Ar-ultra

Määkin niin haluisin ar-ultraan mutta kun se maksaa niin paljon. Oliskin joku halvempi paikka. Tietääköhän kukaan tampereen alueelta semmosta?

Tampereen halvin taitaa olla Ovumia. Kattelin että 90-120 euroa maksaa, riippuu saako siitä kelakorvauksen vai ei. Olisin ite menny sinne jos en olisi kunnalliseen päässy.

Tampereen halvin taitaa olla Ovumia. Kattelin että 90-120 euroa maksaa, riippuu saako siitä kelakorvauksen vai ei. Olisin ite menny sinne jos en olisi kunnalliseen päässy.

Kiitsa. Tarttee kattoo mitä sanovat.

Soitin tänään aikaa neuvolasta ja täällä tosiaan ultrataan taas jo ennen np-ultraa, viikolla 10.

Kolme viikkoa pitäisi odotella, ei malttaisi!

Ajna mulla on tukilääkitys alkuraskauteen sekä neljä perättäistä keskenmenoo, niin siks.
Seurataan siks, että jos menee kesken niin en ota turhaan noita pillereitä sitten vaan voin lopettaa ne.
Ultraavat melkein viikon välein.

Kävin yksityisellä täällä Hki viikko sitten ja maksoin itseni kipeäksi, mutta oman mielenrauhan vuoksi oli pakko. Muuten olisin joutunut odottamaan vielä kuukauden... Eli vkolla 7+0 kävin ja vkolla 12 pitäisi olla kunnallisen puolella.
Kyllä vähän jännitti käydä, mutta onneksi kaikki oli lopulta kuten pitää.

Omituista on se, ettei sydänääniä edes yritetty kuunnella... Onko muilla yksityisen puolella ollut sama juttu?

Muokattu viimeksi:
Inkkaripinkkari; kun syke näkyi siinä ultrakuvassa, ei minultakaan erikseen kuunneltu kuuluuko ne äänet... Oli tosin vasta rv6+jotain... Eli neuvolassa sitten kuunnellaan pelkästään niitä ääniä dopplerilla kun ei oo ultraa...

Kävin yksityisellä täällä Hki viikko sitten ja maksoin itseni kipeäksi, mutta oman mielenrauhan vuoksi oli pakko. Muuten olisin joutunut odottamaan vielä kuukauden... Eli vkolla 7+0 kävin ja vkolla 12 pitäisi olla kunnallisen puolella.
Kyllä vähän jännitti käydä, mutta onneksi kaikki oli lopulta kuten pitää.

Omituista on se, ettei sydänääniä edes yritetty kuunnella... Onko muilla yksityisen puolella ollut sama juttu?

Missä kävit ja paljonko maksoi? Houkuttaisi kovasti, mutta mitä oon pkseudun hintoja kattonut niin en tiedä onko nyt varaa laittaa niin paljoa. :(

Helsingissä Femedassa on ainakin pari-kolme lääkäriä, joiden varhaisultrahinta on n. 130€. Loput kalliimpia, kannattaa varatessa tiedustella hintoja koska käsittääkseni esimerkiksi Bruno Cacciatoren hinta on ainakin tuplat...!

Inkkaripinkkari; kun syke näkyi siinä ultrakuvassa, ei minultakaan erikseen kuunneltu kuuluuko ne äänet... Oli tosin vasta rv6+jotain... Eli neuvolassa sitten kuunnellaan pelkästään niitä ääniä dopplerilla kun ei oo ultraa...

Ei minulta neuvolassa muuta kuin kyselty omista ruokailutottumuksista ja elämäntilanteesta jne. Ei kuunneltu mitään, olin 7+4 kun kävin neuvolassa ekan kerran viime viikolla.
Kai eri kunnilla on eri tavat, mitä tehdään ja mitä ei? Äitini luuli/muisteli, että ultra tehdään lähes jokaisella neuvolakäynnillä. :D Täällä Hki ei ainakaan tehdä, kun 2 ilmaista koko raskausaikana. Olin yllättynyt, että vaan 2 ultraa!?!?

Helsingissä Femedassa on ainakin pari-kolme lääkäriä, joiden varhaisultrahinta on n. 130€. Loput kalliimpia, kannattaa varatessa tiedustella hintoja koska käsittääkseni esimerkiksi Bruno Cacciatoren hinta on ainakin tuplat...!

Maksoin itse tyhmänä yli 200€...

Ihan totta, kannattaa ehdottomasti kysellä hinta valmiiksi ettei käy kuten minulle. Luulin, että on 130€ noin ja olikin tuplat.

Mulla kyllä kuunellaan ultraamalla sydänäänet rv 8+, esikoisestakin kuuneltiin. Kuunteleevat onko normaali jumpsutus ja kait jotain laskimo tms juttuja.
Ja meillä ultrataan joka neuvolakäynnillä. Mulla itelläni on viikon välein :)

Mikä aamuherätys! Positiivisesta raskaustestistä eilisaamuun olen herännyt uuteen päivään hieman ahdistuneena tai todella ahdistuneena, miettien että miten tässä käy. Eilisen ihanan ultran ansiosta heräsin ikionnellisena, vaikkei tässä vielä turvallisilla vesillä olla. Nyt kuitenkin uskallan iloita, ja ajatella että meille ehkä ihan oikeasti tulee toinen ihanuus maaliskuussa! Pari viikkoa olen jo alitajuntaisesti tehnyt "surutyötä" ettei tälläkään kertaa onnistunut.
En olisi ikimaailmassa uskonut kuinka sekaisin keskenmeno voisi pääni pistää. Nyt samanlainne toiveikas ja positiivinen fiilis, kuin esikoista odottessa, kuinka olenkaan kaivannut tätä olo!! Toivottavasti tällä viikolla saadaan tänne lisää hyviä ultratarinoita <3

Ihana lukea tällainen teksti heti aamusta Momwoc. Huomenta myös muille ja tsemppiä ultriin ja niiden odotuksiin.

Takaisin