Ar-ultra

Niin ja viikkoja mulla nyt on 5+4. Eli ei kai toi löydös nyt kauheen ihmeellinen oo näille viikoille..

Ei noilla viikoilla pitäiskään näkyä vielä mitään. Mulla tästä raskaudesta näky 6+4 ihan just ja just pikkunen sintti. Eka ei meinattu edes löytää sitä ku niin pieni oli. Mutta esikoisesta noilla 5+ viikoilla ei näkyny todellakaan mitään vielä..

No sitähän määkin meinaan.. en tiä että olettaako ne nyt että mullon satavarmana se kohdunulkoinen eikä suostu nyt ajatteleen normaali raskauden mahdollisuutta. Oon ehkä hölmö mutta googlettelin vähäsen ja löysin kyllä niin paljon samanlaisia tapauksia ja siis kyse normaalista raskaudesta. Kivut tuntuu vähän hellittäneen kun sai nukuttuakin kunnolla.

Ihanaa kuulla myös tuollaisia uutisia Sasupala! Niistä aina luin, kun omalla kohdallani kkm tuomio tuli ja toivoin loppuun asti samaa, mutta ei. Ihanaa, että se on kuitenkin mahdollista tapahtua! :Heartred:)

Hyvä Majavalo, ettei ainakaan kohdun ulkoista löytynyt! Onneksi maanantai on jo pian, toivotaan että kaikki hyvin! Oon kans ymmärtänyt että hcg nousee joillain nopeesti ja joillain hitaasti, eli ei kai raskausviikkoja pystyisi sen perusteella päättelemään? o_O Saahan jotkut vasta plussan testiin rv8+ ja jotkut jo 3+ alkaen.

Ai nyt on vasta 5+4! No eihän siellä pitäisi näkyä sykettä vielä viikkoon, ruskuaispussi jos sitäkään ehkä? :eek: Aika lannistavaa touhua siellä lääkäreiltä..

Mää yritin soittaa neuvolaan ja kysyä sieltä että mitähän tällä hommalla mahdetaan tarkottaa.. ja juu siellä näky semmonen ns musta pallura jota ne vaan epäili raskauspussiksi. Ja kerto myös että oikeella puolella munasarjassa on varmaan keltarauhaskysta tai mikälie termi se nyt oli. Ja sopii raskauteen. Toinen lääkäri sano kun katto että joo kyllähän tää "nestekertymä" vois viitata normaali raskauteen. Piru vie kun niiden pitää olla niin epäselviä eikä taaskaan ite osaa kysyä mitään.

Ihan typeriä lääkäreitä :( Positiivista, että pikkuinen on kuitenkin siellä missä pitää! 5+4 ei varmasti vielä mitään ihmeellistä näykään ja sykettä ei ainakaan kun se ei aina näy edes 6+ :o

Ja ihanaa Sasupala, onnea!♡

Mavajo se keltarauhaskysta tarkottaa sitä, että sieltä puolelta on munasolu irronnu ja se kysta on elintärkee vauvan ekat 9 viikkoo. Se siis ylläpitää raskautta tuonne rv 9 tienoolle kun istukka alkaa toimia. Mulla tuohon on lääkitys kun oma keltarauhanen surkastuu liian aikaseen ja keskenmeno tulee. Ja se raskauspussi on juurikin se sikiökalvo, jonka sisälle se alkio sitten kehittyy. Sen sisälle tulee myös ruskuaispussi. :)

Juu se keltarauhaskysta on hyvä juttu. Se on vaan hassua että kaikki jutut kertoo normaaliraskaudesta paitsi nää lääkärit..

On kyllä hassua. Toivottavasti maanantaina tulee asiaan selvyyttä lisää. Onneks siihen ei oo pitkä aika. :) Tai siis tiiän, että sulle on ku ei varmaan malttais oottaa.

Tällä lailla kävi. Kuitilla 10pv annos eli 2 piikkii päivässä...80 mg voimakkuus.

Liitteet

• 1469689265182.jpg
    1469689265182.jpg
    48.8 KB · Katsottu: 54
No kohtahan se on. Mullon itellä semmonen normaali olo. Ei edes juurikaan pelota koska kaikki viittaa kuitenkin ihan normaaliin raskauteen. Mutta sinänsä malttamattomana oon koska onhan se hassua nähdä jos se näin lyhyessä ajassa näkyykin siellä.

Ajna saitko korvauksia?

Kyllä se mavajo on mahollista että näkyy. Sellanen pikkunen kasvaa hurjasti muutamassa päivässä kyllä.

No kohtahan se on. Mullon itellä semmonen normaali olo. Ei edes juurikaan pelota koska kaikki viittaa kuitenkin ihan normaaliin raskauteen. Mutta sinänsä malttamattomana oon koska onhan se hassua nähdä jos se näin lyhyessä ajassa näkyykin siellä.
Juu mullekin eilen sanoi lekuri (kuka muuten sua tutki, oliko mr. TV??) että ei oo montaa pv näkynyt syke,ja eilen 6+1 .että... kaikki on mahdollista, ja ilolla vaan maanantaita kohden :)

Oli joku ilvesmäki tai vastaava. Mieshenkilö. Ja mulla on kans sit maanantaina 6+1. Soittelin neuvolaan ja se sano siellä että kaikki on niinkun pitää eli raskaus lähteny käyntiin normaalisti. Päässä vaan kummitteli tän toisen lääkärin sanat: noin korkeilla hcg arvoilla (3405) kuuluis sykkeen jo näkyä.

Takaisin