Ar-ultra

Minäkin stressasin oireettomuuttani alkuun, kunnes viime viikonloppuna iski sellaiset olot että toivon että olisin vaan nauttinut oireettomuudesta! :) Pahoinvointi alkoi minulla siis vasta 9+ viikolla tässä raskaudessa! (Viime raskaudessa viikkojen 8-9 kieppeillä.) Ja tosiaan ei normaali raskaus oireita vaadi, tunnen paljon äitejä joilla ei ole ollut kummempia oireita alkuraskaudessa!

Täälläkin erittäin oireetonta, vain tänään etonut ja sillekkin keksin muita syitä kun raskaus.

Mä oon kuukautisten mukaan 7+5, mutta epäilen että oviksen mukaan oon vasta rv 5-6.

Mä oon myös oireeton ja oon 9+3 nyt. Päätin nauttia tästä oireettomuudesta, koska esikoisesta oli ihan järkky pahoinvointi.

Tosissaan pitäisi osata nauttia.. Sitä vaan on päässä kaikki kauhuskenaariot, kun mikään ei kunnolla viittaa raskauteen.

Juu ei kannata huolehtia oireettomuudesta. Noista kahdesta tytöstä mulla ei ollut mitään. Aikani odotin että oireet alkaa mutta eipä alkanu. Päänsärkyä oli jossain vaiheessa mutta siinä se. Lopussa sitten tulikin kaikki mahdolliset selkä- ja lonkkakivut ja ennenaikasen synnytyksen uhat. Ja molemmista samat hommat. Mutta loppuun asti mentiin kuitenkin ja ekasta jopa ylikin.

Esikoisesta olin niiiiin oireeton kun vaan voi olla, ainoa oire on viikon tai kaks kestänyt hajuherkkyys alkuraskaudessa. Sitten tulikin se ihana puoliväli ja boom! Iskias vaivaa, harkkasuppareita loppuun asti, ja selkä sanoi itsensä irti ja joka paikka oli niin kipee, että pystyi vain kainolla muistelemaan alkuraskautta.. :D

Mä varasin ajan yksityiselle 9.8 tiistaina olis aika Ihan vaan sen takia menen koska mul otettii kierukka pois 17.6 eikä oo kyl menkkoja tullu tässä välissä.hiukan itsekin sit tietää kuinka pitkällä on Eli toi la voi muuttua mut tuskin nyt ainakaan hirveesti

Ar uä takana. Alkio näkyi, vastasi viikkoja 6+0. Eli viikolla heittää. Sykettä ei löytynyt. Mut omien laskujen mukaan voi ollakin että toi 6+ pitää paremmin paikkansa. Joten yritän olla huolestumatta liikaa. Uus uä 2 viikon päästä. Olo on kyllä tosi pahoinvoiva :yuck:

Mullakin oli tänään ar-ultra. Viikot laskurien mukaan olis 7+6, ultran mukaan vasta 7+1, mikä kyllä hyvinkin mahdollista. Kaikki kunnossa ja sydän löi hirveetä vauhtia. On tää vaan niin ihmeellistä näin ensikertalaiselle! :D

Onko kaikki jo käyny ar ultrassa kun tää ketju on niin hiljanen? Mulla on tänään taas edessä ja kuulee tuomion. Onko siellä ketään vai onko tyhjä pussi. Itellä vieläkin ihan hyvät fiilikset ja usko on että vaava sieltä löytyis mutta viime hetken pessimisti alkaa tulla esiin. Kyllä täytyy sanoo että pelottaa ja jännittää. Ja myös senkin takia miten kykenen siinä tutkimuspöydällä makaan tän selkäni kanssa.. mutta kohta nähdään.. peukut pystyyn vaan..

Mavajo täällä myös peukut pystyssä <3
Monen aikaan sulla se on?

Täällä odotellaan kärsimättömänä. Onneks kaveri tulee kohta kun mies ei päässy tänään tuleen mukaan. Toivottavasti saan laittaa viestinä kuvan jossa kaikki olis hyvin.

Taitaa kaikki halukkaat olla käyny ar-ultrassa jo tosin mullakin viel ens ma ultra ennen virallista seulaa (ja joo neuvolassa pitää ennen sitä toki käydä ja nwuvolaan tilaan aiKa vasta ens ma ultran jälkeen)

Takaisin