajattelin pesun jälkeen desinfioida tytön purulelut ja nakkasin ne kiehuvaan veteen, mutta nepä suli klöntiksi.
Ei jotenkin tullut edes mieleen, etteivät ne kestä kuumaa.. onneks ne oli tosiaan vanhoja leluja, joilla tyttö ei edes niin leikkinyt.Meilläki on naristu jo useampi kuukausi. :D Ja oon jo niin ehtiny tottua siihen. Yksin poika ei viihdy missään kauaa. Koko ajan pitäisi olla viihdyttämässä ja vaihtamassa paikkaa, leikkiä, tekemistä jne.
Meilläki on naristu jo useampi kuukausi. :D Ja oon jo niin ehtiny tottua siihen. Yksin poika ei viihdy missään kauaa. Koko ajan pitäisi olla viihdyttämässä ja vaihtamassa paikkaa, leikkiä, tekemistä jne.