Ar-ultra

Huomenna se taas koittaa. Eli ultra taas. Kauhee ku alkaa aina tällain jännittää päivää ennen vaikka viikolla vielä osas ottaa rauhallisesti..

Tsemppii mavajo. Ainaha se jänskättää ja vähänkin jos jää epäselvään tilanteeseen edellisen jälkeen,niin sitä enemmän.

Mulla on 2vko seuraavaan. Silloin pitäis olla 8+6 ja pitäis tyypistä näkyä jo paljon enemmän. Aika matelee tässä alussa ihan sikana. Aivot vois kytkee offlineen !

Saa90, kolme alle vuoden ikäistä, aikamoista vilinää ollut teillä! :p saakos udella minä vuonna nämä ovat syntyneet? :)

Voih, kumpa aika menis nopsaa.. Mulla kaksi viikkoa ultraan!

Chantella onnea tuplista :) Aika jänskää. Tavallaan itse haaveilin siitä että olisi ollut tuplat vaikka varmasti se olisi ollut melkoinen järkytys.

Onnea chantelle kaksosista :) varmasti ihanaa, vaikka siihen liittyy jännitystäki. Onko täällä muitakin joille luvassa kaksoset?
Pitäs lopettaa tämä laskeminen. Raskausviikot niin matelee.
Tsemppiä ultraan menijöille. Mulla vasta perjantaina se. Vähän säikähdin viime perjantaina ku tuli pari pisaraa verta, ja oli niitä kipuja, mut ne meni onneksi ohi. Toivottavasti kaikki olis hyvin :shy:

Tänään oli ultra ja pieni sydän siellä sykki :) 9+3 viikoilla olin itse veikannu että mennään (en muista tarkasti millon viimeiset menkat alko), mutta 8+5 näytti mittaamalla olevan. Eli muutaman päivän muuttuis laskettu aika.

On tää kyllä hieno tunne, kun kaikki näytti olevan hyvin pienellä. Pieni kysta löyty samalla kohdusta. Ultraaja sano, että ovat kohtalaisen yleisiä. Onko muilla ollu?

Mua jännittää yllättävän vähän huominen. Oon kyllä ehkä vähän hermostuneempi selkeesti kun lasten pomppiminen aiheuttaa punasen värin silmissä. Eli joo sittenkin alitajusesti jännittää. Tolta äijältä menin kysyyn että jännittääkö sitä niin se tokasee vaan että ei miks pitäs ja katto mua kun tyhmää.. meinasin sillekki alkaa rähjään kun vastaus tuntu niin kylmältä. Millonkohan sitä osais tajuta ettei noi miehet aina tunnu ymmärtävän näitä asioita samalla tavalla kun me naiset tässä siunatussa tilassa..?

Minksi oliko kyse keltarauhaskystasta vai ihan kysta? Mulla oli kolme kystaa ekassa raskaudessa ja meni kesken niiden takia. Ne kystat tosin löydettiin vasta keskenmenon jälkeisessä hysteroskopiassa ja lääkäri sano niiden olevan syy keskenmenolle. Samalla ne poistettiin. :)

Mintukka, ultraaja epäili (ei siis ollu lääkäri vaan kätilö?) että kyseessä oli joko kysta, myooma tai sitten heti alkuunsa keskeytynyt kaksonen... mutta sanoi, että lähes joka kolmannelta odottavalta äidiltä löydetään pieniä kystia kohdusta tai munasarjoista. Täytyy ottaa asia puheeksi huomenna ekalla neuvolakäynnillä ja kysellä vähän että pitääkö tutkia paremmin.

Mavajo, täällä ei myöskään mies oo ihan kartalla vielä... kysyin siltä, että miltä tuntuu tulla isäksi, jos kaikki hyvin menee. Vastaukseksi sain, että "mietin tässä kepabbia ranskalaisilla"

Kiitos onnitteluista!

Minulla on keltarauhaskysta oikealla puolella, ei iso mutta kuitenkin. Ilmeisesti se vaivaa nytkin, aikamoisia kipuja. Se todettiin jo alkuvuodesta kun kävin gynellä kipujen takia.
Välillä aina juilii..
Mutta sinällään vaaraton.

Hui kun jännittää! Ultra parin tunnin päästä ja oon koko yön nähny unia, jossa ultrassa todetaan kaksoset! :D Se olis aivan shokkiuutinen kun tämä itse raskauskin oli jo ihan tarpeeksi shokki... Tiedän ja uskon, että kaikki on hyvin mutta lähinnä jännittää raskauden kesto, kun siitä ei oikein ole varmuutta.

Huomenta täältäkin. Kohta pitää valmistautua kohti taysia ja verikokeita eka. Sitten odotetaanki puoltoista tuntia että pääsee ultraan. Ultra siis klo 9.30. Jänskättää.. eilen kun nukuim jo niim heräsin kun mies tuli sänkyyn. Siinä se jotain silitteli ja lopuks laitto kätensä mun mahan päälle. Ekaa kertaa. Mää esitin nukkuvaa nii se ei huomannu että huomasin. ☺ huhhuh kun alkaa oleen pikkasen jännitystä ilmassa..

Takaisin