Ar-ultra

Ihania uutisia monella, onnea! :)

Mavajo, kurjaa toi että joutuu viikon pätkissä elämään. Tilanteessasi on kuitenkin paaljon positiivisia merkkejä, joten edelleen täällä on usko että kaikki on siellä hyvin. :) koita jaksella!

Ohan tää aikamoista.. ei muuta auta kun odotella. Toivo joo korkeemmalla kun kerta vaava nähty. Mää epäilen että niillä on taysissa ihan susi laitteet ku ei mitään kunnolla näy..

Ohan tää aikamoista.. ei muuta auta kun odotella. Toivo joo korkeemmalla kun kerta vaava nähty. Mää epäilen että niillä on taysissa ihan susi laitteet ku ei mitään kunnolla näy..
Ihmettelin muuten samaa että on mul aiemmin näil viikoil näkyny paremmin . Mut ainakin niissä huoneissa jotka on ä-pkl puolella on ollu hyvät laiteet. Mä oon ny käyny sellases huoneessa joka on sen käytävän varrella mitä pitkin käppätään sinne äpkl ilmoittautumiseen. Huomattavasti kuppasempi laite!

Mää käyn naistentautien polilla. Emmää tiiä mikä ihme juttu tää on kun kukaan lääkäri ei oikein suostu selittään mitään. Ja mitä tarkottaa että näkyvyys on huono? Mistä se johtuu? Se mua ihmetyttää kyllä paljon.

Mää käyn naistentautien polilla. Emmää tiiä mikä ihme juttu tää on kun kukaan lääkäri ei oikein suostu selittään mitään. Ja mitä tarkottaa että näkyvyys on huono? Mistä se johtuu? Se mua ihmetyttää kyllä paljon.
eiks se naistentautien poli oo juur siinä samassa...ainakin kylttien mukaan on

Labran takana ykkösessä. Mää en tiä missä se päi on nykyään ku se ei oo enää svo:n vieressä.

Päätin aiemmin etten alkuraskauden ultraan mene, mutta nyt olen vähän kahden vaiheilla. Viikkoja nyt 7+0 ja olo on järkyttävä. Töihin paluu piti olla tällä viikolla, mutta pelastukseksi tuli lapsen sairastuminen, jonka varjolla jään kotiin. En haluaisi ennen ultraa töissä kertoa raskaudesta, mutta tätä pahoinvointia voi olla hankala salata ja sairauslomakin voi olla tarpeen. Meillä on töissä ajoittain voimakkaita hajuja, joista tulee huono olo vaikka ei raskaana olisikaan :D Katsoin perhe arten hinnastoa ja siellä kätilön tekemä ultra maksaisi vain 70 e, mikä on noin 50 e halvempi kuin yksityisillä lääkäriasemilla. Kunnalliselle kun ei taida voimakas pahoinvointi riittää kriteeriksi.
Onnittelut kultamarjalle! :)

Tuohon perhe-arten hinnan päälle tulee vielä 14€ toimistomaksu, mutta silti on heittämällä pks-seudun hinnoista halvin. Aattelin ehkä nyt kumminkin varata sieltä ajan, kävin keväällä ennen km ja pidin kyllä paikasta (vaikka ei sillä niin väliä ole, kun edullisesti pääsee ;) )

Oon ollut aika hiljainen täällä pari viikkoa, kun väsyttänyt niin turkasesti!:D
Tänään kuitenkin käyty ar-ultrassa, kaikki näytti olevan pikkuisella hyvin ja sydän sykki hienosti <3 sanoi, että nyt enää 2% mahdollisuus keskenmenoon.

Mavajo mullaki oli huono näkyvyys ekas ultras. Siihen vaikuttaa rakko, onko kuinka tyhjä/täysi. Ja kohdun sijainti, mulla taaksepäin kallistunu. Mulla oli ensi tosi täysi rakko nii näkyvyys oli huono, sitte kävin vessas nii näkyvyys parani. Ja mummielestä jos joku painaa kohtua nii se vaikeuttaa näkymistä.. Ja toki laitteet vaikuttaa, musta tuntuu kans että ekas ultras oli huonot laitteet miks se diagnosoi tuulimunan.

Tänään käyty ultrassa pieni papu näky siellä ja syke vastasi viikkoja 6+4 mulla kans oli näkyvyys tosi huono vaikka alakautta ultraskin ei meinannu papu sit millää tulla näyttöön Itse kun laskin ni olis viikkoja nyt 7+1 ultran mukaan kuitenkin 6+4 ja laskettuaika siirtyi 31.3

uskomattoman paljon noi kasvaa ihan päivissä,koska mun epikriisissä luki että alkio oli 4mm silloin kun ultrattiin ja vastasi 6+1 niillä mitoilla.

Niin ja hienoa että ultrassa kaikki hyvin :) mulla olis nt ultra huomenna.

Viikon piinaava odotus vielä. Voi kun näkisi siellä jotain kasvavan, kun viimeksi oli vielä vain pussi ja päiviä sen perusteella vasta 5+3.
Ihania nuo ultrakuvat.:love7

Takaisin