Ar-ultra

Mulla näkyl 7+4 vielä ruskuaispussi, sulla ei taida näkyä? :) Vois siis aatella, että ois ainakin 8+ jotain, kun ilmeisesti sillä viikolla sen pitäisi surkastua pois :)

Näkyy, ruskuaispussi on toi pallo pötkylän vieressä! Mutta mulla näkyi se vielä viime raskaudessa rv9+? ;)

Aa, en ollut varma oliko se vai ei :D Mulla ei viime raskaudessa enää 9+4 näkynyt niin nyt vasta ekaa kertaa semmosen näin viime viikon ultrassa :)

Nyt katsoin sitä ultra kuvaa niin sikiö vastasikin kokoa 8+4 ja se ruskiaispussi oli silloin häviämässä justiinsa. Viikot oli kumminkin 9+0 silloin..

Mutta np-ultrassa sikiö oli kirinyt ja vastasi jo 4 päivää isompaa mitä viikot. :)

Että ei sitä tosiaan osaa sanoa tämän pienen viikoista vielä, kun esikoisestakin noin isot heitot! :D

Huoh.. jännittää ja hermostuttaa. Eli tänään taas jälleen ja kerran olis ultra. Nyt peukut pystyyn että pikkanen olis näkyvillä ja saatais siitä hyvät mitat ja sykkeet. Vaikka hermostuttaa niin siltikin on semmonen tunne vieläkin että kaiken pitäis olla kunnossa. Klo 11 sen sitten tietää. Harmi vaan että joutuu tällä kertaa meneen ihan yksin kun kaverikaan ei ehdi mukaan. Miehellä semmonen työ mistä ei voi kesken päivän lähtee kun on tommosella kuljetusalalla.

Täällä polilla odotellaan nyt. Toivottavasti ajat ei oo hirveen myöhässä. Jännittää niin paljon.. Harmittaa kyllä yksin olla täällä..

Kyllä se nyt oli viimenen kerta tuolla polilla. Ja kyllä siellä pikkanen oli sydän väpätti lujaa vauhtia. Eli kaikki hyvin ja nyt riittää pelkkä neuvola seuranta. Viikon nuorempi kaveri kun ajateltiin mutta sentään elävä tyyppi. ☺

Mahtavaa! Vihdoin hyviä uutisia! :)

Takaisin