Ar-ultra

Tsemppiä mavajo!

Mulla on kans tänään iltapäivällä "ar-ultra" jonka sain neuvolalääkäriin erit.syyllä. Uskon kyllä että kaikki on ok, mutta onhan se hyvä varmistaa. Ja että montako siellä on :O Yhtään vuotoja ei oo tällä kertaa ollut ja pahoinvointi melkein kokoaikaista.... Viikot on 8+1

Täälläkin varhaisraskauden ultraäänitutkimus vielä edessäpäin, mulla on aika ylihuomenna (viikkoja tuolloin kuukautisista laskettuna 8+6)! Kamala tunne kalvaa, ettei kaikki olekaan hyvin... :sad001 Välillä ei kyllä millään haluaisi luottaa omaan vaistoonsa, kaipa sitä täytyy vain toivoa, että kyseessä on aiheeton huoli.
Peukut pystyssä sulle mavajo! :Heartred

Muokattu viimeksi:
Tsemppiä majavo! :)

Itse oon tässä jahkaillut menisinkö ultraan vai en. Ilmeisesti en taysiin saakaan aikaa tässä alkuraskaudessa, vaan aletaan seuraamaan vasta myöhemmin. Olin luottanut, että pääsen sinne ultraan, mutta voi olla että oottelen nyt sitten sinne np-ultraan.. Toisaalta kun viikko sitten oli sitä tuhruttelua, niin tekisi mieli käydä tarkistamassa tilanne..

jnnajsmine täällä pohdin kanssa, että menisinkö vai en. Esikoisesta käytiin ja kyllähän se ihana oli nähdä pienen sydämen lyövän. Nyt ei sellaista tarvetta välttämättä ole, mutta olisihan se nyt siltikin kiva nähdä onko kaikki kuten pitää:rolleyes:

Päästy pois ja uusiksi ens tiistaina. Kuulemma nyt erottu ruskuaispussi ja sen vieressä jotain mutta sykettä ei saanut vielä kuuluun. Sano että näkyvyys on huono.

Mavajo (tällä kertaa jopa meni oikein), mitkä sun vkot pitäs nyt olla? Kurjaa, kun joudut taas odottaa vkon! Ottiko ne sitä hcg arvoa?

Mavajo Onneksi siellä kuitenkin vähän taas näkyi enemmän kuin viimeksi! Ja viikot on juuri siinä ja siinä, ettei syke välttämättä näy.
Mulla on joka toinen kerta sun nikki väärin :D Äsken puhelin korjasi "maajoukkue" wtf?!

Päästy pois ja uusiksi ens tiistaina. Kuulemma nyt erottu ruskuaispussi ja sen vieressä jotain mutta sykettä ei saanut vielä kuuluun. Sano että näkyvyys on huono.
Miten hitsissä näkyvyys voi alakautta olla huono....onpas ny mystistä

Täälläkin vielä arvotaan mennäkö ar-ultraan tai ei. Km taustalla, niin tekis mieli mennä, mutta toisaalta tunne on vahva että kaikki menee tällä kertaa hyvin. Että viitsiikö sitä rahua siihen ar-ultraan tuhlailla. Mavajo tsempit. Mitkä viikot sinulla ovat?

No sillon ekalla kerralla kuulin kun se lääkäri sano toiselle että kohtu on ihmeellisessä asennossa. En tiedä sitten mitä tarkottaa. Ja sanelussa sanottiin että näkyy selvä ruskuaispussi ja sikiökaiku joka on 5,5 mm. Eli vastaa viikkoja 6+2. Riippuu mistä lasketaan viikot mutta oleteusta ovulaatiosta on nyt 7+1 ja neuvolan mukaa viimesistä kuukautisista 6+4. Hcg oli yli 31000

Toivotaan mavajo että viikonpäästä löytyy myös syke!!

Mulla ar ultra keskiviikkona. Toivottavasti kaikki on niin kuin pitää ja syke näkyisi. Tuolloin rv 6+6.

Meillä löytyi yksi alkio ja syke. Koko vastasi 8+2 eli vain päivällä heitti omista laskuista eli 8+1. Neuvola pitäytyy edelleen menkkojen mukaan lasketussa 7+5 mutta eipä sillä väliä.

Nyt pitää vaan yrittää edelleen tulla toimeen tän olon kanssa.. ei juuri tunnelatauksia siis jaksa kehittää...

Onnea hyvistä uutisista kultamarja ❤

Mulla on ensi maanantaina lääkärineuvola, jossa ar-ultra :)

Päätin aiemmin etten alkuraskauden ultraan mene, mutta nyt olen vähän kahden vaiheilla. Viikkoja nyt 7+0 ja olo on järkyttävä. Töihin paluu piti olla tällä viikolla, mutta pelastukseksi tuli lapsen sairastuminen, jonka varjolla jään kotiin. En haluaisi ennen ultraa töissä kertoa raskaudesta, mutta tätä pahoinvointia voi olla hankala salata ja sairauslomakin voi olla tarpeen. Meillä on töissä ajoittain voimakkaita hajuja, joista tulee huono olo vaikka ei raskaana olisikaan :D Katsoin perhe arten hinnastoa ja siellä kätilön tekemä ultra maksaisi vain 70 e, mikä on noin 50 e halvempi kuin yksityisillä lääkäriasemilla. Kunnalliselle kun ei taida voimakas pahoinvointi riittää kriteeriksi.
Onnittelut kultamarjalle! :)

Ihanaa, että niin moni on saanut osakseen hyviä uutisia! :Heartred Mäkin muuten huomasin kirjoittaneeni "majavo" mavajon sijasta, hups, pahoittelut. :laughing002 Majavat sitä täällä vaan mielessä...

Takaisin