Ar-ultra

Mavajo, mä haluan uskoa kans että sulla on siellä kaikki hyvin. :) mielenrauhaa ja tsemppiä, koita jaksaa viikonlopun yli. :)

Sehän on siis yksilöllistä kuinka korkeaksi hcg-arvo nousee ja normaaleissa raskauksissa on iso haarukka tietyille viikoille. Yksi arvo ei kerro mtn, mutta kahden perättäisen mittauksen pohjalta voi jo sanoa, että onko raskaus normaali. Noita taulukoita löytyy Googlella kun laittaa hakuun vaikkapa: raskaus hcg taulukko :)

Oli joku ilvesmäki tai vastaava. Mieshenkilö. Ja mulla on kans sit maanantaina 6+1. Soittelin neuvolaan ja se sano siellä että kaikki on niinkun pitää eli raskaus lähteny käyntiin normaalisti. Päässä vaan kummitteli tän toisen lääkärin sanat: noin korkeilla hcg arvoilla (3405) kuuluis sykkeen jo näkyä.
Osaavat niin kivasti puhua että maallikko jää paniikkiin

Ajna, Jaha sulla vaihdettiin piikkeihin jo nyt. Hinta on kyllä kohillaan oliko muuten kaikki hyvin?
Saa nähdä koska itsellä alkaa.
Majavo, toivottavasti asiat selviää pian ☺

Joo eiköhän ne. Just sain kuulla että mieskin ehkäpä on ottanu maanantaina vapaata töistä.. toivottavasti sen takia että vois tulla mukaan katsoon "möykkyä".

Ajna, Jaha sulla vaihdettiin piikkeihin jo nyt. Hinta on kyllä kohillaan oliko muuten kaikki hyvin?
Saa nähdä koska itsellä alkaa.
Majavo, toivottavasti asiat selviää pian ☺
Joo kun mulla on ollut jo molemminpuolinen keuhkoembolia ny tammikuussa niin en mee enää ennaltaehkäisevän mukaan vaan hoitoprotokollalla. Ja koska mun verenohennus on pakollista loppuelämäni niin.... no lääkekatto 610e on sit kahden kk jälkeen. Ehdin sentään loppu vuoden nauttii liki ilmaisista lääkkeistä.

Voi tätä harmitusta! Mulla piti olla tänään ar-ultra, mutta aamulla heräsin viestiin, että ultraaja oli sairastunu :( Turhaan panikoin ja nukuin levottomasti ku niin paljon jännitti tämän päivänen... Sunnuntaille sain uuden ajan. Hmmm... noh, sitä sitten odotellessa.

Huoh... valvottaa ja ahdistaa ajatus maanantain ultrasta. Pää sanoo että kaikki ei oo kunnossa. On sanonu koko ajan. En pysty nukkumaan.

Äh, Minksi! Mullakin oli ar-ultrapäivään ja kellonaikaan ladattu niin paljon jännitystä ja odotusta että olisin varmaan seonnut jos aika olisi siirtynyt! Onneksi sait ajan parin päivän päähän, huomenna jo pääset!

Niia: Tsemppiä odotteluun, odottavan aika on matelevan pitkä! Millä viikolla olet sitten ma? Toivottavasti aika on heti aamusta!

Kiitti momwoc! Sillon on 9+5 menossa.
Ja aika on iltapäivällä :laughing002

Chantalle:ihan yllättävän hyvin meni raskaus,syntyvät rv33+3 kun a söi b ruuat ja napavirtaus heikkeni b:llä nii sit päätettiin tehä keisarinleikkaus seuraavana aamuna :) ei ollu pahemmin oireita siinäkään,selkä lopussa sit kipee...vauva-aika myös yllättävän helppo oli,nukkuvat alusta asti ihmeen hyvin,tietty alussa syötöt 3h välein 24/7...aika sumussa se alku kyl meni ku esikoinen oli sillon sen 10kk...aika"robotti" toimintaa tais olla,syöttöö,vaipan vaihtoo,nukkumista:D heh...et kyl siitä selvii :)

Takaisin